Met uitrollen heb ik het over trager dan stapvoets.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef Dickies het volgende:
En dan staan jij net stil, springt ie op groen en kom ik je weer vrolijk voorbij omdat ik meer vaart heb.
Mijn verbruik is laag genoeg om mij daar niet druk over te hoeven te maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:16 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat dat benzine scheelt?
Ik doe het ook standaard.
Dat dus inderdaad. Mensen die zo doen als TS zijn meestal super irritant want die doen er en eeuw over voor ze weer in beweging zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef Dickies het volgende:
En dan staan jij net stil, springt ie op groen en kom ik je weer vrolijk voorbij omdat ik meer vaart heb.
Mensen die sowieso niet kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef 2609 het volgende:
zoiezo mensen die fietsenhoe bedoel je sloebers
Ben jij zo'n user die stellig vol blijft houden dat een stoplicht en een verkeerslicht twee compleet verschillende dingen zijn?quote:
Precies. Opgelost. Slotje.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Fha het volgende:
Mensen die zo doen als TS zijn meestal super irritant.
Wat een trage kutbak heb je danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn verbruik is laag genoeg om mij daar niet druk over te hoeven te maken.
kijk in je woordenboek en lees het verschilquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:23 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Ben jij zo'n user die stellig vol blijft houden dat een stoplicht en een verkeerslicht twee compleet verschillende dingen zijn?
"zoiezo"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef 2609 het volgende:
zoiezo mensen die fietsenhoe bedoel je sloebers
Heb je het zelf ooit gedaan, of lul je gewoon het gros van de andere users na die ook allemaal denken heel intelligent te zijn door zo bijdehand te reageren?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef MLF het volgende:
[..]
kijk in je woordenboek en lees het verschil
quote:ver·keers·licht (het)
1 stoplicht
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:23 schreef wise het volgende:
verkeerslicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |