abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61995703
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:07 schreef methodmich het volgende:
Ach, zo zuur als bij ons kan nooit. Verliezen bij fucking Ter Leede.... De meest negatieve ploeg van de hoofdklasse A na Excelsior Maassluis denk ik. En dan durven ze in hun wedstrijdverslag nog te zetten dat het ASWH niet echt ligt als ze het spel moeten maken...

Maar ja, twee pingels missen, dan kan je erop wachten.
Zojuist even de beelden van TV West bekeken, maar wat een foutenfestival zeg! Sta versteld dat ASWH tot op heden nog 'maar' 4 punten heeft, ik had ze toch wel wat hoger ingeschat...
Geel-zwart is de baas in Katwijk, al jaren!
  maandag 29 september 2008 @ 17:00:33 #252
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62000439
Oh sorry, ik bedoelde niet basisspelers. Ik bedoelde eigenlijk wie er regelmatig speelden eigenlijk!

voor de samenvattingen van RBB - DOTO en Ter Leede - ASWH: http://televisie.westonline.nl/mms_video/2008%252F2809-sport.wmv

NEC - Rijnsburgse Boys op woensdag de 12e vastgesteld, maar als NEC uitgeschakeld wordt in de UEFA-cup wordt het dinsdag de 11e!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_62001250
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:14 schreef KingRa het volgende:

[..]

Zojuist even de beelden van TV West bekeken, maar wat een foutenfestival zeg! Sta versteld dat ASWH tot op heden nog 'maar' 4 punten heeft, ik had ze toch wel wat hoger ingeschat...
Tja, paar onnodige punten verspeeld. Tegen RBB verliezen kan, zeker op de eerste dag. RBB toch een meer ingespeeld team. Tegen Barendrecht verloren we deels door het incident met Schep nog twee punten, na een prima eerste half uur. En zaterdag hadden we gewoon moeten winnen. De samenvatting geeft maar een beperkt beeld, maar in de eerste helft was het denk ik 80 - 20 qua balbezit. Als je die strafschoppen gewoon benut, dan win je daar dik.

Je weet dat de scheids na rust gaat compenseren, dan krijg je direct de 2-0 tegen. Rood was overdreven, 3-0 was buitenspel (de actie). De 4-0 en 5-2 waren fouten, maar ja, dan is de wedstrijd al gespeeld.

We moeten de komende weken maar eens een paar keer op rij gaan winnen, om zo voor de winterstop nog kort te staan bij de koplopers. Want na de winter worden de prijzen pas verdeeld natuurlijk.

Overigens, het gaat wel steeds sneller los als dat Vermeulen --> Vogels verhaal waar is. De eerste competitiemaand is nog niet eens voorbij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62002796
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:00 schreef uitje4life het volgende:
Oh sorry, ik bedoelde niet basisspelers. Ik bedoelde eigenlijk wie er regelmatig speelden eigenlijk!
2 speler die regelmatig spelen, Henri de Graaf die tegenwoordig op het middenveld speelt, erg goed zelfs! Nog niet altijd basis maar de laatste wedstrijden minstens een helft. En JP Hartog speelt nu even wat minder maar die heeft de laatste keer Tosch al vervangen als rechtsback.

Beide spelers hebben trouwens al 100+ wedstrijden in het eerste gespeeld en tot nu toe voornamelijkin de basis.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 29 september 2008 @ 23:10:16 #255
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62011975
ohja die ken ik wel. Alleen van naam dan natuurlijk! Leitoe trainde vanavond met het 2e mee, dus die is op de weg terug!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_62024858
Vanavond de derby Quick Boys - Katwijk. Het gaat gelukkig door, ondanks het slechte weer en ondanks het feit dat het veld in de nacht van zondag op maandag beschadigd is door enkele onverlaten (lees: vv Katwijk-supporters).

Middenstip eruit, stuk doellijn eruit geschept, doelgebied beschadigd, dugout beschadigd, toiletten naar beneden gegooit, gaten in doelnetten gebrand...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62027129
Het gaat gelukkig door, nu hopen dat iedereen vanavond z'n kop er bij houdt.

Over wat Quick Boys supporters vorige week op "De Krom" hebben uitgespookt zullen we het maar niet hebben...
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:45:56 #258
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_62028999
Lekker bezig daar in Katwijk...
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:48:35 #259
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_62029053
MM, waarom vind je Ter Leede zo'n negatief ingestelde ploeg. Ik weet niet hoe ze dit jaar spelen (ben nog niet geweest), maar op vorig jaar (op het goede begin na ) na speelde Ter Leede, zeker onder Arie Lagendijk, zeer aanvallend en aantrekkelijk voetbal en dito resultaten. Of kwam deze opmerking vooral voort uit frustratie over het resultaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Pikhoofd op 30-09-2008 18:15:10 ]
pi_62036627
Gefeliciteerd Katwijkers
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:20:59 #261
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62036843
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:13 schreef F1Bas het volgende:
Gefeliciteerd Katwijkers
welke?

geen goede wedstrijd, wel veel strijd (zoals altijd). Quick Boys speelde veel te rommelig, Katwijk had verzorgder spel!

Onverwachte uitslag voor mij!
pi_62036990
Quick Boys - Katwijk 0 - 1

Eerste kwartier had Katwijk de overhand: ze zaten er feller en korter op en vooral de Quick Boys-defensie was erg onzeker. Dit resulteerde al snel in een goal (ca. 3e minuut), die later de winnende bleek te zijn, en wat gevaar. Goed voetbal was door de wind en het slechte weer niet echt mogelijk. QB kwam zeer langzaam wat terug in de wedstrijd (nog steeds vielen de ballen door de wind heel raar en QB had moeite daarmee om te gaan) en dit leidde uiteindelijk tot wat kansen uit corners voor QB: een flipperkast-situatie (die erin gemoeten had) en twee inzetten van Derek vd Plas die naast gingen. Ook een open kans voor Onyeike ging naast. Moet zeggen dat het veldspel van QB me verder niet meeviel...

Tweede helft had QB het veldoverwicht, zonder dat dat resulteerde in kansen. Katwijk kon behoudens dat eerste kwartier verder al helemaal niet gevaarlijk worden. Slechts in de tweede helft een keer, maar dat was een zuivere buitenspelsituatie die niet gezien werd...

Verder een warrige scheids- en grensrechter. Wil niet zeggen dat we daardoor verloren hebben, maar Katwijk mocht niet klagen... Verder deed ie heel raar tegenover Martha bij een vrije trap door tegen hem aan te staan rijen...

QB had in de eerste helft moeten scoren. Denk dat een gelijkspelletje meer recht deed aan de wedstrijd (die overigens qua spel dus niet om aan te zien was).

[ Bericht 0% gewijzigd door marcodej op 30-09-2008 22:45:26 ]
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:36:28 #263
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_62038176
Ik ben ook even gaan kijken op Nieuw-Zuid, was een spannende maar geen goede wedstrijd. Is ook bijna niet mogelijk onder deze weersomstandigheden. Katwijk begon erg sterk en is ook niet echt heel erg in de problemen gebracht, al had QB wel een licht overwicht...

QB viel me over het algemeen toch wel erg tegen, had er meer van verwacht eigenlijk.
Geel-zwart is de baas in Katwijk, al jaren!
pi_62038293
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:04 schreef KingRa het volgende:
Ik ben ook even gaan kijken op Nieuw-Zuid, was een spannende maar geen goede wedstrijd. Is ook bijna niet mogelijk onder deze weersomstandigheden. Katwijk begon erg sterk en is ook niet echt heel erg in de problemen gebracht, al had QB wel een licht overwicht...

QB viel me over het algemeen toch wel erg tegen, had er meer van verwacht eigenlijk.
Nou ja, er was wel een korte periode in de eerste helft met wat corners waaruit wat gevaarlijke kansen ontstonden, waarmuit minimaal 1 keer gescoord had moeten worden door QB! Verder deel ik je 'analyse'.
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:42:57 #266
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62039310
ff over dat met Martha en de scheids: ik stond op de trap bij t uitvak en kon het mooi van de zijkant zien. Eerst liep Martha een soort van tegen de scheids aan omdat die voor de bal ging staan, en toen deed de scheids eigenlijk hetzelfde terug. Verder idd wel zoals je het zegt.
pi_62040759
Quick Boys kon geen vuist maken tegen Katwijk. Het eerste half uur was Katwijk met voorsprong de beter voetballende ploeg en had het op 0-3 moeten komen (1e minuut Hensen op Jonker, 4e minuut 0-1, 25e minuut probeert Sahadewsing het 1-op-1 met een lobje ipv een simpele schuiver). Tweede helft werd de voorsprong soeverein verdedigd, alleen uit dode spelmomenten en een enkele opportunistische lange bal op Onyeike kwam denkbeeldig gevaar.

Quick Boys liet zich ook van haar beste kant zien door bij blessuregevallen stug door te voetballen ipv het gebruikelijke balletje uit. Vervelend is het uitvallen van Sahadewsing, waarschijnlijk voor langere tijd.
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:13 schreef F1Bas het volgende:
Gefeliciteerd Katwijkers
Dankjewel

[ Bericht 13% gewijzigd door Insistor op 01-10-2008 02:28:02 ]
And we are vagabonds
pi_62046868
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:10 schreef Insistor het volgende: Quick Boys liet zich ook van haar beste kant zien door bij blessuregevallen stug door te voetballen ipv het gebruikelijke balletje uit. [..]

Dankjewel
Ach, behoudens dat blessuregeval had Katwijk het simuleren van blessures tot kunst verheven deze wedstrijd. Katwijk had opeens last van de vallende ziekte...Tekenend was op een gegeven moment de verzorger die langs kwam lopen. Een QB-supporter kende hem, schreeuwde: "He Frans, niks aan de hand zeker?" Verzorger: "Neuh!"

Maar ach, het maakt allemaal niets uit, QB was gewoon niet goed deze wedstrijd...

[ Bericht 0% gewijzigd door marcodej op 01-10-2008 18:15:32 ]
pi_62053007
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:48 schreef Pikhoofd het volgende:
MM, waarom vind je Ter Leede zo'n negatief ingestelde ploeg. Ik weet niet hoe ze dit jaar spelen (ben nog niet geweest), maar op vorig jaar (op het goede begin na ) na speelde Ter Leede, zeker onder Arie Lagendijk, zeer aanvallend en aantrekkelijk voetbal en dito resultaten. Of kwam deze opmerking vooral voort uit frustratie over het resultaat?
Dat is al een tijdje niet meer zo dan... Want zaterdag begonnen ze met welgeteld één spits aan de wedstrijd. Misschien dat ze wel meer aanvallende intenties hadden en dat die er niet uitkwamen, omdat ASWH ze voor rust overspeelde na de 1-0, maar die indruk had ik niet. Tekenend was natuurlijk dat na de 4-2, zeven minuten voor tijd, Waasdorp blijkbaar vond dat ASWH te dichtbij aan het komen was en bij de eerstvolgende achterbal gewoon ging tijdrekken.... Met 4-2 voor en tegen 10 man! Nee, als Ter Leede altijd zo speelt als zaterdag, dan is dat absoluut niet aanvallend.

Vroeger wilden ze inderdaad wel voetballen, maar sinds vorig seizoen zie ik dat al niet meer terug.

Overigens zou Marphe Redjosetiko als speler zijn gestopt bij Capelle, maar heb hem zelf al een tijdje niet meer gesproken en dus geen bevestiging.

Katwijk lekker gisteren, QB loopt thuis steeds in de val dus, door te offensief te spelen. Feest voor Hoornes en Insistor dus. Misschien kan QB aanvragen alles uit te mogen spelen?

Begreep overigens van Sander Molenaar dat de middenstip was uitgegraven, daar vervolgens ingescheten was en de politie deze uitwerpselen heeft meegenomen voor DNA-onderzoek. Sterk verhaal of??

Uitslag Quick Boys - Katwijk
www.thuisuiteten.nl
pi_62060224
Dat er een middenstip is uitgegraven, dat klopt (aan beide kanten). De rest lijkt me toch wat sterk.

Nog meer goed nieuws, ik sta bovenaan in de Champonions League!
And we are vagabonds
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:36:01 #271
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62061914
dat van de middenstip is nog leuk, de rest is niet leuk. Een vriend van me speelt bij mmo en die had een tijdje geleden met een paar vrienden ook ergens de middenstip weggehaald, en daarna met de post bij die vereniging terug laten bezorgen! Dat vind ik wel geniaal eigenlijk!

Ik kan een plaats ergens bovenin wel vergeten, zaterdag speelden maar 8 van mijn spelers...
pi_62081749
Ik had ook nog 2 middenvelders die niet gespeeld hebben, maar sta nog zesde. Dus best netjes. Insistor ook lekker bezig en Lissov meldt zich ook goed bovenin! El Maestro, vriend van me die vorig jaar won, staat ook nog behoorlijk. En verrassend dat Henkie van de ASWH-supportersclub top 20 staat!
www.thuisuiteten.nl
pi_62109334
Uit de categorie familieberichten:

ASWH-verdediger Jeroen Rijsdijk is vader geworden van dochter Mirte Sophie.

Voorbeschouwing uit de Dordtenaar van Heerjansdam:
quote:
Mauris ontbreekt bij Heerjansdam

HEERJANSDAM

Het zo geplaagde Heerjansdam staat zaterdag voor de pittige opgave om bij regerend amateurkampioen FC Lisse de eerste punten van het seizoen binnen te slepen.
Waar trainer Pippy Pruijmboom en zijn manschappen misschien van kunnen profiteren, is het feit dat de opponent de afgelopen dagen als Nederlandse afgevaardigde (door het ontbreken van een Nederlands amateurelftal) deelnam aan de UEFA Regions Cup in Kroatië. ,,Maar de jongens die ooit betaald voetbal hebben gespeeld, mochten daar niet meedoen. En dat zijn er nogal wat,’’ weet Pruijmboom, die een zware middag verwacht in de bollenstreek. ,,Maar als ARC er kan winnen, dan kan Heerjansdam dat ook,’’ weet Pruijmboom, die alleen niet kan beschikken over Lennox Mauris. Tussen de palen krijgt Martijn Baan weer de voorkeur boven Frank van der Pol.
Doe er je voordeel mee Lissov en zaterdagvoetbal!

Ben benieuwd of alles doorgaat morgen.
www.thuisuiteten.nl
pi_62112851
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:58 schreef methodmich het volgende:
Uit de categorie familieberichten:

ASWH-verdediger Jeroen Rijsdijk is vader geworden van dochter Mirte Sophie.

Doe er je voordeel mee Lissov en zaterdagvoetbal!

Ben benieuwd of alles doorgaat morgen.
Feliciteer hem maar van een rooie!

En als Lisse morgen niet wint weet ik het ook niet meer....
pi_62123805
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:52 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Feliciteer hem maar van een rooie!

Kent ie je dan? Anders kan het iedereen zijn...

Alles gaat door, dus een volledig programma. Ben wel benieuwd of er vandaag nog verrassingen zullen zijn. Als het maar niet bij ons is, dan vind ik alles best verder.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')