help me even, ik vind wel kaartjes (bijvoorbeeld hier, maar ik zie het niet... vrijdag 20 tm 25 (alleen in het uiterste zuiden 26), zaterdag 20 tm 25 (alleen in het oosten 26), zondag 24 a 25, met het noorden en westen wat koeler.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef ItaloDancer het volgende:
Als je GFS bekijkt dan gaan we de hoogte in (richting 30 graden) en voor zover we kunnen kijken...
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:19 schreef Frutsel het volgende:
en vrijdag heb ik tweedrie weken vakantie
yup, hoe verder de lijnen uit elkaar liggen hoe meer onzekerheid.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:04 schreef Ared het volgende:
ehm, die laten voor komend weekend toch ook rond de 25 max zien? Daarna gaan ze wel richting 30, maar dan spreiden de runs zich ook veel meer uit, dus grotere onzekerheid, toch?
Witte lijn is het gemiddelde, je mag er bij GFS wel een paar graadjes bij optellen nog (bij de T2M), zeker voor het zuiden en oosten moet 28-29 graden haalbaar zijn (volgende week, in het weekend idd iets lager).quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:04 schreef Ared het volgende:
ehm, die laten voor komend weekend toch ook rond de 25 max zien? Daarna gaan ze wel richting 30, maar dan spreiden de runs zich ook veel meer uit, dus grotere onzekerheid, toch?
Geef mij maar 27 graden en savonds een vette onweersbui.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:49 schreef whosvegas het volgende:
geef mij maar 18 graden en af en toe een regenbui
Juist nietquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Geef mij maar 27 graden en savonds een vette onweersbui.
Dat benauwde is inderdaad minder.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:25 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Juist niet
27 graden is een prima temparatuur, maar het moet niet zo benauwd zijn, dan is het goed uit te houden. Vaak als het gaat onweren is de lucht vochtig en is het benauwd.
Onweer is trouwens wel mooi om naar te kijken. Dus als het onweert dan mag het van mij goed onweren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |