Goed om te weten, ga nu ff achter Britney aan dan, ze is haar kinderen kwijt en kan wel wat steun gebruiken denk ik.quote:
Nee telt niet! Daar wil je toch niet mee zoenen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb ooit eens gezoend met dit meisje. Telt dat ook!?!
Onverkapte 'ik-weet-dat-zoenen-geen-relatie-betekend-maar-wilde-het-toch-even-melden-dat-ik-met-een-semi-bekende-
nederlandse-heb-gezoend-post'
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:31 schreef DroogDok het volgende:
Vind haar meer op Donald Duck lijken:
[ afbeelding ]
Hey, maar ik durf tenminste over de brug te komen! Mevrouw, ik zeg lekker niet welke BN-vrouw ik zoen...quote:
Die had ik ook gedaan op dat moment...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:31 schreef DroogDok het volgende:
Vind haar meer op Donald Duck lijken:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
Onverkapte 'ik-weet-dat-zoenen-geen-relatie-betekend-maar-wilde-het-toch-even-melden-dat-ik-met-een-semi-bekende-
Als ik dat hier zeg krijgen we AnthonyZeus-taferelen & I'm not that stupid.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hey, maar ik durf tenminste over de brug te komen! Mevrouw, ik zeg lekker niet welke BN-vrouw ik zoen...
Phuh!
Heb je ook seksfilmpjes van jullie samen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:35 schreef Viking84 het volgende:
Als ik dat hier zeg krijgen we AnthonyZeus-taferelen & I'm not that stupid.
Sure. Kraak m'n hotmail maar even.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je ook seksfilmpjes van jullie samen?
Het is een meisje! Echt!quote:
Moest je de hele tijd aan Herman van Veen denken toen je haar kuste?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
He de stagair van de privequote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:55 schreef paparazziphotography het volgende:
Ik niet, maar wellicht een van jullie wel ....
Wie dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:54 schreef tong80 het volgende:
Er zijn meisjes die heben geneukt met een Fokker die 150000 users kennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |