quote:Speciale pendelbus voor Noordwijk - Ajax
Duinwetering afgesloten in verband met vele toeschouwers
Voor de wedstrijd Noordwijk – Ajax op 19 juli a.s. op sportpark Duinwetering in Noordwijk, aanvang 15:00 uur, worden speciale pendelbussen ingezet om de grote toestroom van bezoekers in goede banen te leiden.
Bezoekers van de eerste oefenwedstrijd van Ajax onder leiding van Marco van Basten, wordt de gelegenheid geboden om de auto te parkeren op grote parkeerterreinen aan de rand van het dorp. De pendelbussen, die elke tien minuten rijden, maken een extra stop bij sportpark Duinwetering.
Voordelig, geen file, lage parkeerkosten en uitstappen bij het sportpark..pak de strandpendel! De pendelbus rijdt elke tien minuten tussen 09.00-21.00 uur van de parkeerterreinen Beuk en Zilveren Kruis. Volg de borden op de toevoerroutes. U betaalt ¤ 6,- voor een hele dag parkeren van uw auto en ontvangt ook nog eens een tegoedbon ter waarde van ¤ 3,-. Deze kunt u besteden bij verschillende restaurants, winkels, accommodaties en attracties in Noordwijk.
Voor de wedstrijd Noordwijk – Ajax zijn nog kaarten verkrijgbaar.
De voorverkoopadressen in Noordwijk zijn o.a. De Lange Sport (Molenstraat ), Sigarenmagazijn Barnhoorn (Hoofdstraat).
In Katwijk zijn kaarten te koop bij Pluimgraaff Sport (Badstraat 13),
in Leiden bij Wijnand Sloos Sport (Vijf Meiplein 17),
Noordwijkerhout bij de VVV , Van Gerven Sport (Havenstraat 43) en bij Eyefashion
in Rijnsburg (Anjelierenstraat 7),
Oegstgeest (De Kempenearstraat 115),
Hillegom (Meerstraatpromenade 12a)
en Heemstede (Binnenweg 114).
duidelijk geval van "niet verder dan de stadsgrens kijken"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar stond eerst wat meer.
Maar hij is toch niet goed genoeg voor PSV, dus dan is het toch maar beter zo?
Overigens blijf ik ook nog een beetje sceptisch, zoveel heeft hij nou ook weer niet waargemaakt en dat hij bij verschillende trainers niet aan de bak komt/kwam, is toch een teken natuurlijk.
Praat voor jezelf, aub. Kennedy was ook geweldig bij Twente.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:12 schreef Incolumis het volgende:
[..]
duidelijk geval van "niet verder dan de stadsgrens kijken"
bij Twente was hij geweldig, Twente wilde em ook dolgraag hebben maar PSV wilde hem niet verkopen.
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, aub. Kennedy was ook geweldig bij Twente.
Kennedy was niet geweldig bij Twente. Dat vind jij, Kennedy was goed bij Twente. Geweldig is echt fucking overdreven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, aub. Kennedy was ook geweldig bij Twente.
Goed genoeg dat ze hem bij Twente wilde behouden, net als Aissati.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:34 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Kennedy was niet geweldig bij Twente. Dat vind jij, Kennedy was goed bij Twente. Geweldig is echt fucking overdreven.
Zoals ik al zei vertrouw ik op de capaciteit van Ajax om talenten beter te maken, en afhankelijk van hoe goed Aissati kan worden, zo goed wordt hij bij Ajax. En ik geloof dat hij erg goed kan worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:32 schreef Suijk het volgende:
Alsof ik ze vergelijk. Als je nou gewoon even leest, zie je dat Aissati nog weinig bewezen heeft en dat een half jaartje twente dat ook niet doet.
Ook dat zegt niets, Twente wil Denneboom ook behouden en waarom? Enkel en alleen omdat Twente werkt met een visie en de spelers die ze nu hebben passen in de visie van de club.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Goed genoeg dat ze hem bij Twente wilde behouden, net als Aissati.
Doe nou niet alsof Aissati de nieuwe Cruijff is, want dat is hij niet. Hij moet het allemaal nog maar waarmaken en tuurlijk hoop ik dat dat ook lukt en ben ik blij dat 'ie waarschijnlijk komt, maar dat hij bij PSV niet is doorgebroken, ligt echt niet alleen aan de onkunde van de trainers.
Ik vind Affelay totaal geen boeiende/goede speler, hij heeft geen rendement, kutkarakater en glazen botten. Aissati heeft meer inzicht en capactiteiten wat belangrijker is voor een tien.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:51 schreef twi het volgende:
Aissati mag de schoenen van Afellay natuurlijk niet poetsen. Zo'n 2 jaar geleden toen Aissati zich aandiende, lagen de twee nog niet zo ver bij elkaar vandaan. In de tussentijd heeft Afellay echter grote sprongen gemaakt en stond Aissati toch redelijk stil. Mede door PSV, maar natuurlijk ook door Aissati zelf.
Hoe dan ook, die jongen is nog geen 20 en is bij Ajax nu - als hij in vorm is - de nummer 1 voor de 10 positie. Veel wedstrijden, en ik zie hem dat niveau van Afellay wel behalen en wellicht overstijgen binnen anderhalf a twee jaar. In elk geval een jongen waar we een jaar of vier lang plezier van kunnen hebben.
http://www.ed.nl/sport/ps(...)n-Jonathan-kwijt.ecequote:PSV raakt Aissati en Jonathan kwijt
[..]
De transfer van Aissati hing al dagen in de lucht. Ajax meldde zich vrijdag voor de derde keer binnen een week. PSV zou ongeveer 4 miljoen euro hebben overgehouden aan de transfer. Aissati speelde sinds zijn prille jeugd voor PSV, maar vreesde ook dit seizoen niet aan veel wedstrijden toe te komen in Eindhoven. Hij verzocht de club daarom zijn contract te ontbinden. Trainer Huub Stevens zegt het vertrek van Aissati ‘jammer’ te vinden.
[..]
Litmanenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:02 schreef twi het volgende:
Afellay heeft een uitstekende dribbel, is redelijk balvast, heeft een aardig overzicht. Ik vind hem ook lang niet zo goed als Sneijder bijvoorbeeld, maar het is toch zeker een bovengemiddelde speler.
Zelf denk ik dat Aissati veel beter kan worden dan Afellay, maar dat is hij nog lang niet hoor. Hij heeft de potentie om een uitstekende 10 te zijn, maar heeft nog veel te weinig laten zien.
Het enige wat beiden niet hebben, is scorend vermogen. Oke, we hebben Suarez, Sulejmani en Huntelaar (Cvitanich). Spelers die goals kunnen maken. Maar zijn het historisch gezien niet de nummers 10 die veel scoren of zelfs topscorer zijn?
Wellicht bovengemiddeld hier in de eredivisie maar in Spanje of Portugal zeer zeker niet bovengemiddeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:02 schreef twi het volgende:
Afellay heeft een uitstekende dribbel, is redelijk balvast, heeft een aardig overzicht. Ik vind hem ook lang niet zo goed als Sneijder bijvoorbeeld, maar het is toch zeker een bovengemiddelde speler.
Ik denk ook dat Aissati veel potentie heeft en beter wordt dan Afellay, maar ook hier neem ik in acht dat Ajax talenten doorgaans erg goed behandelt en begeleid. Kijk naar Suarez hoe hij zich heeft ontwikkeld in een seizoen. Suarez is fysiek vooruit gegaan, teamspeler geworden, geen schwalbes meer etc. Zo zie ik de ontwikkeling bij Aissati ook.quote:Zelf denk ik dat Aissati veel beter kan worden dan Afellay, maar dat is hij nog lang niet hoor. Hij heeft de potentie om een uitstekende 10 te zijn, maar heeft nog veel te weinig laten zien.
