quote:
Ik kijk alleen FOP... en af en toe Jimmy Neutron (maar dan meer omdat dat vaak na FOP komt)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:55 schreef Fha het volgende:
Helemaal mee eens, maar dat geld overigens voor ongeveer alles wat ze uitzenden!
Wayside is mijn favorietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:55 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik kijk alleen FOP... en af en toe Jimmy Neutron (maar dan meer omdat dat vaak na FOP komt)
Ja geloof het welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef Agiath het volgende:
Opzich wel leuke cartoon.
Makers van Dexters lab toch?
En nee, bedacht door Butch Hartman, die wel afleveringen van Dexter's Lab (en meer van zulks onsterfelijke CN tekenfilms) geschreven heeft, maar het niet bedacht heeft. Genndy Tartakofsky(spelling? even googlen, ah, Tartakovsky) was dat. Waarom weet ik ditquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef Agiath het volgende:
Opzich wel leuke cartoon.
Makers van Dexters lab toch?
Maar de tekenstijl lijkt wel erg op elkaarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:10 schreef godigita het volgende:
[..]
En nee, bedacht door Butch Hartman, die wel afleveringen van Dexter's Lab (en meer van zulks onsterfelijke CN tekenfilms) geschreven heeft, maar het niet bedacht heeft. Genndy Tartakofsky(spelling? even googlen, ah, Tartakovsky) was dat. Waarom weet ik dit
Best ziekquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:10 schreef godigita het volgende:
[..]
En nee, bedacht door Butch Hartman, die wel afleveringen van Dexter's Lab (en meer van zulks onsterfelijke CN tekenfilms) geschreven heeft, maar het niet bedacht heeft. Genndy Tartakofsky(spelling? even googlen, ah, Tartakovsky) was dat. Waarom weet ik dit
Die serie wordt echt te vaak en willekeurig herhaald inderdaad, maar ik vind m wel leuk.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kijk altijd op Nickolodeon die serie met dat jochie dat dan tips geeft om de middelbare school te overleven.
Heb nu in 1 week tijd al 10x die aflevering gezien over die schoolteams en dat hij dan basketbalschoenen maat 55 aan gaat trekken..... SAAI.
Zekersquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar de tekenstijl lijkt wel erg op elkaar
haha wowquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:10 schreef godigita het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |