Hoeren Eindhoven meetquote:
wat is de correctie vriend/vriendje is toch hetzelfde. En de ober en ik hebben niet het bed gedeeldquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
vriendje correctie en ober was eenmalig volgens mij en er kan heus wel een engeltje bij
eu sou nunca irritado contigoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pero lindo... tu saves que tu eres mi amor unico. Eres enfadado?![]()
[..]
Dat zeggen ze ja, de dag beeginnen waar je mee geeindigd bent. Dat scheelt.
Ok... soy contentoquote:
je hebt gelijk, hop duik eropquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, niet zo jaloers he, je hebt zelf vaak genoeg gezegd dat ik de deur uit moet en wat leuks tegen moet komen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok... soy contento
Yo quiero sol
Donde esta el sol?!!!!???
Es verano icarajo!!
quote:zaterdag 19 juli tot en met woensdag 23 juli 2008
Tamelijk koel en nat weekeinde. Daarna overgang naar droger en warmer weer.
quote:donderdag 24 juli tot en met zondag 27 juli 2008
Grote kans op een zomers weertype met veel zon, hoge temperaturen en lage neerslagkansen.
Ik ga duimen voor homo Nederland ok? dan komt alles goedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:27 schreef Ang3l het volgende:
maandag moet het wel droog zijn. Warm hoeeft nog niet persee.
Op zich is het idd hetzelfde geen idee ik zit nog steeds met de terminologie bij een gozer-meid relatie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is de correctie vriend/vriendje is toch hetzelfde. En de ober en ik hebben niet het bed gedeeld
En waarom ben je daar zo zeker van?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:35 schreef samjustme het volgende:
En Nuno ik ben teleurgesteld, je staat veels te lang drooggelukkig zal Angel de 30e voor verandering brengen.
Hi TMM hoe staat het met liefde trouwens en ga je nog naar Tilburg?quote:
Ik ga naar Liverpool dit weekendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Op zich is het idd hetzelfde geen idee ik zit nog steeds met de terminologie bij een gozer-meid relatie.
En Nuno ik ben teleurgesteld, je staat veels te lang drooggelukkig zal Angel de 30e voor verandering brengen.
Ik zal nooit mensen snappen die zoveel rondneuken maar have funquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga naar Liverpool dit weekendnieuwe oogst, ben er nog nooit geweest dus dat gaat goed komen
Je gunt hem toch een pleziertjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En waarom ben je daar zo zeker van?
En let eens op je contaminaties
ik doe niet aan liefde, aan sex trouwens ook niet, al 8 jaar niet, zodra daar iets in veranderd ben jij de eerste die het hoort Sammie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hi TMM hoe staat het met liefde trouwens en ga je nog naar Tilburg?
je had voor het slapen gaan ook eerrst flink water moeten drinkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaan we nu de hele vrijdag middag lief doen. Dan ga ik naar huis ik heb koppijn, ik had vanochtend een glas wijn bij het onbijt moeten nemen.
Je bent gecastreerd?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doe niet aan liefde, aan sex trouwens ook niet, al 8 jaar niet, zodra daar iets in veranderd ben jij de eerste die het hoort Sammie.
Ja ik ga nog naar Tilburg, en maandag ook
Waardoor je om 5 uur moet wakker word omdat je heel nodig naar de WC moet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had voor het slapen gaan ook eerrst flink water moeten drinken
Ik bedoelde ook maandag trouwensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doe niet aan liefde, aan sex trouwens ook niet, al 8 jaar niet, zodra daar iets in veranderd ben jij de eerste die het hoort Sammie.
Ja ik ga nog naar Tilburg, en maandag ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |