Oh dat heb ik ook wel eens, dan gaat gewoon de motor af (niet de sleutel eruit halen want dan knalt ie op het stuurslot en da's lullig!!!!!), alarmlichten aan en maar wachtenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef solar22 het volgende:
Ach dat heb je soms ook in de auto (vooral op Fuerteventura)
Je draait een weg op kijkt goed, tot aan de horizon geen verkeer te zien vanuit beide richtingen.(ook niet achter je op de weg waar je vandaan komt)
En na een seconde of 15 heb je ineens een opgefokte bumperklever aan je kont die ineens uit het niets lijkt te komen. En die er blijkbaar een sport van maakt want hij kon makkelijk inhalen maar dat deed hij dus niet.
En nee ik reed gewoon 110km/u (max snelheid op die weg was 90km/u) dus ik reed al de gebruikelijke 20km sneller dan toegestaan. En was ook snel opgetrokken dus dat was ook niet het probleem.
Ondeugend is terugquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef ondeugend het volgende:
Bagger verwijderd.
Verwijder dan heel KLBquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef ondeugend het volgende:
Bagger verwijderd.
Je fietst op een redelijk tempo en je doet er meer dan 10 seconden over om een oud iemand in te halen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef Dajo het volgende:Ik fiets op een redelijk tempo en wil soms wel eens een oude van dagen inhalen
Terwijl ze er 10 seconden geleden nog niet eens in de buurt waren!!!
Bschrijf je hier de Bredaseweg trouwens? Want je kunt toch ook door Princenhage, en daar ergens onder de HSL door, in de buurt bij de IKEA, en daar verder? OF kan dat helemaal niet meer?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:10 schreef Dajo het volgende:
Ja en het zijn er ook opeens zo veel!
Vroeger zag ik ze nooit en nou wil iedereen opeens graag wielrenner zijn en denken dat dat stoer is.
Idd zoals Veldmuis zei, vroeger konden we nog langs de A16. Vroeger
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
TS moet op de fiets naar zijn werk
Pauperlevel +100
Zit op mijn werk dus ben niet zo snel vandaag. En ik heb op alle topics al verteld hoe ik erover denk en ik blijf erbij, niet alle wielrenners over 1 kam scheren.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:15 schreef BobbyB het volgende:
Is cycling girl nog niet langs geweest hier?
Terechte klacht. Tijd voor een snelheidslimiet voor fietsers. En oh ja, blijf met die gare kutfietsjes van de rijbaan af en ga terug naar het fietspad. Gister gvd een stel van die josti's die vlak voor mij de weg op schoten om andere fietsers in te halen en vervolgens een hele tijd achter die paupers gereden en ze weigerden terug te gaan naar het fietspad, en als ik claxonneerde zo met dat handje van "doe maar lekker rustig jij"WTF, jullie doen iets wat niet mag?
Inderdaad. Er is in ieder geval 1 wielrenster die wel lief is!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:59 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Zit op mijn werk dus ben niet zo snel vandaag. En ik heb op alle topics al verteld hoe ik erover denk en ik blijf erbij, niet alle wielrenners over 1 kam scheren.
Wel de benen scheren. Ook mannelijke wielrenners.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:59 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Zit op mijn werk dus ben niet zo snel vandaag. En ik heb op alle topics al verteld hoe ik erover denk en ik blijf erbij, niet alle wielrenners over 1 kam scheren.
Als een dame mannelijk is boeit het me helemaal geen reet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:03 schreef CyclingGirl het volgende:
@ BobbyB
@ Veldmuis wat wil je dan een dame met haar op de benen op de fiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |