abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61113896
Er werd inderdaad behoorlijk geschopt, geduwd en getrokken aan shirtjes, al liet Katwijk zich op een gegeven moment ook niet onbetuigd hoor... (alleen die zijn wat kleiner). Erg vervelend allemaal. De scheidsrechter had dat allemaal kunnen voorkomen, maar was te beroerd om in te grijpen. Die keeper, Albert Flier, was trouwens erg irritant aanwezig: constant schreeuwen, zich overal mee bemoeien.

Tevreden met Sander tot nu toe? Ik was altijd wel een fan...
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_61113998
Wij speelden tegen Genemuiden in de Supercup-finale 2005. Simpele zege, ook al doordat de mannen het niet konden verkroppen er voetballend niet aan te komen en snel gingen schoppen. Eindigden de wedstrijd met 9 man.

Ik vind Sander goed spelen, is behoorlijk balvast en dat is handig in een team met beweeglijke spitsen naast hem als Petrov en Van der Waal en middenvelders die graag bijsluiten als Knüppe, Schep, Van Lare en Van Dam.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61140911
Eagles halen Knijnenburg terug

Weg bij Scheveningen dus.

Benjamin Martha blijft dan toch gewoon bij Quick Boys, ondanks een paar dagen Griekenland.

http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=346&Itemid=2 is Sander Molenaar

[ Bericht 31% gewijzigd door methodmich op 26-08-2008 15:49:47 ]
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:23:57 #104
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61143648
Martha blijft sowieso tot de winterstop bij QB, daarna kan hij alsnog verkassen.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  woensdag 27 augustus 2008 @ 00:00:59 #105
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61155611
0-2 winst bij woerden voor de beker. Rodney cairo en niels hogewoning scoorden. Peter freke miste nog een penalty!

Correctie, het was leitoe i.p.v. Cairo die scoorde!

[ Bericht 21% gewijzigd door uitje4life op 27-08-2008 00:06:35 ]
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_61155640
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:23 schreef uitje4life het volgende:
Martha blijft sowieso tot de winterstop bij QB, daarna kan hij alsnog verkassen.
En datzelfde geldt voor Comvalius.

Katwijk speelde vanavond 2-2 gelijk, na een 0-2 achterstand, tegen VUC.

Sander 2x gescoord zag ik, MM?
And we are vagabonds
pi_61156669
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:23 schreef uitje4life het volgende:
Dat kan met alle spelers.

QB wel verloren in de beker
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_61159144
Dat is waar. Maar Martha (en Comvalius) hebben een vertrek in de winterstop als doel voor ogen. Dat geldt niet voor alle spelers, hoop ik voor Quick Boys.
And we are vagabonds
pi_61169318
Nou ja, heb Martha toch in mijn voorlopige elf gezet bij de Champonions op de site van RBB. Kan ik hem in de winter altijd wisselen.

Sander idd twee keer gescoord. Hadden er drie kunnen zijn, maar hij was te netjes om een strafschop op te eisen. Dit terwijl hij bij Katwijk altijd scoorde vanaf de stip. Nu werd er gemist. Maar goed, makkelijk potje gisteren.

ASWH verslaat ook GJS

Gisteravond heeft ASWH ook de tweede wedstrijd in de poulefase van de districtsbeker Zuid I winnend afgesloten. Tweedeklasser GJS uit Dalem werd met een 3-0 nederlaag naar huis gestuurd, na een avondje voetbal vol eenrichtingsverkeer. De bezoekers konden geen enkele serieuze doelpoging ondernemen en liepen constant achter de Ambachters aan. Met iets meer geluk en precisie in de afwerking had de formatie van Willem Leushuis zelfs een monsterscore kunnen noteren. Met zes punten uit twee duels staat ASWH nu bovenaan in de poule en zal het volgende week dinsdag aan een punt bij Unitas al genoeg hebben om door te bekeren.

In vergelijking met de 4-2 overwinning op Kozakken Boys waren er wel enkele wijzigingen in de opstelling. Jacob van den Belt zag voor zich in de verdediging nog altijd een centrum met Brian Berends en aanvoerder Leon van Dalen. Deze keer fungeerden Brian Leons en Johan Sturrus als backs. Het middenveld was zelfs compleet vernieuwd. Jan Willem Schep, Alexander de Jong, Ferry van Lare en Dennis Knüppe vormden het middenrif, waar zij zaterdag nog ontbraken wegens schorsingen of verplichtingen elders. Sander Molenaar schoof een linie door en vormde een aanvalskoppel met Youri Petrov.

De bedoelingen van ASWH waren al snel duidelijk. De ploeg wenste niets weg te geven en probeerde in hoog tempo de defensie van GJS te kraken. De bezoekers hoopten uiteraard de schade zo beperkt mogelijk te houden en probeerden de Ambachtse aanvallen af te breken. Met name op de momenten dat ASWH het tempo opschroefde en de bal snel van voet tot voet liet gaan, konden de verdedigers van GJS vaak alleen maar toekijken.

Dit leverde de Ambachters in de eerste helft dan ook de nodige mogelijkheden op. Zo had Sander Molenaar al na een minuut of vijf koppend de score kunnen en wellicht moeten openen, toen een voorzet van Jan Willem Schep door hem voor min of meer leeg doel naast werd geknikt. Na iets meer dan tien minuten werd er een overtreding gemaakt op de Katwijker. ASWH kreeg een vrije trap en Alex de Jong nestelde zich achter de bal. Zijn eerste inzet moest opnieuw, want de scheidsrechter vond dat De Jong te vroeg trapte. Daarop besloot de nummer tien van ASWH om het nu maar eens direct te proberen, waarna hij de bal schitterend de goal in krulde.

ASWH ging vervolgens door met het zoeken naar treffers. Een schitterende combinatie op rechts, waarbij gelegenheidsback Brian Leons en Jan Willem Schep elkaar vonden, werd door Brio besloten met een fraaie voorzet. Helaas kopte Sander Molenaar naast de goal. Schep knalde later nog eens naast en zag hoe Youri Petrov over een voorzet van hem heen trapte. Duidelijk was dat de 2-0 in de lucht hing. Het was uiteindelijk Sander Molenaar die hem mocht vieren. Een razendsnelle aanval met één keer raken over de rechterflank eindigde bij Petrov, die de bal in één moeite door voor de goal slingerde. Molenaar kopte het speeltuig hard tegen de touwen en verdubbelde de Ambachtse voorsprong. De doelpuntenmaker bood Ferry van Lare even later nog een goede mogelijkheid, maar de bedrijvige middenvelder mikte net naast. Kort voor rust kreeg ASWH nog een enorme kans op 3-0. Opnieuw was Brian Leons, die volgens enkele toekijkende ploegmaats speelde als Arsenal-speler Eboué, doorgebroken op rechts. Zijn voorzet leek door Alex de Jong in te worden gekopt, maar de spelmaker werd in de rug geduwd. De terecht toegekende strafschop werd door De Jong zelf echter niet benut, zodat 2-0 de ruststand werd.

Met Sjoerd van der Waal op de plek van Youri Petrov ging ASWH de tweede helft door waar het gebleven was. Het leverde al snel twee kansen op voor Sander Molenaar, maar de keeper lag in de weg. Daarna zakte ASWH ietsje terug. Leushuis besloot de ploeg nieuwe impulsen te geven door het inbrengen van Richard Yeboah voor Brian Leons. Dit sorteerde effect, want ASWH begon weer kansen te krijgen. De 3-0 was het gevolg van wederom een zeer fraaie aanval. Leon van Dalen speelde Sjoerd van der Waal aan, die trok scherp voor en Sander Molenaar gaf het laatste zetje. Met name de snelheid waarmee de aanval werd uitgevoerd was fantastisch.

In het restant van de wedstrijd, met Louis van Kleef inmiddels voor Alex de Jong, wist ASWH ondanks enkele kansen niet meer te scoren. Sander Molenaar was net na de 3-0 al dichtbij een volgende goal, toen hij samen met Sjoerd van der Waal de doelman in problemen bracht. Die verspeelde de bal, maar de inzet van Molenaar was niet hoog genoeg, zodat deze gestuit kon worden door de defensie. Invaller Richard Yeboah kreeg eveneens nog enkele goede kansen, maar het bleef bij 3-0. Daarmee verschafte ASWH zich een prima uitgangspositie voor de laatste poulewedstrijd, want een puntendeling bij Unitas is al genoeg voor plaatsing voor de volgende ronde.

ASWH - GJS 3-0 (2-0)
12. 1-0 Alexander de Jong 30. 2-0 Sander Molenaar 69. 3-0 Sander Molenaar

Opstelling ASWH: Jacob van den Belt; Brian Leons (65. Richard Yeboah), Brian Berends, Leon van Dalen, Johan Sturrus; Jan Willem Schep, Alexander de Jong (72. Louis van Kleef), Ferry van Lare, Dennis Knüppe; Youri Petrov (46. Sjoerd van der Waal) en Sander Molenaar

Stand in onze poule nu:

1. ASWH 2-6 (7-2)
2. Kozakken Boys 2-3 (6-5)
3. Unitas 2-3 (5-6)
4. GJS 2-0 (2-7)

Dinsdag dus een puntje bij Unitas pakken en we zijn door.
www.thuisuiteten.nl
pi_61169582
Nog een rijtje bekeruitslagen:

FC Lisse - SJC 3-2 (ook Lisse heeft aan een punt tegen Sportlust '46 al genoeg nu, Korbee maakte er twee)

Boshuizen - Ter Leede 1-2 (Rijnvogels kan bij winst nog over Ter Leede heen, twee goals van Bezzai)

Wilhelmus - Noordwijk 1-5 (Voorschoten '97 kan bij winst morgen ook op zes komen en dan gaat het er in een rechtstreeks duel om, vijf verschillende doelpuntenmakers)

DHC - Quick Boys 3-1 (lijkt dat DHC en Haaglandia het onderling gaan bepalen nu, Derek van der Plas scoorde)

Nieuwenhoorn - Capelle 0-4 (punt tegen PFC zal volstaan, drie keer Henkie Roeland)

Westlandia - Scheveningen 1-2 (punt tegen 's-Gravenzandse SV is genoeg, twee keer Stefan Huisman waarvan 1 in extra tijd)

JHR - Excelsior Maassluis 2-9 !!!!! (zaterdag tegen XerxesDZB zaterdag, die hebben ook 6 punten, Stephan van der Velde maakte er drie)

SC Feyenoord - Barendrecht 1-3 (punt tegen Strijen is genoeg, Richard Lodder scoort verrassend genoeg)

OVV - DOTO 2-1 (DOTO uitgeschakeld, Lito Rodriques de Pina scoorde)

Heerjansdam - Baronie 4-1 (verrassend, Van Valen, Hartman, Pereira en Valentijn scoren)

DCV - ARC 1-2 (Redel en Van Beest)
www.thuisuiteten.nl
pi_61169682
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:41 schreef methodmich het volgende:

Dinsdag dus een puntje bij Unitas pakken en we zijn door.
Gaan alleen bij ons de eerste 2 door?
pi_61169795
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:52 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Gaan alleen bij ons de eerste 2 door?
Volgens mij wel ja. In Zuid I in elk geval niet.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:12:54 #113
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61180051
west II ook niet geloof ik....

ff offtopic maar misschien dat 1 van jullie het weet: is er nou geen voetballende FOK!'ers topic of ben ik scheel?

[ Bericht 78% gewijzigd door uitje4life op 27-08-2008 23:24:56 ]
pi_61180953
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:12 schreef uitje4life het volgende:
west II ook niet geloof ik....

ff offtopic maar misschien dat 1 van jullie het weet: is er nou geen voetballende FOK!'ers topic of ben ik scheel?
Dat laatste: Voetballende Fok!kers #25: De zomerstop is voorbij.

In West II gaat idd alleen de nr1 door
And we are vagabonds
pi_61186591
Op de voorpagina van het Leidsch Dagblad vandaag een groot stuk over een vermeende belastingschuld van Quick Boys. De club zou 300-350.000 schuldig zijn aan niet-betaalde loonbelasting. Andere clubs troffen daar begin deze eeuw een regeling voor, Quick Boys blijkbaar niet.

zie: http://www.leidschdagblad(...)_bedreigt_Quick_Boys

[ Bericht 27% gewijzigd door Insistor op 28-08-2008 13:40:30 ]
And we are vagabonds
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:29:22 #116
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_61187718
Quick Boys is ook altijd tegendraads, als iedereen wat wil willen zij wat anders. Maar 3,5 ton is aardig veel!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:40:47 #117
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61192744
Dag Comvalius en Martha, QB kan jullie salarissen niet meer betalen na de winterstop!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 17:14:29 #118
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_61197119
Het is in elk geval nooit saai bij Quick Boys.
pi_61197995
Met deze selectie wordt QB ook geen kampioen.
pi_61198921
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 17:58 schreef F1Bas het volgende:
Met deze selectie wordt QB ook geen kampioen.
Dat zie ik ook niet gebeuren, defensief veel te kwetsbaar.
Maar dat het nooit saai is bij Quick Boys, is wel een feit.
And we are vagabonds
pi_61224455
Ben wel benieuwd hoe de zaak QB zich verder gaat ontwikkelen.

Noordwijk heeft voor Mark Smith als eerste keeper gekozen trouwens.

En voor de liefhebber, via www.rijnsburgseboys.nl is weer mee te spelen met de Champonions, een Super 11 over de Hoofdklasse A.

Mijn team is in principe klaar, al wacht ik wel eventuele blessures af. Je kunt wijzigen tot 5 september.
www.thuisuiteten.nl
pi_61251657
Katwijk heeft vandaag met 2-0 gewonnen, na weer een matige eerste helft. Nu afwachten wat Tonegido morgen doet.

mijn team staat bij RBB CLM ook al klaar, Insistor FTW!
And we are vagabonds
pi_61262064
Lisse gewonnen voor de beker met 1-2 bij Groene Ster maar o wat was het slecht! Gelukkig de 240 kilometer uiteindelijk niet voor Jan Lul gereden. Er is nog wel werk aan de winkel voor Lisse, vooral voorin komen we tekort!

Ik heb me ook ingeschreven voor de RBB League. Mijn team (Lissov) is als volgt: Van der Velde (EXM) - Kastoredjo (QB) - Van Noord (RBB) - Van Dalen (ASWH) - Bos (NWK) - Vermeulen (LIS) - Bezzai (TL) - Huisman (KW) - Roeland (CAP) - Van Dommelen (BAREN) - Valentijn (HEERJ). Wissels zijn Hoogendoorn (DOTO) - Kemper (ARC) - Van Engel (SCHEV). Mij benieuwen!
Leef naar je eigen talent
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:53:06 #124
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61262997
van noord heb je denk ik veel aan, of kies anders danny van der vijver! Bennie heeft geloof ik al 4x gescoord ofzo, en danny minimaal zoveel! Gister weer 2x tegen desk en danny ook 1x.
pi_61266696
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 12:03 schreef Lissov het volgende:
Lisse gewonnen voor de beker met 1-2 bij Groene Ster maar o wat was het slecht! Gelukkig de 240 kilometer uiteindelijk niet voor Jan Lul gereden. Er is nog wel werk aan de winkel voor Lisse, vooral voorin komen we tekort!

Ik heb me ook ingeschreven voor de RBB League. Mijn team (Lissov) is als volgt: Van der Velde (EXM) - Kastoredjo (QB) - Van Noord (RBB) - Van Dalen (ASWH) - Bos (NWK) - Vermeulen (LIS) - Bezzai (TL) - Huisman (KW) - Roeland (CAP) - Van Dommelen (BAREN) - Valentijn (HEERJ). Wissels zijn Hoogendoorn (DOTO) - Kemper (ARC) - Van Engel (SCHEV). Mij benieuwen!
Wij dubbelen er nu drie.

Mijn team, al kan het nog worden omgebouwd voor zaterdag, voorlopig:

Waasdorp (TL)

Bart Freke (RBB) - Arends (Katwijk) - Van Dalen (ASWH) - De Borst (Barendrecht)

Vermeulen (Lisse) - Dias (Noordwijk) - Huisman (Scheveningen)

Roeland (Capelle) - Doeland (DOTO) - Martha (QB)

Wissels: Wijdenbosch (ARC), van der Ent (Heerjansdam), Stephan van der Velde (Excelsior M)

Wie heb jij van ASWH, Insistor?
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')