Ikquote:Op zondag 27 juli 2008 04:19 schreef Trashcanman het volgende:
Wat doe jij op het internet?
lekker geschoten worden door je groepsgenotenquote:
Bij jou misschien... Het is de bedoeling dat je de anderen raaktquote:Op maandag 28 juli 2008 08:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
lekker geschoten worden door je groepsgenoten
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
o en mocht je me weer wakker smsen nadat ik een nachtdienst heb gehad doe ik je veel pijn
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bij jou misschien... Het is de bedoeling dat je de anderen raakt![]()
Goedenmorgen btw, o en mocht je me weer wakker smsen nadat ik een nachtdienst heb gehad doe ik je veel pijn
Whehehe, dat spel ken ik al, ik had laatst de hele wereld dood, behalve madagaskarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:26 schreef Trashcanman het volgende:
http://www.crazymonkeygames.com/jkf6Tr/pandemic2.swf
Ghehe, vet spel. Bert de bacterie gaat voor wereldheerschappij!
Je moet ook een virus zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:41 schreef Trashcanman het volgende:
Bij mij zijn nu zo'n beetje alle luchthavens gesloten, m'n bacterie valt te veel op...
Heb ik bij poging 2 gedaan, alles behalve Madagaskar en Indonesie besmet en meer dan de helft uitgeroeid.quote:
Nee eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:57 schreef Cynic het volgende:
BB, heb jij trouwens nog iets van Chris vernomen de laatste tijd?
Hm, okay. Hij reageert namelijk ook niet op sms en mail.quote:
Dat is eigenlijk wel vrij gebruikelijk bij Chris toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, okay. Hij reageert namelijk ook niet op sms en mail.
Dus hij is op vakantie, of hij heeft een ander mailadres en telefoonnummer, of hij is niet voor commentaar bereikbaar
moet ik verdorie nog gaan bellen ook zeker!
vakantie of niet ?quote:
Dan ga ik naar Maidenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:52 schreef Cynic het volgende:
Geeft niet, valt ook te verwachten in de zomervakantie enzo
Overigens: PP en SW zijn ook van harte welkom 16 augustus. Zomaar een feestje. Omdat het kan.
volgens mij lig ik dan in het ziekenhuis/kom ik net thuis uit het ziekenhuis en mag ik niet praten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:52 schreef Cynic het volgende:
Geeft niet, valt ook te verwachten in de zomervakantie enzo
Overigens: PP en SW zijn ook van harte welkom 16 augustus. Zomaar een feestje. Omdat het kan.
vakantie was tofquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:33 schreef Nouk het volgende:
Hoiiihoiiii.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |