Shimamura in Sendai, Japan is heel behulpzaam, maar voor de handigheid zou je in NL naar Kees Dee kunnen in Amersfoort... die heeft van alles in huis, degelijk advies en is ook nog eens niet zo heel gek geprijsd.quote:
haha thanks ^^quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:00 schreef Moozze het volgende:
[..]
Niet naar hem luisteren en ik ben jaloers op je hello kitty gitaar
Van Dribbel moeten we eerst vragen wat voor muziek er mee gemaakt gaat worden en wat de prijsklasse is.
Jouw onterechte naamtopic is suf en moet op slotquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:43 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dingen verspreiden over meerdere posts is niet suf...
Ja die heb ik ook. Geweldige gitaar. Ik kreeg er alleen geen quad bijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:47 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij heeft die meid op die quad ook nog een Taylor vast ook
Die satijnen lakens zullen wel lekker liggen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:35 schreef brother52 het volgende:
Hey, nu je het zegt. Er staat een gitaar op het plaatje.
Sacreäeaé 'Ares' Säturnûsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:53 schreef Aresdreams het volgende:
maarrum.. dean, waar heb je het paketje heen gestuurd?
nog steeds niets binnen namelijk...
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:51 schreef Niara het volgende:
pfffft wat een foto's zeg...
waar blijven de sexy mannen? :p
Er zijn ook andere manieren om met vrouwen in contact te komen dan de hele tijd maar gitaren te kopen hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:58 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, die verkoopster van de rode LP Special was best cute
Goddomme dat lijkt Ed van Southpark wel met z'n elektrische stemmetje. Veel whiskey en rokertjes waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:20 schreef SNArky het volgende:
Voor alle Sleep/High on fire fans, een lesje van Matt Pike:
http://blogs.guitarworld.(...)tar-lesson/#more-424
Op z'n 9-snarige gitaar:') (take that, Ares).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |