Inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:19 schreef Dr.Death het volgende:
Loes kijkt tevreden
Nu daar beneden
Alles hygyenisch is
Met nieuwe Kuttefris
Ik heb een paar afleveringen gezien. En ik kreeg toch al de indruk dat het met de meeste van die relaties slecht liep. Vind je het gek als het hele huis een bende is en je al minimaal een jaar in de troep zit en er geen uitzicht op verbetering is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:41 schreef Agiath het volgende:
Er was toch een man die direct zijn vrouw verliet toen hij erachter kwam dat hij "Help! Mijn man is een klusser" zat?
En terecht, het is bijna de grootste vernedering die je je kan voorstellen.
Stel dat je als man je vrouw opgeeft voor iets als "Mijn vrouw kan niet schoonmaken" "Mijn vrouw kan niet opvoeden" of "Mijn vrouw kan niet koken", achter de rug om van je vrouw! Dan is het wel erg slecht gesteld met je huwelijk/relatie
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:57 schreef Metalfreak het volgende:
Goeie klacht! Mij zakte ook al de broek af toen ik allemaal dat trieste gedoe zag. Mijn toekomstige vrouw zou me zoiets echt niet moeten flikken... Altijd heeft de man het gedaan, vaak hebben ze die hobby al heel lang bijvoorbeeld, maar vrouwen willen het liefste hun man zo kneden dat hij wordt zoals zij het graag hebben... Accepteer gewoon elkaar eens!
Nou, daar kun je wel 20.000 afleveringen van maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:06 schreef wolferl het volgende:
Help. Mijn vrouw kan niet inparkeren.
Dat zou lachen zijn, krijgen we deze taferelen:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef Geqxon het volgende:
"Help, mijn vrouw is een hysterische kankertrut" zou wel bij het SBS6 kijkersvolk passen.
en ondertussen, als jij overdag naar je werk bent, huurt ze een échte klusser in om álle onafgewerkte karweitjes vakkundig aan te pakken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben ook een klusser. Mijn vriendin vind dit wel tof omdat zij dan jaarlijks kan wisselen van sfeer in huis (ik zeg, voor sfeer moet je een andere vent nemen), maar dan doelt ze dus op de woning en niet op mij.
Ben jij een man????quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben ook een klusser. Mijn vriendin vind dit wel tof omdat zij dan jaarlijks kan wisselen van sfeer in huis (ik zeg, voor sfeer moet je een andere vent nemen), maar dan doelt ze dus op de woning en niet op mij.
waar is dat van?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dat zou lachen zijn, krijgen we deze taferelen:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |