Als het droog is bedoel je?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 06:32 schreef The_Dean het volgende:
Als de omstandigheden wat aangenamer zijn
Neuh, eigen auto + meer geld + dat ik zeker weet dat het wat een vette show wordquote:
Hij heeft stiekem mod rechten?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:04 schreef Metalfreak het volgende:
Heeft Dean nu door het slotje heen gepost in het vorige topicTopic heeft namelijk 301 posts ipv 300...
Ja man, en was ook niet eens op dezelfde tijd ofzo, echt paar minuten later.... vond het ook al vreemdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:04 schreef Metalfreak het volgende:
Heeft Dean nu door het slotje heen gepost in het vorige topicTopic heeft namelijk 301 posts ipv 300...
Ken mensen die bepaalde dingen zoeken Bri0n, niet mee bemoeienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Ga je nou alweer van die troep kopen, Dean? [TK] Gitaar + Versterker + Accesoires
Als je nou eens al je goedkope gitaren verkoopt, dan kun je 1 of 2 hele goede kopen!
Daarom, maar die is aanstaande.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:07 schreef brother52 het volgende:
Meer geld is wel handig ja, vooral als je een auto wilt kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Haha ja, alles staat meteen te koop...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:17 schreef Cynic het volgende:
Het is ergens wel een beetje triest hoe vaak dat soort advertenties een teken zijn van weer iemand die de moed heeft opgegeven
Oké hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ken mensen die bepaalde dingen zoeken Bri0n, niet mee bemoeien
of een gitaar!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:07 schreef brother52 het volgende:
Meer geld is wel handig ja, vooral als je een auto wilt kopen
of bierquote:
Bierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Het ziet er uit als een half afgekapte 10- of 12-snaar, gezien ik ook nog een acoustische 12-snaar heb staan voel ik me niet bedreigt door deze 9-snaar spelende meneerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:20 schreef SNArky het volgende:
Voor alle Sleep/High on fire fans, een lesje van Matt Pike:
http://blogs.guitarworld.(...)tar-lesson/#more-424
Op z'n 9-snarige gitaar:') (take that, Ares).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |