Jouw gezeik op mijn topic komt op mij een beetje geforceerd over. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:37 schreef Kreator het volgende:
Komt op mij een beetje geforceerd over dit, DJ Sandstorm. Beetje jammer.
Nee ze loopt inderdaad niet alleen. Hutjemutje op elkaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:47 schreef Devlinsect het volgende:
Mijn tante loopt de vierdaagse. Ik wou graag via TS daarom een plaatje aanvragen:
You'll Never Walk Alone.
Zitten ook van die dikkerds tussen. En dik is gezellig + de vierdaagse. Dubbel gezelligheid!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee ze loopt inderdaad niet alleen. Hutjemutje op elkaar.
Lekker veel ruimte ook![]()
![]()
En dat noemt men gezellig![]()
Heb nog Walk on Water, Walking on Sunshine en Walk this way openstaan. 09:10 ong.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zitten ook van die dikkerds tussen. En dik is gezellig + de vierdaagse. Dubbel gezelligheid!
Heb je enig idee hoe laat je dat plaatje kan draaien? Je zult wel meerdere verzoekjes hebben gehad....
dat jij het niet kan maakt het nog geen enorme prestatiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:44 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het trouwens wel een enorme prestatie van al die mensen hoor , ik zou het niet kunnen
Taalverloedering!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Net of hun zo'n geweldige prestatie leveren
Media die net doet alsof hun een geweldige prestatie leveren![]()
![]()
![]()
Ik zeg toch ook IK VIND...........quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:02 schreef rival het volgende:
[..]
dat jij het niet kan maakt het nog geen enorme prestatie
Ja echt wel ! Vooral die rechtsequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:02 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik vind die deelnemers aan de Vierdaagse wel stoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |