stel het voor aan RTL misschien is het een gat in de marktquote:Er zal nooit een programma komen over, Help, mijn vrouw is chat verslaafd. Help mijn vrouw heeft altijd koppijn 's Avonds als ik wil neuken. Help mijn vrouw kan de vaatwasser niet aanzetten.
Dan gaat m'n tv het raam uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
stel het voor aan RTL misschien is het een gat in de markt
Jouw vriendin zeikt volgens (hoop ik voor je) niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben ook een klusser. Mijn vriendin vind dit wel tof omdat zij dan jaarlijks kan wisselen van sfeer in huis (ik zeg, voor sfeer moet je een andere vent nemen), maar dan doelt ze dus op de woning en niet op mij.
Born2Cookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
En wat te denken van al die amateurkookprogramma's die plots als paddenstoelen uit de Hollandse klei schieten?
Iemand denkt een gat in de markt te vinden en iedereen springt op de bandwagon.
RTL:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:30 schreef wolferl het volgende:
Born2Cook1 keer gezien, nog nooit zo gelachen om een kookdwaas.
Kookgekgewoon bezopen een programma maken over koken.
Net 5:quote:Vier verschillende karakters, elke dag een kijkje in een andere keuken, verschillende smaken, een paar slimme afleidingsmanoeuvres én mensenkennis.
Door deze ingrediënten te mengen is het nieuwe RTL 4-programma Wie Is De Chef ontstaan dat wordt gepresenteerd door Martijn Krabbé.
Het gebrek aan creativiteit is om te janken.quote:Houd jij enorm van koken? En zeggen je vrienden en familie dat jij de beste kok bent? Dan is NET 5 op zoek naar jou!
In het nieuwe kookprogramma van NET 5 strijden per week vijf amateurkoks tegen elkaar. Iedere dag kookt één van hen een driegangenmenu. De kookprestatie van de gastheer/vrouw wordt vervolgens door de vier andere deelnemers beoordeeld. Aan het einde van de week wordt duidelijk wie van deze vijf koks het beste heeft gekookt. Naast eeuwige roem ontvangt de winnaar een fantastische culinaire prijs!
Creatief toch.. bij de ene 4 en bij de ander 5 koks?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
RTL:
[..]
Net 5:
[..]
Het gebrek aan creativiteit is om te janken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:33 schreef McGilles het volgende:
Alle programma's vallen in de catagorie:
Help, mijn vrouw is een zeikwijf...
dat zeggen ze ook wel eens. En dan komt er een "vet grote" ruzie waarin zeikwijf uitlegt waarom ze het echt niet langer tolereert en dan geeft meneer schoorvoetend toch maar toe omdat er een camera op zn bakkes staat..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:53 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind ook als je als man jezelf daarvoor uitleen ook behoorlijk dom, zeg dan ik doe hier niet aan mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |