Sounds simple 'n good.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:04 schreef SHE het volgende:
[..]
chinese kool
pandanrijst
1 gerookte makreel
prei
zout en peper
chinese kool in reepjes, makreel ontgraten en in bakje doen, rijst koken en ijskoud laten worden.
Olie in wok, prei erin, kool erin, wokken. Wanneer glazig, de rijst en vis erbij. Flink zout en peper. Klaar

. Utrecht op zaterdag
. Utrecht op zaterdag  .
.

Leuk dat je even langskwam, biatch. Ik hoop dat je zeiknat geregend bentquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:18 schreef k_i_m het volgende:
Wat zei je nou? Zonnig in Utrecht? Niet in de anderhalf uur dat ik er was. Utrecht op zaterdag
.

Ik heb me laten vertellen dat allergische mensen moeten oppassen met kiwi's. Of iets dergelijks, ik heb iig een klok horen luiden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:03 schreef SHE het volgende:
Vertel, wat er is mis met de kiwi?

Bij een allergie maken mestcellen teveel histamine vrij. Kiwi staat er om bekend dat het makkelijk histamine vrijmaakt, en dus een soort mini-allergische reactie veroorzaakt. Dat is tenminste wat ik erover kan vinden. Ik kan zelf dus ook niet tegen kiwiquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat allergische mensen moeten oppassen met kiwi's. Of iets dergelijks, ik heb iig een klok horen luiden.
 . Bedoel je dit?
. Bedoel je dit?  

Ik was incognito, we moesten langs de Apple winkelquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Leuk dat je even langskwam, biatch. Ik hoop dat je zeiknat geregend bent
 .
.

Maar wel een fles fambozen-eau-de-vie, vanavond eens proberen met wat ijs.
 Maar wel een fles fambozen-eau-de-vie, vanavond eens proberen met wat ijs.

En wat voor eten is geschikt op een hypo te voorkomen? (het ging helemaal mis rond een uur of 6, vergat alles en deed veel dingen fout, sneed mezelf enzo) Mn moeder had het over meer brood meenemen, maar ik vind 3 boterhammen met rookvlees eigenlijk wel genoeg voor een dag... (das excl ontbijt he
 En wat voor eten is geschikt op een hypo te voorkomen? (het ging helemaal mis rond een uur of 6, vergat alles en deed veel dingen fout, sneed mezelf enzo) Mn moeder had het over meer brood meenemen, maar ik vind 3 boterhammen met rookvlees eigenlijk wel genoeg voor een dag... (das excl ontbijt he  )
) 

I envie joe !quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:10 schreef ColdFeet het volgende:
Woei. Geshopt in Brussel, nog steeds niet DE tas gevondenMaar wel een fles fambozen-eau-de-vie, vanavond eens proberen met wat ijs.

Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:01 schreef SHE het volgende:
Heb je diabetes Chico?
 . Tenminste, niet voor zover ik weet. Lijkt het daar dan op?
. Tenminste, niet voor zover ik weet. Lijkt het daar dan op? 

Als je met normaal eten een hypo krijgt, dan is er iets mis met je bloedsuiker. Is ie te hoog dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Tenminste, niet voor zover ik weet. Lijkt het daar dan op?
Edit: mn vader zei dat het waarschijnlijk een hypo was geweest, vanwege het plotselinge concentratieverlies en vermoeidheid enzo, en het anderhalf uur na mijn laatste eten (een appel) was. Het is daarna niet helemaal weggegaan, werd wel wat minder na een uurtje, tot het avondeten ... vandaar dat ik het voor het gemak een hypo noem.

En een uberschattige witte kasjmieren truiquote:
 Die is echt heel zoet
 Die is echt heel zoet 

Mijn eten voor die dag:quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je met normaal eten een hypo krijgt, dan is er iets mis met je bloedsuiker. Is ie te hoog dan?
Eet je raar? Heb je het als je ongesteld, gestressed of moe bent..of bij te weinig eten?
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |