Tja. Als je ruim van tevoren weet dat je meer dan 4 jaar stufi nodig hebt, dan zou ik er gewoon een jaartje tussenuit gaan om te werken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben er vandaag pas achter gekomen dat je maar 4 jaar studiefinanciering krijgt. Ik dacht dat je, mits je binnen 10 jaar een diploma haalt, je gewoon studiefinanciering krijgt tot wanneer je bezig bent. Blijkt dat dus niet zo te zijn. Wel kut eigenlijk.
- Hij was op dat moment niet van plan om verder te gaan studeren.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:26 schreef Thessa het volgende:
Maar waarom heb je dat ene jaar Pabo terugebetaald eigenlijk?
Dat vind ik raar. Ik heb 1 jaar een HBO studie gedaan zonder deze af te ronden en daarna 4 jaar een andere studie gedaan met deze wel af te ronden binnen 4 jaar. Ik heb alleen in het 4e jaar (het 5e in totaal dus) geen studiefinanciering ontvangen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:32 schreef djm008 het volgende:
Klopt, ik ben toen gaan weken in plaats van verder studeren. Ik had begrepen dat ik wellicht na het terugbetalen van het PABO jaar ik weer recht had op 4 jaar nieuwe studiefinanciering. Dus de eerste tegenvallen was dat ik maar nog op 3 jaar recht heb ondanks terugbetaling en punt 2 dat ik wel de 3 jaar kan gebruiken,maar sowieso moet terugbetalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |