abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:29:57 #201
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60195577
Leuke aankoop , nu nog een blik verdedigers
Ik ben inmiddels overleden
pi_60195614
Voor wie morgen gaat trouwens:
quote:
Speciale pendelbus voor Noordwijk - Ajax

Duinwetering afgesloten in verband met vele toeschouwers

Voor de wedstrijd Noordwijk – Ajax op 19 juli a.s. op sportpark Duinwetering in Noordwijk, aanvang 15:00 uur, worden speciale pendelbussen ingezet om de grote toestroom van bezoekers in goede banen te leiden.

Bezoekers van de eerste oefenwedstrijd van Ajax onder leiding van Marco van Basten, wordt de gelegenheid geboden om de auto te parkeren op grote parkeerterreinen aan de rand van het dorp. De pendelbussen, die elke tien minuten rijden, maken een extra stop bij sportpark Duinwetering.

Voordelig, geen file, lage parkeerkosten en uitstappen bij het sportpark..pak de strandpendel! De pendelbus rijdt elke tien minuten tussen 09.00-21.00 uur van de parkeerterreinen Beuk en Zilveren Kruis. Volg de borden op de toevoerroutes. U betaalt ¤ 6,- voor een hele dag parkeren van uw auto en ontvangt ook nog eens een tegoedbon ter waarde van ¤ 3,-. Deze kunt u besteden bij verschillende restaurants, winkels, accommodaties en attracties in Noordwijk.

Voor de wedstrijd Noordwijk – Ajax zijn nog kaarten verkrijgbaar.
De voorverkoopadressen in Noordwijk zijn o.a. De Lange Sport (Molenstraat ), Sigarenmagazijn Barnhoorn (Hoofdstraat).
In Katwijk zijn kaarten te koop bij Pluimgraaff Sport (Badstraat 13),
in Leiden bij Wijnand Sloos Sport (Vijf Meiplein 17),
Noordwijkerhout bij de VVV , Van Gerven Sport (Havenstraat 43) en bij Eyefashion
in Rijnsburg (Anjelierenstraat 7),
Oegstgeest (De Kempenearstraat 115),
Hillegom (Meerstraatpromenade 12a)
en Heemstede (Binnenweg 114).

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:35:10 #203
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60195690
Jammer genoeg heb ik morgen geen tijd, had graag gaan kijken.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:45:45 #204
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_60195899
Aissati

Nu nog Huntelaar behouden en 1 liefst 2 goede verdedigers en we gaan gewoon kampioen worden..
pi_60196353
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:33 schreef Suijk het volgende:

[..]

Daar stond eerst wat meer.

Maar hij is toch niet goed genoeg voor PSV, dus dan is het toch maar beter zo?

Overigens blijf ik ook nog een beetje sceptisch, zoveel heeft hij nou ook weer niet waargemaakt en dat hij bij verschillende trainers niet aan de bak komt/kwam, is toch een teken natuurlijk.
duidelijk geval van "niet verder dan de stadsgrens kijken"
bij Twente was hij geweldig, Twente wilde em ook dolgraag hebben maar PSV wilde hem niet verkopen.
  Moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 20:13:40 #206
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60196380
Ik vertrouw erop dat Ajax ook met dit talent het optimale rendement weet te behalen. En ik denk dat Aissati een hoog plafond heeft!
pi_60196426
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:12 schreef Incolumis het volgende:

[..]

duidelijk geval van "niet verder dan de stadsgrens kijken"
bij Twente was hij geweldig, Twente wilde em ook dolgraag hebben maar PSV wilde hem niet verkopen.
Praat voor jezelf, aub. Kennedy was ook geweldig bij Twente.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:17:02 #208
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_60196447
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:15 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wat een vergelijking
  Moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 20:20:19 #209
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60196506
Kennedy en Aissati zijn toch niet te vergelijken, een jongen van 19 die een heleboel beloftes heeft gekregen, die bij Twente geweldig speelt en dan niet bij PSV aan de bak kan komen, een jongen die maar geen minuten pakt onder een stel trieste trainers (Koeman en Vergozer) die geen greintje aanvallende intentie in zich hebbem. Een jongen van 19 met de potentie van hem is NIET te vergelijken met een grijze muis als Kennedy die een leuk balletje kan trappen.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:26:11 #210
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_60196598
Lekker dat Aissati komt. Perez blijft toch ook gewoon? Dan is er tenminste een dubbele bezetting.
Life is what you make it.
pi_60196688
Alsof ik ze vergelijk. Als je nou gewoon even leest, zie je dat Aissati nog weinig bewezen heeft en dat een half jaartje twente dat ook niet doet.
Klik dan als je durft
pi_60196725
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:15 schreef Suijk het volgende:

[..]

Kennedy was niet geweldig bij Twente. Dat vind jij, Kennedy was goed bij Twente. Geweldig is echt fucking overdreven.
pi_60196794
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:34 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Kennedy was niet geweldig bij Twente. Dat vind jij, Kennedy was goed bij Twente. Geweldig is echt fucking overdreven.
Goed genoeg dat ze hem bij Twente wilde behouden, net als Aissati.
Doe nou niet alsof Aissati de nieuwe Cruijff is, want dat is hij niet. Hij moet het allemaal nog maar waarmaken en tuurlijk hoop ik dat dat ook lukt en ben ik blij dat 'ie waarschijnlijk komt, maar dat hij bij PSV niet is doorgebroken, ligt echt niet alleen aan de onkunde van de trainers.
Klik dan als je durft
  Moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 20:40:30 #214
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60196820
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:32 schreef Suijk het volgende:
Alsof ik ze vergelijk. Als je nou gewoon even leest, zie je dat Aissati nog weinig bewezen heeft en dat een half jaartje twente dat ook niet doet.
Zoals ik al zei vertrouw ik op de capaciteit van Ajax om talenten beter te maken, en afhankelijk van hoe goed Aissati kan worden, zo goed wordt hij bij Ajax. En ik geloof dat hij erg goed kan worden.
  Moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 20:43:00 #215
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60196849
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:38 schreef Suijk het volgende:

[..]

Goed genoeg dat ze hem bij Twente wilde behouden, net als Aissati.
Doe nou niet alsof Aissati de nieuwe Cruijff is, want dat is hij niet. Hij moet het allemaal nog maar waarmaken en tuurlijk hoop ik dat dat ook lukt en ben ik blij dat 'ie waarschijnlijk komt, maar dat hij bij PSV niet is doorgebroken, ligt echt niet alleen aan de onkunde van de trainers.
Ook dat zegt niets, Twente wil Denneboom ook behouden en waarom? Enkel en alleen omdat Twente werkt met een visie en de spelers die ze nu hebben passen in de visie van de club.

Overigens ligt dat net zo simpel als Van der Vaart en Sneijder, 2 talenten op die positie kan blijkbaar niet en dan kiest PSV ervoor om het talent met de grootste bek (en laagste rendement) voorrang te geven. Dat is hun keuze maar dat doet helemaal niks af aan het talent van Aissati, ik geloof dat Hiddink het wel goed zag bij Aissati en Sefje en Koemannetje niet.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:51:02 #216
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60196958
Aissati mag de schoenen van Afellay natuurlijk niet poetsen. Zo'n 2 jaar geleden toen Aissati zich aandiende, lagen de twee nog niet zo ver bij elkaar vandaan. In de tussentijd heeft Afellay echter grote sprongen gemaakt en stond Aissati toch redelijk stil. Mede door PSV, maar natuurlijk ook door Aissati zelf.

Hoe dan ook, die jongen is nog geen 20 en is bij Ajax nu - als hij in vorm is - de nummer 1 voor de 10 positie. Veel wedstrijden, en ik zie hem dat niveau van Afellay wel behalen en wellicht overstijgen binnen anderhalf a twee jaar. In elk geval een jongen waar we een jaar of vier lang plezier van kunnen hebben.
  Moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 20:52:45 #217
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60196981
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:51 schreef twi het volgende:
Aissati mag de schoenen van Afellay natuurlijk niet poetsen. Zo'n 2 jaar geleden toen Aissati zich aandiende, lagen de twee nog niet zo ver bij elkaar vandaan. In de tussentijd heeft Afellay echter grote sprongen gemaakt en stond Aissati toch redelijk stil. Mede door PSV, maar natuurlijk ook door Aissati zelf.

Hoe dan ook, die jongen is nog geen 20 en is bij Ajax nu - als hij in vorm is - de nummer 1 voor de 10 positie. Veel wedstrijden, en ik zie hem dat niveau van Afellay wel behalen en wellicht overstijgen binnen anderhalf a twee jaar. In elk geval een jongen waar we een jaar of vier lang plezier van kunnen hebben.
Ik vind Affelay totaal geen boeiende/goede speler, hij heeft geen rendement, kutkarakater en glazen botten. Aissati heeft meer inzicht en capactiteiten wat belangrijker is voor een tien.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:02:09 #218
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60197135
Afellay heeft een uitstekende dribbel, is redelijk balvast, heeft een aardig overzicht. Ik vind hem ook lang niet zo goed als Sneijder bijvoorbeeld, maar het is toch zeker een bovengemiddelde speler.

Zelf denk ik dat Aissati veel beter kan worden dan Afellay, maar dat is hij nog lang niet hoor. Hij heeft de potentie om een uitstekende 10 te zijn, maar heeft nog veel te weinig laten zien.

Het enige wat beiden niet hebben, is scorend vermogen. Oke, we hebben Suarez, Sulejmani en Huntelaar (Cvitanich). Spelers die goals kunnen maken. Maar zijn het historisch gezien niet de nummers 10 die veel scoren of zelfs topscorer zijn?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:02:48 #219
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60197144
quote:
PSV raakt Aissati en Jonathan kwijt

[..]

De transfer van Aissati hing al dagen in de lucht. Ajax meldde zich vrijdag voor de derde keer binnen een week. PSV zou ongeveer 4 miljoen euro hebben overgehouden aan de transfer. Aissati speelde sinds zijn prille jeugd voor PSV, maar vreesde ook dit seizoen niet aan veel wedstrijden toe te komen in Eindhoven. Hij verzocht de club daarom zijn contract te ontbinden. Trainer Huub Stevens zegt het vertrek van Aissati ‘jammer’ te vinden.

[..]
http://www.ed.nl/sport/ps(...)n-Jonathan-kwijt.ece

Netjes toch.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:09:09 #220
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60197225
Alles onder de 5 miljoen is winst
pi_60197231
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:02 schreef twi het volgende:
Afellay heeft een uitstekende dribbel, is redelijk balvast, heeft een aardig overzicht. Ik vind hem ook lang niet zo goed als Sneijder bijvoorbeeld, maar het is toch zeker een bovengemiddelde speler.

Zelf denk ik dat Aissati veel beter kan worden dan Afellay, maar dat is hij nog lang niet hoor. Hij heeft de potentie om een uitstekende 10 te zijn, maar heeft nog veel te weinig laten zien.

Het enige wat beiden niet hebben, is scorend vermogen. Oke, we hebben Suarez, Sulejmani en Huntelaar (Cvitanich). Spelers die goals kunnen maken. Maar zijn het historisch gezien niet de nummers 10 die veel scoren of zelfs topscorer zijn?
Litmanen
Koning.
  Moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 21:10:04 #222
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60197245
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:02 schreef twi het volgende:
Wellicht bovengemiddeld hier in de eredivisie maar in Spanje of Portugal zeer zeker niet bovengemiddeld.
quote:
Ik denk ook dat Aissati veel potentie heeft en beter wordt dan Afellay, maar ook hier neem ik in acht dat Ajax talenten doorgaans erg goed behandelt en begeleid. Kijk naar Suarez hoe hij zich heeft ontwikkeld in een seizoen. Suarez is fysiek vooruit gegaan, teamspeler geworden, geen schwalbes meer etc. Zo zie ik de ontwikkeling bij Aissati ook.
quote:
Wellicht is het de tijd om te breken met het verleden, traditioneel behaalde Ajax prestaties met 4-3-3 maar daar zit ik ook niet op te wachtten. Bovendien zie ik liever een #10 met 20 assist dan met 20 doelpunten, daar staan de spitsen tenslotte voor.
pi_60197281
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:02 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

http://www.ed.nl/sport/ps(...)n-Jonathan-kwijt.ece

Netjes toch.
Koopjuuuuuuuh.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:16:34 #224
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60197346
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wellicht bovengemiddeld hier in de eredivisie maar in Spanje of Portugal zeer zeker niet bovengemiddeld.
Ik heb nul interesse in Spanje of Portugal, zolang Ajax in Nederland voetbalt ;-)
quote:
Wellicht is het de tijd om te breken met het verleden, traditioneel behaalde Ajax prestaties met 4-3-3 maar daar zit ik ook niet op te wachtten. Bovendien zie ik liever een #10 met 20 assist dan met 20 doelpunten, daar staan de spitsen tenslotte voor.
Nouja, breken met het verleden. Zoveel verschil zit er niet in het voor ogen zijnde 4-2-3-1 en 4-3-3. Beschouw die 2 middenvelders op de vleugels als aanvallers en het is zelfs exact hetzelfde als het traditionele 4-3-3 systeem. Ze vullen hun taak echter minder statisch in als een Overmars en Finidi.
pi_60197495
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef twi het volgende:

[..]

Ik heb nul interesse in Spanje of Portugal, zolang Ajax in Nederland voetbalt ;-)
[..]

Nouja, breken met het verleden. Zoveel verschil zit er niet in het voor ogen zijnde 4-2-3-1 en 4-3-3. Beschouw die 2 middenvelders op de vleugels als aanvallers en het is zelfs exact hetzelfde als het traditionele 4-3-3 systeem. Ze vullen hun taak echter minder statisch in als een Overmars en Finidi.
En de 2 midenvelders staan naar mijn weten ietje anders mar het lijkt idd enorm veel op elkaar!

Is Oleguer nou binnen! Of was dat weer en van de geruchten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')