abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60192872
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:37 schreef Triptamine het volgende:

[..]

-topic wat toch een -topic word
Inderdaad.
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 01:19 schreef Dr.Death het volgende:
Loes kijkt tevreden
Nu daar beneden
Alles hygyenisch is
Met nieuwe Kuttefris
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 17:06:48 #102
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60193156
Help. Mijn vrouw kan niet inparkeren.
pi_60193197
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:41 schreef Agiath het volgende:
Er was toch een man die direct zijn vrouw verliet toen hij erachter kwam dat hij "Help! Mijn man is een klusser" zat?

En terecht, het is bijna de grootste vernedering die je je kan voorstellen.

Stel dat je als man je vrouw opgeeft voor iets als "Mijn vrouw kan niet schoonmaken" "Mijn vrouw kan niet opvoeden" of "Mijn vrouw kan niet koken", achter de rug om van je vrouw! Dan is het wel erg slecht gesteld met je huwelijk/relatie
Ik heb een paar afleveringen gezien. En ik kreeg toch al de indruk dat het met de meeste van die relaties slecht liep. Vind je het gek als het hele huis een bende is en je al minimaal een jaar in de troep zit en er geen uitzicht op verbetering is.
Vaak waren het geen echte klussers en van die idioten die alvast aan het volgende deel beginnen terwijl het eerste nog niet af is.

Naast me woont ook zo'n gek die niet kan plannen. Gaat dit weekend op vakantie en heeft drie of vier klussen die half af zijn. Hij liep twee maand geleden al te klagen niet te weten hoe het af te moeten krijgen voor de vakantie. Daarbij liep hij te klagen dat hij drie buren op zijn dak had die wilden dat hij de boel aan hun kant eindelijk eens afwerkt. Maar wel gewoon nog ff een nieuw klusje erbij oppakken en op zaterdag met vrouwlief gaan shoppen.
pi_60193341
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:57 schreef Metalfreak het volgende:
Goeie klacht! Mij zakte ook al de broek af toen ik allemaal dat trieste gedoe zag. Mijn toekomstige vrouw zou me zoiets echt niet moeten flikken... Altijd heeft de man het gedaan, vaak hebben ze die hobby al heel lang bijvoorbeeld, maar vrouwen willen het liefste hun man zo kneden dat hij wordt zoals zij het graag hebben... Accepteer gewoon elkaar eens!

In het geval van Mijn man is klusser is het toch echt de man die het gedaan heeft :-)
Je vrouw 3 jaar op een teiltje laten schijten omdat je te beroerd bent om thuis een fatsoenlijk klusplanning te maken

Voor de rest: terechte klacht
pi_60193523
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 17:06 schreef wolferl het volgende:
Help. Mijn vrouw kan niet inparkeren.
Nou, daar kun je wel 20.000 afleveringen van maken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 18:44:10 #106
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_60194730
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef Geqxon het volgende:
"Help, mijn vrouw is een hysterische kankertrut" zou wel bij het SBS6 kijkersvolk passen.
Dat zou lachen zijn, krijgen we deze taferelen:

zaterdag 19 juli 2008 @ 02:16:22 #107
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60202287
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben ook een klusser. Mijn vriendin vind dit wel tof omdat zij dan jaarlijks kan wisselen van sfeer in huis (ik zeg, voor sfeer moet je een andere vent nemen ), maar dan doelt ze dus op de woning en niet op mij.
en ondertussen, als jij overdag naar je werk bent, huurt ze een échte klusser in om álle onafgewerkte karweitjes vakkundig aan te pakken.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 02:17:24 #108
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_60202298
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben ook een klusser. Mijn vriendin vind dit wel tof omdat zij dan jaarlijks kan wisselen van sfeer in huis (ik zeg, voor sfeer moet je een andere vent nemen ), maar dan doelt ze dus op de woning en niet op mij.
Ben jij een man????
Ik dacht dat je een vrouw was sorry
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
pi_60202360
TV uit het huis doen.
pi_60202683
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Dat zou lachen zijn, krijgen we deze taferelen:
[ afbeelding ]

waar is dat van?
Ik moet die aflevering zien!

Ohja, help mijn man maakt kuttopics ;')
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:50:58 #111
214371 SuspendedAnimation
Schudden voor gebruik
pi_60206225
RTL4

Misschien dat ik daar eens naar kijk als ze met een serie komen van 'Help mijn man heeft een leven...'

Burgerlijke campingzender.
pi_60206576
Terechte klacht.
Inspiratieloze kutprogramma's tegenwoordig op de tv, dansen met sterren, zingen met sterren, dit met sterren, help mijn man is klusser/kan neit dansen/heeft een hobby Het wachten is nog op Idols 6
Ik ga ook maar eens soliciteren als programma maker bij RTL, geen kunst aan
pi_60222064
Nog even en we krijgen een programma zoals:
Help, mijn man kijkt naar Idols.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')