abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 17:14:10 #276
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62130305
1-3 bij ARC! Al ging het niet gemakkelijk volgens mij.... nu al 4x met 3-1 gewonnen, 15 uit 5, doelsaldo +10!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_62130926
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 17:14 schreef uitje4life het volgende:
1-3 bij ARC! Al ging het niet gemakkelijk volgens mij.... nu al 4x met 3-1 gewonnen, 15 uit 5, doelsaldo +10!
Echt makkelijk ging het inderdaad niet, maar het was meer dan verdiend. In de tweede helft is ARC niet meer aan voetballen toegekomen, iets wat ze in de eerste helft heel aardig deden.

Gaat dus nog steeds zeer voorspoedig, volgende week wacht Lisse. Daar hebben ze duidelijk nog een appeltje mee te schillen, interessante wedstrijd is dat altijd. Ik begreep dat Lisse vandaag is ontsnapt aan puntenverlies, met hangen en wurgen.
Geel-zwart is de baas in Katwijk, al jaren!
pi_62131887
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 17:14 schreef uitje4life het volgende:
Dat kan altijd beter

15-5, doelsaldo +15.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 18:40:36 #279
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62132085
maar wij hebben ASWH, Noordwijk, Katwijk, DOTO en ARC gehad, das wel ff wat anders dan Zwaluwen, Jodan Boys, Ajax, DOVO en Sparta Nijkerk
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_62133340
Mooi, drie punten binnen!

Verder niet echt enorme verrassingen vandaag, al was Heerjansdam lang op weg in Lisse. Twee keer rood in de slotfase nog. En Ter Leede dat met 1-4 bij Noordwijk wint, dat is wel verrassend.

ASWH BOEKT EERSTE THUISZEGE TEGEN EXCELSIOR MAASSLUIS

Vanmiddag is ASWH er in geslaagd om de eerste overwinning op eigen veld te behalen. De Ambachters versloegen op sportpark Schildman hekkensluiter Excelsior Maassluis met 2-0 en konden zo, na de nederlaag tegen Rijnsburgse Boys en de puntendeling met Barendrecht, de eerste driepunter in eigen huis bijschrijven. De zege kwam ASWH toe, want men had in de eenzijdige wedstrijd vrijwel niets te duchten van de bezoekers. Sterker nog, als de Ambachters in de slotfase enkele aanvallen wat beter hadden uitgespeeld, hadden er meer treffers kunnen vallen.

Trainer Willem Leushuis had zijn formatie na de nederlaag bij Ter Leede op enkele plaatsen gewijzigd. Jacob van den Belt was weer fit en maakte zijn rentree onder de lat, achterin ontbraken Jeroen Rijsdijk – familieomstandigheden – en de geblesseerde Ivar Eltenberg. Zij werden vervangen door Ferry van Lare en Johan Sturrus. De vrijgekomen plaats van Van Lare op het middenveld werd ingevuld door Joshua Brard, terwijl Alexander de Jong nu weer de voorkeur kreeg boven Dennis Knüppe als aanvallende middenvelder. Voorin begon Sander Molenaar deze keer met Youri Petrov, zodat Sjoerd van der Waal als reserve startte.

ASWH begon geconcentreerd aan het duel met de nummer laatst van de hoofdklasse A. Na enkele snelle tegengoals in de afgelopen weken wilde de ploeg dit koste wat kost voorkomen en daarin slaagde ASWH. Het wist deze keer zelf een snelle treffer te fabriceren, hetgeen de ploeg de nodige rust bezorgde. Na een op rechts begonnen aanval, waarbij Youri Petrov, Sander Molenaar, Brian Leons en Alex de Jong de bal rond lieten gaan, werd Ferry van Lare aangespeeld. De ingeschoven centrale verdediger haalde uit, maar zijn schot werd geblokt. Van Lare pikte de bal echter weer goed op en schoof deze beheerst in de hoek achter doelman Robbert van de Velde.

Kort na de 1-0 was er een gevaarlijke uitbraak van Excelsior Maassluis. Alex Evora Texeira won een duel met Damiën Vereecken en schoot op doel, waarna Jacob van den Belt zijn kwaliteiten weer eens kon tonen en redde. ASWH liet met name in de openingsfase enkele goede aanvallen zien, die helaas steeds net niet helemaal eindigden zoals gehoopt. De beweeglijke Youri Petrov speelde daarin, met mooie korte combinaties met Damiën Vereecken en later Johan Sturrus, een belangrijke rol in. Joshua Brard had ronduit pech toen hij zijn voet net niet tegen de knappe voorzet van Sturrus kon krijgen. De bedrijvige linksback van ASWH poeierde even later zelf maar eens van dik dertig meter op doel, maar Sturrus zag zijn inzet net niet tussen de palen verdwijnen. Het geconcentreerd spelende ASWH kon de score dus niet verdubbelen, maar gaf tegelijk niets weg. De voorsprong werd dus mee de rust ingenomen. Doelpuntenmaker Ferry van Lare ontving overigens voor rust ook een gele kaart van arbiter Ter Brake.

Na rust gebeurde er meer. Excelsior Maassluis moest natuurlijk wel iets proberen en had in het laatste kwartier van de eerste helft al iets meer initiatief getoond. Die lijn kon men niet doortrekken, want ASWH dicteerde in de tweede helft het tempo. Toch was de eerste kans voor de bezoekers. Rechtsback Dani Monteiro kreeg de bal wat toevallig mee en trok voor, maar zijn voorzet werd bij de tweede paal door Jeff Stans slechts half verwerkt. Monteiro mikte later na een uitbraak nog eens voorlangs. ASWH had daar een omhaal van Sander Molenaar, na goed voorbereidend werk van Brian Leons, tegenover weten te stellen, maar de Katwijker miste de goal nipt.

Er ontstond vervolgens een fase waarin ASWH nadrukkelijker naar de tweede goal zocht. Youri Petrov kopte voorlangs op aangeven van Stefan van Dam en raakte de bal een keer verkeerd na een voorzet van Brian Leons. Ongeveer twintig minuten voor tijd was Petrov gelukkiger in de afronding. Hij ging zelf maar weer eens op avontuur, kapte een tegenstander uit en schoot in. De inzet van de spits werd door verdediger Robbert Wever achter zijn eigen doelman gewerkt, waardoor ASWH op 2-0 kwam. Overigens had Sander Molenaar anders vermoedelijk het laatste tikje kunnen geven. Dit was feitelijk de beslissing.

In de slotfase ging ASWH, met de snelle invallers Sjoerd van der Waal en Richard Yeboah, op jacht naar meer treffers. Helaas werd er niet meer gescoord, al kwamen er kansen genoeg. Zo wist Petrov van dichtbij een van de achterlijn aangegeven bal van Brian Leons, na een fraaie solo, niet af te ronden en mikte Van der Waal over toen doelman Van de Velde uit de goal was en de bal verkeerd wegspeelde. Dit was wel een moeilijke kans. Makkelijker leek de mogelijkheid die Richard Yeboah aan de eveneens ingevallen Dennis Knüppe bood, maar Knüppe aarzelde te lang en kwam niet tot een schot. Daarmee verzuimde hij zichzelf een verlaat verjaardagscadeautje te bezorgen. Nadat Jacob van den Belt nog had gered toen Royama Ibrahim alleen voor hem opdook, was het slotakkoord voor Brian Leons. Hij snelde langs zijn tegenstander en kwam oog in oog met Van de Velde te staan. Breed spelen was de beste optie, Leons schoot echter zelf en stuitte op de goalie. Direct daarna floot de scheidsrechter af en mocht ASWH de drie punten incasseren. Hopelijk krijgt deze zege volgende week een mooi vervolg in de uitwedstrijd bij het hooggeklasseerde Capelle.

ASWH – Excelsior Maassluis 2-0 (1-0)
6. 1-0 Ferry van Lare 72. 2-0 Robbert Wever (eigen doelpunt)
Scheidsrechter: Ter Brake

ASWH: Jacob van den Belt; Damiën Vereecken, Leon van Dalen, Ferry van Lare, Johan Sturrus; Brian Leons, Joshua Brard, Alexander de Jong (73. Sjoerd van der Waal), Stefan van Dam; Sander Molenaar (80. Dennis Knüppe) en Youri Petrov (84. Richard Yeboah)

Excelsior Maassluis: Robbert van de Velde; Dani Monteiro, Hans-Jörgen Nicolaï (75. Nilton Tavares Ramos), Robbert Wever, Nilson Fortes; Niels Redert, Jeff Stans, Ronnie Nouwen; Rudi Witvoet, Demis Xanthopoulos en Alex Evora Texeira (80. Royama Ibrahim)
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:29:35 #281
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_62135700
Ik heb er een hard hoofd in voor volgende week...
Wel leuk dat Lisse vandaag het 1000ste doelpunt op het hoogste niveau heeft gescoord.
  zondag 5 oktober 2008 @ 01:08:11 #282
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62140378
achja, die wedstrijden zijn wedstrijden apart he! Ik heb er in ieder geval wel alle vertrouwen in en nog belangrijker: ik ben erbij! Eerst zelf nog ff een spannende pot tegen katwijk a2 spelen...

A.s. dinsdag speelt rijnsburgse boys trouwens in alkmaar tegen jong az! Helaas al om 16.00 uur, dus ik ben daar niet bij!
pi_62141335
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:08 schreef uitje4life het volgende:
achja, die wedstrijden zijn wedstrijden apart he! Ik heb er in ieder geval wel alle vertrouwen in en nog belangrijker: ik ben erbij! Eerst zelf nog ff een spannende pot tegen katwijk a2 spelen...

A.s. dinsdag speelt rijnsburgse boys trouwens in alkmaar tegen jong az! Helaas al om 16.00 uur, dus ik ben daar niet bij!
Wat is het nut daarvan zo vlak voor een belangrijke wedstrijd?

Volgens mijn bron gaat Rijnsburg het toch erg lastig krijgen met Lisse
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:11:21 #284
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_62143382
Lisse is de laatste twee seizoenen ongeslagen tegen Rijnsburg, dat mag van mij nog wel even duren. Bovendien kreeg Rijnsburg de laatste twee jaren de eerste thuisnederlaag tegen Lisse te verwerken, dus ik hoop dat dat een traditie gaat worden.

Maar afgezien van die gegevens is Rijnsburg komende zaterdag natuurlijk huizenhoog favoriet.
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:42:24 #285
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62147289
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:17 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wat is het nut daarvan zo vlak voor een belangrijke wedstrijd?

Volgens mijn bron gaat Rijnsburg het toch erg lastig krijgen met Lisse
Ik denk dat er reservespelers vooral spelen. Of spelers die weer ritme nodig hebben na een blessure zoals Leitoe en Gootjes.

Wel grappig dat jouw bron weet dat Rijnsburg het lastig krijgt tegen Lisse. Maar dat denk ik zelf ook hoor
pi_62148571
Is altijd nuttig om ritme te houden / krijgen, dingen uit te proberen enzovoort.

Overigens heb ik persoonlijk alle toeschouwers bij ASWH - EM laten tellen, zie VoZ.

Speelronde 5

ARC - Rijnsburgse Boys 1-3 (1-1)
20. 0-1 Bart Freke 21. 1-1 Jim Blom 70. 1-2 Joost Kuhlmann 82. 1-3 Martijn Gootjes

ASWH - Excelsior Maassluis 2-0 (1-0)
6. 1-0 Ferry van Lare 73. 2-0 Youri Petrov

DOTO - Quick Boys 1-3 (0-1)
1. 0-1 Erik Homan 55. 1-1 Bilal El Yacoubi 58. 1-2 Marcel Pronk 86. 1-3 Benjamin Martha
Rood: Gijs Zwaan (trainer DOTO)

FC Lisse - Heerjansdam 2-1 (0-1)
11. 0-1 Ronald Traets 75. 1-1 Michael van der Laan (strafschop) 89. 2-1 Rik Vermeulen
Rood: Rachid Zenzen, Nicky van der Ent (Heerjansdam)

Katwijk - Barendrecht 1-0 (0-0)
81. 1-0 Arie Jonker
Bijzonderheid: Marcel Huisman (Katwijk) mist strafschop

Noordwijk - Ter Leede 1-4 (0-2)
4. 0-1 Pascal Zoet 18. 0-2 Jamal Ahaddouch 53. 1-2 Celcius Grant 72. 1-3 Robin Stolp 76. 1-4 Dennis van Vuuren
Bijzonderheid: Sergio Ommel (Ter Leede) mist strafschop

Scheveningen - Capelle 1-2 (1-1)
22. 0-1 Henk Roeland 29. 1-1 Mike van Gool 53. 1-2 Bob Vermunt
Bijzonderheid: Arif Akgün (Scheveningen) mist strafschop

STAND

1. Rijnsburgse Boys 5-15
2. Capelle 5-11
3. Ter Leede 5-10 (+7)
4. Katwijk 5-10 (+2)
5. Quick Boys 5-9
6. FC Lisse 4-7
7. ARC 5-7 (-1, 7 goals voor)
8. Barendrecht 5-7 (-1, 5 goals voor)
9. ASWH 5-7 (-2)
10. Noordwijk 5-6
11. DOTO 5-4
12. Scheveningen 4-3
13. Heerjansdam 5-0 (-8)
14. Excelsior Maassluis 5-0 (-15)

Topscorers:

1. Sergio Ommel (Ter Leede) 6
2. Arie Jonker (Katwijk) 5
=. Joost Leonard (Noordwijk) 5
3. Jamal Ahaddouch (Ter Leede) 3
=. Rodney Cairo (Rijnsburgse Boys) 3
=. Onno Doeland (DOTO) 3
=. Youri Petrov (ASWH) 3
=. Henk Roeland (Capelle) 3
=. Rik Vermeulen (FC Lisse) 3
=. Laurens Visser (Capelle) 3

Ferry van Lare zette ASWH met een vroege goal op het juiste spoor tegen Excelsior Maassluis

Uitslagen zaterdaghoofdklasse

[ Bericht 1% gewijzigd door methodmich op 06-10-2008 17:27:06 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_62148861
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:44 schreef methodmich het volgende:

Katwijk - Barendrecht 1-0 (0-0)
81. 1-0 Arie Jonker

Ook bij Katwijk werd een penalty gemist (door Huisman) Een doelpunt van Spoel (Barendrecht) werd afgekeurd wegens buitenspel.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_62149481
Ah, dank. Zal het even aanpassen.

Mike van Gool gescoord bij Scheveningen, het is me wat!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:59:00 #289
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62167608
Rijnsburgse Boys speelt morgen niet tegen Jong AZ maar tegen het grote AZ.... zal wel een lekker pak slaag worden als AZ net zo speelt als afgelopen vrijdag! Op de RBB site heeft iemand onder de naam Forza AZ wel geschreven dat Lens, Ari, Pelle, Poulsen, Luijckx, Koenders en Didulica zullen spelen!
  maandag 6 oktober 2008 @ 11:00:13 #290
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62167644
het valt me op dat er 3 penalties zijn gemist trouwens!
pi_62178288
Inderdaad. Maar ja, een week eerder was er zelfs een club die er 2 in één wedstrijd heeft gemist...

Overigens vrees ik voor Ben Spork bij Maassluis. Speler Sebastiaan Kardol heeft zijn tas ingeleverd, nadat hij via een velletje papier moest vernemen dat hij niet met 1 mee mocht naar ASWH, maar met 2 moest spelen. Al mensen opgestapt uit de TC, waarin ook speler Hans-Jörgen Nicolaï zit en die is ook al niet meer pro-Spork....
www.thuisuiteten.nl
pi_62180823
Dat gaat dan lekker daar in Maassluis. Maar ik ben er geen moment om getreurd, deze ploeg had al jaren eerder naar een lager niveau gemoeten. Anti-voetbal ten top en voor mijn gevoel ook nul beleving daar. De laatste jaren zijn ze ontsnapt maar dit jaar zullen ze het niet halen vrees ik voor ze.
pi_62185454
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:28 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad. Maar ja, een week eerder was er zelfs een club die er 2 in één wedstrijd heeft gemist...

Overigens vrees ik voor Ben Spork bij Maassluis. Speler Sebastiaan Kardol heeft zijn tas ingeleverd, nadat hij via een velletje papier moest vernemen dat hij niet met 1 mee mocht naar ASWH, maar met 2 moest spelen. Al mensen opgestapt uit de TC, waarin ook speler Hans-Jörgen Nicolaï zit en die is ook al niet meer pro-Spork....
Je hebt overigens weer een goede week in CLM, je hebt inmiddels het brons in handen...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:09:08 #294
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62190991
Meppelink opgestapt bij RBC.... daar hebben wij ook een aandeel in King! al zin in zaterdag?

Samenvatting Noordwijk - Ter Leede: http://sport.westonline.n(...)wijk_ter%20leede.wmv

Samenvatting ARC - Rijnsburgse Boys: http://sport.westonline.nl/mms_video/2008/0510spo_arc-rbb.wmv

ik vind de 0-1 en de 1-3 wel errug lekker trouwens!
pi_62205656
CLM gaat goed idd, ben in een spannend gevecht met Insistor. El Maestro sluipt ook lekker mee zo stiekem.

Vanavond oefenen tegen LRC Leerdam, altijd aardig. RBB succes tegen AZ!
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:11:50 #296
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62211581
ALKMAAR- AZ heeft het oefenduel met hoofdklasser Rijnsburgse Boys, dat eerder RBC Roosendaal uit de KNVB beker stootte, met 4-0 gewonnen. De Alkmaarse goals werden gemaakt door Ari (2x), Jeremain Lens en Kew Jaliens. Bij de tegenstander was een oude bekende te begroeten: voormalig AZ’er Bennie van Noord.

Met Nick van der Velden centraal op het middenveld en Jong AZ-speler Jeroen Tesselaar centraal achterin, begon AZ flets aan het duel. Na 19 minuten was pas het eerste wapenfeit van de wedstrijd te noteren. Via een combinatie met Graziano Pellè stuitte Lens op doelman Tim Orlowski. Vlak voor rust was het Ari die alsnog de score opende. Na een afgeslagen corner nam Maarten Martens de bal vol op de wreef, waarna Ari de bal bij de tweede paal voor zijn voeten kreeg. Hij promoveerde de voetzoeker van Martens vervolgens simpel tot een doelpunt: 1-0.

Kolehmainen
Na rust kwamen bij Rijnsburgse Boys veel nieuwe spelers het veld op. Bij AZ bleef alleen Jeroen Tesselaar in de kleedkamer achter; hij speelde maandagavond al 90 minuten bij Jong AZ. Zijn vervanger was Toni Kolehmainen, die rechtsback ging spelen. Milano Koenders werd hierdoor centrale verdediger.

Niet zelfzuchtig
Na ruim een uur spelen zorgde Lens voor de 2-0. Van Noord leed balverlies, waarna Ari niet zelfzuchtig was toen hij samen met Lens op doelman Martijn Zwaan afging. Niet veel later zorgde een snel genomen vrije trap van Martens ervoor dat Lens bij de eerste paal aanvoerder Jaliens kon bedienen. De verdediger tikte de bal in de korte hoek: 3-0. Uiteindelijk bepaalde Ari de eindstand op 4-0. De goal was identiek aan de 2-0; alleen was nu Lens niet egoïstisch. Hij gunde Ari zijn tweede goal van de middag.

WEDSTRIJDKARAKTERISTIEKEN:
AZ – Rijnsburgse Boys 4–0 (1-0)

Opstelling AZ: Joey Didulica, Milano Koenders, Kew Jaliens, Jeroen Tesselaar (46. Toni Kolehmainen), Sébastien Pocognoli, Jeremain Lens, David Mendes da Silva, Nick van der Velden, Maarten Martens, Graziano Pellè (83. Simon Poulsen), Ari.

Selectie Rijnsburgse Boys: Tim Orlowski, Martijn Zwaan; Dennis Groot, Bennie van Noord, Menno van Roosmalen, Jelle Bouma, Dick Zwarthoed, Danny van der Vijver, Raymond Kolder, Richal Leitoe, Martijn Gootjes, Djuric Ascencion, Rodney Cairo, Peter Freke, Bart Freke, Niels Hogewoning, Jos van Beuningen, Vincent Mulder, Thijs Hasselhoff.

Scoreverloop: 42. Ari 1-0. 63. Lens 2-0, 67. Jaliens 3-0, 74. Ari 4-0.
Gele kaarten: -
Rode kaarten: -
Scheidsrechter: Mike van der Roest
Toeschouwers: 100

bron: az.nl

Wat ik persoonlijk het leukste vond was dat er op een gegeven moment 7 spelers uit de eigen jeugd in het veld stonden! Martijn Zwaan, Bart Freke, Peter Freke, Niels Hogewoning, Jos van Beuningen, Vincent Mulder (vorig jaar nog A1, nu in het 2e. Hij scoorde nog bijna!) en Thijs Haselhoff (ook vorig jaar A1, nu in het 2e) speelden de laatste 20 minuten met elkaar. Alle spelers die mee waren hebben trouwens ook gespeeld. En 4-0 vind ik niet slecht tegen een volwaardig eerste team van AZ!
pi_62240526
Zeker niet slecht!

Ben wel benieuwd wat de KNVB gaat doen met Nicky van der Ent van Heerjansdam. Die kreeg tegen FC Lisse rood en de scheids heeft op het formulier gezet dat Van der Ent hem een kopstoot heeft gegeven. Die ontkent natuurlijk, maar dit is geen mooie zaak voor hem. Dikke schorsing als de KNVB de uitleg van de scheidsrechter overneemt... Zijn broer was al bepaald "not amused".

Overigens, mocht iemand van de vaste posters hier dit topic dichtposten, wil die dan ook deel 2 openen? Zelfde titel, alleen deel 2 er achter. En dan een mod vragen de OP over te nemen.
www.thuisuiteten.nl
pi_62292416
Scheveningen heeft mogelijk een klein probleempje.... Kevin van der Geest kreeg tegen ARC rood en dan ben je dus direct geschorst voor de volgende wedstrijd. Die was echter tegen FC Lisse en ging niet door, vanwege de deelname van de landskampioen aan dat toernooi in de Balkan. Tegen Capelle heeft Scheveningen Van der Geest weer in actie laten komen, maar technisch gezien mag dat dus niet....

Verder zou Ivar van Dinteren alsnog toch speelgerechtigd zijn verklaard voor Noordwijk, al zou het bestuur nog op de officiële KNVB-brief wachten. En een keeperswissel daar. Mark Smith morgen reserve, Raymon Kuipers in de goal.
www.thuisuiteten.nl
pi_62297307
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef methodmich het volgende:
Scheveningen heeft mogelijk een klein probleempje.... Kevin van der Geest kreeg tegen ARC rood en dan ben je dus direct geschorst voor de volgende wedstrijd. Die was echter tegen FC Lisse en ging niet door, vanwege de deelname van de landskampioen aan dat toernooi in de Balkan. Tegen Capelle heeft Scheveningen Van der Geest weer in actie laten komen, maar technisch gezien mag dat dus niet....
Dat is wel heel erg dom....
pi_62304806
Schijnt dat de kaart geseponeerd was, volgens VoZ nu. Maar ja, in het verleden is er ook wel eens een dergelijke situatie geweest, maar toen ging de KNVB toch moeilijk doen. Afwachten dus maar!
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')