Wellicht is het de tijd om te breken met het verleden, traditioneel behaalde Ajax prestaties met 4-3-3 maar daar zit ik ook niet op te wachtten. Bovendien zie ik liever een #10 met 20 assist dan met 20 doelpunten, daar staan de spitsen tenslotte voor.quote:Het enige wat beiden niet hebben, is scorend vermogen. Oke, we hebben Suarez, Sulejmani en Huntelaar (Cvitanich). Spelers die goals kunnen maken. Maar zijn het historisch gezien niet de nummers 10 die veel scoren of zelfs topscorer zijn?
Koopjuuuuuuuh.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:02 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/sport/ps(...)n-Jonathan-kwijt.ece
Netjes toch.
Ik heb nul interesse in Spanje of Portugal, zolang Ajax in Nederland voetbalt ;-)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wellicht bovengemiddeld hier in de eredivisie maar in Spanje of Portugal zeer zeker niet bovengemiddeld.
Nouja, breken met het verleden. Zoveel verschil zit er niet in het voor ogen zijnde 4-2-3-1 en 4-3-3. Beschouw die 2 middenvelders op de vleugels als aanvallers en het is zelfs exact hetzelfde als het traditionele 4-3-3 systeem. Ze vullen hun taak echter minder statisch in als een Overmars en Finidi.quote:Wellicht is het de tijd om te breken met het verleden, traditioneel behaalde Ajax prestaties met 4-3-3 maar daar zit ik ook niet op te wachtten. Bovendien zie ik liever een #10 met 20 assist dan met 20 doelpunten, daar staan de spitsen tenslotte voor.
En de 2 midenvelders staan naar mijn weten ietje anders mar het lijkt idd enorm veel op elkaar!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb nul interesse in Spanje of Portugal, zolang Ajax in Nederland voetbalt ;-)
[..]
Nouja, breken met het verleden. Zoveel verschil zit er niet in het voor ogen zijnde 4-2-3-1 en 4-3-3. Beschouw die 2 middenvelders op de vleugels als aanvallers en het is zelfs exact hetzelfde als het traditionele 4-3-3 systeem. Ze vullen hun taak echter minder statisch in als een Overmars en Finidi.
Tja, afhankelijk van hoe de spelers het systeem invullen natuurlijk, als je nu Suarez en Sulejmani steeds richting de middenlijn ziet komen om de bal te halen terwijl Huntelaar diep staat krijg je al een ruit op het middenveld. Voor mijn gevoel is de invulling van het veld ook beter op deze manier.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb nul interesse in Spanje of Portugal, zolang Ajax in Nederland voetbalt ;-)
[..]
Nouja, breken met het verleden. Zoveel verschil zit er niet in het voor ogen zijnde 4-2-3-1 en 4-3-3. Beschouw die 2 middenvelders op de vleugels als aanvallers en het is zelfs exact hetzelfde als het traditionele 4-3-3 systeem. Ze vullen hun taak echter minder statisch in als een Overmars en Finidi.
Neuh, 410 heeft al genoeg waarschuwingen gehad van Zuid, die snappen 't nu echt welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:14 schreef TheZapster het volgende:
Verwachten jullie dit seizoen problemen tussen de ouwe garde en 410 en aanhang nu ze aan 1 kant van het stadion zitten ?
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:56 schreef sjimz het volgende:
Het schijnt dat Ajax interesse had in de Nigeriaanse verdediger Efe Ambrose, alleen zou deze iets aan zijn hart mankeren.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Neuh, 410 heeft al genoeg waarschuwingen gehad van Zuid, die snappen 't nu echt wel
Klaas gaat weg.. let maar opquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
------------------Steek-----------------------
Silva---Wiel---Vermaelen----Vertonghen
---------Gabri----------Lindgren------------
----------------Aissati/Perez/Jong---------
Sulejmani----------------------Suarez------
----------------Cvitanisch---------------------
Bij de incidenten vorig jaar is er gewoon duidelijk gemaakt dat 't zo niet kon, niks kinderachtigsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:00 schreef D.zire het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat er nou allemaal aan de hand is tussen zuid en 410 maar het klinkt allemaal erg kinderachtig
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen.quote:
Je vergeetquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen.
Real gaat hem niet halen. Man Utd gaat hem niet halen. Arsenal zie ik misschien wel gebeuren, maar ik denk dat Wenger liever iemand anders heeft. En als ie Ajax verlaat voor Tottenham - dan is het helemaal debiel.
Denk dat weinig spelers in zijn situatie Ajax zouden verlaten voor een stap hoger, die hij volgend seizoen hoe dan ook kan en gaat maken voor waarschijnlijk een aantrekkelijkere transferprijs. Nu nog een jaar trainen onder Van Basten en Van 't Schip, aanvoerder van Ajax, gegarandeerd een basisplaats en twee dribbelkoningen om je heen in de voorhoede die samen goed zullen zijn voor 20+ doeltreffende assists.
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:17 schreef M0NTANA het volgende:
Een assist wordt altijd gevolgd door een doelpunt, anders is het geen assist.
Echt waar? Ik ben benieuwd.Afgelopen seizoenen ben ik door familie omstandigheden niet heel erg veel bij Ajax geweest ( heb een seizoenkaart voor vak 127) maar ik kan me de irritatie herinneren tegenover 410 en aanhangquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Neuh, 410 heeft al genoeg waarschuwingen gehad van Zuid, die snappen 't nu echt wel
Ik ben toevallig in Noordwijk morgen.. hoe laat is het ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:35 schreef _Mike_ het volgende:
Jammer genoeg heb ik morgen geen tijd, had graag gaan kijken.
Inderdaad, KJH blijft gewoon!quote:
van t schip kan die anderen leren hoe ze een bal voor moeten geven op maat en snelheid. Aankomend seizoen gaan we dus veel scoren bij de eerste paalquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kut, die bedoelde ik ipv Van ' Schip.
Zullen komend seizoen vast wel wat incidenten komen, aangezien ze boven 125 zitten en daar genoeg jongens zitten die helemaal niets met 410 hebben. Er hoeft maar heel weinig te gebeuren, wil de vlam in de pan slaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ben benieuwd.Afgelopen seizoenen ben ik door familie omstandigheden niet heel erg veel bij Ajax geweest ( heb een seizoenkaart voor vak 127) maar ik kan me de irritatie herinneren tegenover 410 en aanhangBeetje sensatie zou niet zo heel vervelend zijn om heel eerlijk te zijn, het is zo saai de laatste tijd
Wedstrijd begint om 15.00 uur, stadionkassa's gaan om 14.00 uur open.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ben toevallig in Noordwijk morgen.. hoe laat is het ?
Het is toch wel vrij onmogelijk om tijdens de wedstrijd richting tweede ring te komen... En om ze nou op te gaan wachten en uit te pikken wie je moet hebben na de wedstrijd gaat ook wel erg verquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zullen komend seizoen vast wel wat incidenten komen, aangezien ze boven 125 zitten en daar genoeg jongens zitten die helemaal niets met 410 hebben. Er hoeft maar heel weinig te gebeuren, wil de vlam in de pan slaan.
Maar goed, dat is wat ik verwacht, het kan natuurlijk ook allemaal helemaal goed gaan vanaf het begin.
Ondanks alle verhalen over Oleguer heb ik er geen slecht gevoel bij. Dat hij niet goed genoeg is voor de absolute top van Barca betekent niet dat hij van waarde kan zijn voor Ajax in de Eredivisie, zeker met al zijn ervaring. Barca ligt nog altijd wel wat treetjes hoger dan Ajax momenteel.quote:Ajax wil na Aissati ook Oleguer
Door EDWIN WINKELS EN LUDO VAN DENDEREN
BARCELONA/ AMSTERDAM - De transfer van Ismail Aissati was amper afgerond, of Ajax verlegde zijn aandacht alweer naar de volgende beoogde aanwinst. De Catalaan Oleguer van FC Barcelona moet de opvolger worden John Heitinga in het centrum van de verdediging. De beleidsmakers Danny Blind en Henri van der Aat waren gisteravond in Barcelona om de transfer af te ronden.
Ook de jonge Braziliaan Henrique is voor dezelfde positie een optie, zolang zijn overstap naar Bayer Leverkusen nog niet is afgerond. De 28-jarige Oleguer staat open voor een Amsterdams avontuur, het wachten is op een akkoord tussen beide clubs. Beide verdedigers zijn al een tijdje in beeld bij de Ajax, voor de positie rechts in het verdedigingscentrum. Op die positie zag Ajax in korte tijd Heitinga en Jaap Stam vertrekken, zonder dat daar een alternatief voor terug kwam.
Gisterochtend legde Ajax Ismail Aissati al definitief vast. De Amsterdammers bereikten na dagenlang gesteggel eindelijk een akkoord over de transfervoorwaarden van de middenvelder, de Utrechter zelf strijkt dit weekeinde de laatste plooien met de Amsterdammers glad. Aissati tekent bij Ajax een contract voor vier of vijf jaar.
Met het akkoord tussen de landskampioen en haar grootste uitdager kwam er toch nog onverwacht snel een oplossing voor ‘het probleem Aissati’. PSV-manager Adrie van Kraaij zei donderdagmiddag dat er weinig schot in de zaak zat, binnen 24 uur hadden Ajax en PSV toch overeenstemming bereikt.
Het wederzijdse jawoord kwam zo snel dat zelfs PSV-trainer Huub Stevens erdoor werd verrast. Terwijl Van Kraaij het akkoord met Ajax bevestigde, zei de oefenmeester gisteren tijdens zijn wekelijkse persconferentie niets te weten van een vertrek. ,,Áls het zo is, zou ik dat erg jammer vinden,’’ zei Stevens. ,,Van mij hoefde Aissati ook niet weg. Maar ja, voor 31 augustus, als de transfermarkt sluit, kunnen zulke zaken gebeuren.’’
Over het transferbedrag doen beide partijen zoals gebruikelijk geen mededelingen. Zeker is dat de vraagprijs van PSV boven de vijf miljoen euro lag, waarvoor Ajax Aissati in de winter op had kunnen halen. Het is de bedoeling van zowel de speler als zijn nieuwe club om Aissati maandag bij het trainingskamp in De Lutte te laten aansluiten.
Aissati (bijna 20) werd opgeleid bij PSV en maakte ruim twee jaar geleden zijn debuut in de hoofdmacht. Een lang huwelijk leek in het verschiet te liggen maar vooral vorig seizoen kreeg Aissati de ene na de andere teleurstelling te verwerken.
Aan het einde van vorig seizoen besloot hij voor zichzelf dat hij bij PSV wilde vertrekken. ,,Ik zie hier gewoon geen perspectief meer,’’ zei Aissati eerder deze week. ,,De club moet ook begrijpen dat ik een keuze gemaakt heb. Het is tijd voor iets anders, ik wil ergens opnieuw beginnen.’’
Bij Ajax wordt Aissati één van de kandidaten voor de rol van aanvallende middenvelder in de rug van een driemansaanval. Sinds het vertrek van Wesley Sneijder heeft Ajax alleen in de persoon van Kenneth Perez zo’n typische aangever, maar de Deen wordt volgende maand al weer 34 jaar. Ook Siem de Jong kan als aanvallende middenvelder uit de voeten.
Met Aissati en Oleguer heeft Ajax zijn selectie voor het komende seizoen in principe rond. De Amsterdamse club haalde eerder al Miralem Sulejmani (16,25 miljoen) en Cvitanich (6,5 miljoen). Naast zijn voetballende kwaliteiten is ook de ervaring van Oleguer welkom. De Catalaan speelde dik 130 duels in het eerste elftal van Barcelona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |