En toch zie ik het me voor me dat jij helemaal in baggy kleding rondloopt, maar er wel stiekem een kraagje op gestikt hebt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, hoe moet ik dat nou uitleggen. Ehm.
De wijk waar Ross en ik wonen is redelijk bekend als hockeyvolkrijk en overkakkerig. Enzo.
En soms zitten daar toch mensen tussen die die dans kunnen ontspringen hm. Zoals ik. Kraagjes enzo is niet echt mijn smaak.
/hokjesgeest.
* Poit aait Rossdale over de bolquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil slapenEcht... nu... dood... gaar... saai... bluuuh
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:09 schreef Rossdale het volgende:
En toch zie ik het me voor me dat jij helemaal in baggy kleding rondloopt, maar er wel stiekem een kraagje op gestikt hebt.
Die gast z'n ogen staan echt freaky dicht bij elkaar :Squote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik doe het niet voor minder dan 4 (vier) kraagjes:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
* Rossdale begint zachtjes te spinnen
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Zijn er nog ABBA-liefhebbers in de zaal? Ik wil ABBA-tracks in Singstar!
1 broodje ham maarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ze is gestikt in een broodje ham. RIP.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
1 broodje ham maar? Van zoiets verwacht je meer dat ze heel zo'n ham naar binnen schuift.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok, fotogeniek was ze niet.
Ga je dan uit elk land het standaart bocht drinken (of te wel elk biertje hetzelfde) of ga je bier drinkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Haha, hier is het al bier uur. Feestje op werk = buitenlands smaakjes-bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |