Werkse!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 03:09 schreef YoWilly het volgende:
Truste allen! Ik ga dan ook maar weer aan het werk.
daarom toch maar de edit aangezien ik geen kloon heb of benquote:Op vrijdag 18 juli 2008 03:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je weet wat voor sancties er op staan?
Dat ligt eraan wat je er voor over hebt. En anders huur je Rosa maar weer in.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
MLI, wanneer kom je bij mij schoonmaken?
Ook op het plaatsen van zo'n poll?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 03:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je weet wat voor sancties er op staan?
Achter de randjes enzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 03:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je er voor over hebt. En anders huur je Rosa maar weer in.
Plaatsen van onzinnige kutpolls valt daar ook onder ja.quote:
Onzinnig... ONZ.. Hmmm...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 03:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Plaatsen van onzinnige kutpolls valt daar ook onder ja.
Wat, ga je nou slapen. Ik dacht dat je kwam om te baggeren, desnoods schoonmaken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 03:14 schreef MLI het volgende:
Truste allen!
Dat klinkt als een uitdaging...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 03:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Plaatsen van onzinnige kutpolls valt daar ook onder ja.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 03:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Onzinnig... ONZ.. Hmmm...
Rrrrraaaarrrrrrr!
Lees je eigen post eens... het woord onzinnig hanteren in onzin is nogal.... ehm...quote:
Je moet ook niet alles serieus opvatten in ONZ.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 03:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lees je eigen post eens... het woord onzinnig hanteren in onzin is nogal.... ehm...
![]()
Als je begrijpt wat ik bedoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |