Nee. Aissati zal er echt niet elke wedstrijd staan, gok ik. Met Aissati, De Jong en Perez voor die positie zijn we daar aardig vertegenwoordigd. Niemand van die drie laten gaan, zeg ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:29 schreef N.i.c.k het volgende:
Siem de Jong verhuren een Heracles ? Die zoeken een aanvallende middenvelder.
Siem wordt niet verhuurd hoop ik. Prima speler om erbij te hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:29 schreef N.i.c.k het volgende:
Siem de Jong verhuren een Heracles ? Die zoeken een aanvallende middenvelder.
Juist dat hij zich zo heeft laten piepelen door psv vorig jaar baart mij zorgen. Vergeet niet dat hij even gemakkelijk naar Ajax had kunnen komen als nu (wat velen ook hadden verwacht). In de plaats daarvan had ik het idee dat hij niet weg durfde bij psv.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is gewoon boos op PSV omdat ze hun afspraken niet zien nagekomen. Als hij een 'zacht ei' zou zijn, was hij niet voor zichzelf opgekomen.
Deze breuk 'forceren' getuigt i.i.g. wel van lef.
Heb ik nou dat kratje verdiend?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:30 schreef PyTh het volgende:
Ben benieuwd naar het transferbedrag en verdere voorwaarden.
Yup.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:30 schreef PyTh het volgende:
Daar stond eerst wat meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:30 schreef PyTh het volgende:
Ja zo lust ik er ook nog wel een paarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Hij is gewoon boos op PSV omdat ze hun afspraken niet zien nagekomen. Als hij een 'zacht ei' zou zijn, was hij niet voor zichzelf opgekomen.
Deze breuk 'forceren' getuigt i.i.g. wel van lef.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar
Met die medische staf van ons, hoeven we ons geen zorgen te maken over speelminuten van spelersquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:30 schreef Silaz het volgende:
Hmm moet het nog maar zien met Aissati.. wel een goede voetballer maarja.. komt Cvitanich nu wel aan voetballen toe? Hij kan dan wel op verscheidene posities uit de voeten mrgoed..
Beetje mijn frustratie uiten.quote:
Hadden we onze medischte staf niet 'verkocht' aan AZ ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met die medische staf van ons, hoeven we ons geen zorgen te maken over speelminuten van spelers
Ho ho, onze beul is naar Alkmaar he. Misschien wel de beste transfer van dit seizoen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met die medische staf van ons, hoeven we ons geen zorgen te maken over speelminuten van spelers
Klopt, ik geloof dat de hoofdslager naar AZ is gegaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hadden we onze medischte staf niet 'verkocht' aan AZ ofzo?
Zou wat zijn als hij bij Ajax definitief doorbreekt en over een paar jaar voor vele miljonen wordt verkocht.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beetje mijn frustratie uiten.
Vind het jammer dat hij niet meer speeltijd gekregen heeft afgelopen jaar.
Ben altijd een voorstander van Aissati geweest.
Maar aan de andere kant heeft hij het bij 3 verschillende trainers ook niet af kunnen dwingen, dat zet je ook te denken.
Owja das waarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hadden we onze medischte staf niet 'verkocht' aan AZ ofzo?
ik vind dit juist getuigen van een gebrekkige mentaliteit. Niet ondertekenen, zeiken dat je geen basisplaats had en dan maar naar Ajax willen vertrekken en zeggen dat je nog niks ondertekend had. Stevens heeft aangegeven dat iedereen weer op 0 zou beginnen en dat iedereen evenveel kans had, maar Aissati heeft blijkbaar geen zin om te knokken voor zijn plekje.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Ik had het niet verwacht i.i.g dat hij zich zo 'hard' zou opstellen als hij nu deed.
quote:Voor nieuwe spits Bodul is Ajax een droom
Written by Jacques Happe
Friday, 18 July 2008
Op de eerste dag van het nieuwe seizoen presenteerde Ajax een nieuwe aankoop voor de beloftes: de 19-jarige Darko Bodul. Deze Bosnische Oostenrijker moet de talenten van doelpunten voorzien. “Ik kan niks beloven, maar ik ben van plan snel in het eerste te staan.”
“Het voelt goed om hier te zijn. Ik vind het mooi om voor Ajax te spelen. Dit is toch een droom!” Darko Bodul kan er nog niet over uit, zo trots als hij is zichzelf nu Ajacied te kunnen noemen. De centrumspits komt bij sc Heerenveen vandaan, een club met een hele goede jeugdopleiding, en verhuisde maandag plotsklaps naar Ajax. Dit was tenminste een transfer, waarover niemand iets had gehoord. Bodul kwam transfervrij van de Friese club, vertelde Ajax.
Geen contractverlenging bij Heerenveen? “Dat klopt eigenlijk niet”, vertelde de aanvaller tegen highlow.nl. “Ik kreeg wel een contract bij Heerenveen, maar ik voelde me daar niet thuis. En toen kwam Ajax. Dat is een mooie kans hè?” Hij begint te stralen. Zo zien supporters dat graag, een speler die trots is om het wit-rood-witte shirt te mogen dragen. “Ik weet eigenlijk niet hoe Ajax bij mij terecht kwam. Ik heb natuurlijk op De Toekomst tegen Ajax gespeeld [en met 3-4 gewonnen door drie doelpunten in acht minuten tijd]. Het was een redelijk mooie wedstrijd. Volgens mij stonden daar de scouts van Ajax wel bij te kijken. Dus zo kwam ik bij Ajax terecht volgens mij.” Ongeveer een maand geleden pas nam Ajax contact met Bodul op. “Nee, dat gaat niet via Lemic,” lacht hij, “maar via een andere zaakwaarnemer.”
Trainer Adrie Koster heeft hoge verwachtingen van zijn nieuwste aanwinst. “Hij is als spits een balvaste jongen, die goed kan voetballen” De laatste twee seizoenen had Jong Ajax moeite om het net te vinden. Scorend vermogen ingekocht? “Nou, het is altijd lekker als je wat meer keuze hebt en die hebben we nu. We hebben nu wat meer mogelijkheden voorin. Dat is prettig.”
Wat verwacht Koster van de Bosniër met een Oostenrijks paspoort? “Je weet dat hij goed kan voetballen, maar dat moet zich altijd vertalen op het veld. En daar zijn we wel benieuwd naar hoe dat gaat.” Wat denkt Darko Bodul zelf? “Ik verwacht een mooi seizoen. Ik hoop dat ik in de basis sta en veel goals voor Ajax mag maken.” Dat komt mooi uit, want dat lukte de laatste seizoenen wat minder. “Vooral bij Jong Ajax. Maar als ik het dan goed doe, hoop ik snel bij de selectie te zitten.”
Wat kunnen we behalve veel doelpunten nog meer van hem in het veld verwachten? “Ik ben een meespelende spits en je kunt me wel een beetje vergelijken met Zlatan. Ik speel het liefst met de ploeg mee, maar doelpunten horen er wel bij. Ik ben spits, dus hoor ik daar ook te staan om goals te maken. Ik hoop dat ik heel snel in het eerste kom te staan. Ik kan niks beloven, maar dat is wel mijn plan.”
Bedoel je Koeman, Wouters en Vergoossen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant heeft hij het bij 3 verschillende trainers ook niet af kunnen dwingen, dat zet je ook te denken.
Dan ben je toch wel een bevoorrecht mens als je met deze twee iconen mag trainen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:41 schreef oYo het volgende:
Die is mooi!!
[img]www.ajax.nl/upload/1522931_657_1216370714309-bergkamp330__07.jpg[/img]
Geen idee, ik heb nog niet iedereen gesproken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:46 schreef s0k het volgende:
Ben ik de enige die niet blij is met die grijze muis van psv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |