Da's wel grappig, lijkt erop dat hij de 3 dunste snaren gepaard heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:20 schreef SNArky het volgende:
Voor alle Sleep/High on fire fans, een lesje van Matt Pike:
http://blogs.guitarworld.(...)tar-lesson/#more-424
Op z'n 9-snarige gitaar:') (take that, Ares).
quote:
Gewoon een beetje rap doorposten, kun je de volgende openen.quote:
quote:
Ik hou van allerlei soorten muziek, maar een aantal nummers die ik wil spelen zijn: Under the Bridge / Road Trippin' / dergelijke nummers die veel beter klinken op een akoestische gitaar dan op een elektrische. Ik heb zelf geen verstand van akoestische gitaren, vandaar dat ik het aan jullie vraag..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 04:51 schreef Doodkapje het volgende:
Maar die ene de een akoestische wilde kopen... wij kunnen je niet vertellen welke je moet kopen als je niet vertelt wat voor muziek je wilt maken enshizzle...
Vragen om een naamtopicquote:
Gekquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:10 schreef acidd91 het volgende:
Okeee. Ja ik speel al een jaar of 3 a 4 elektrisch, heb daarvoor wel akoestisch gespeeld, maar die gitaar heb ik niet meer.. Dan ga ik binnenkort wel een keer naar feedback ofzo
Op de een of andere vreemde manier verdwijnen die bij mij ook altijd, waar ze blijven zou ik echt niet wetenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:14 schreef Aresdreams het volgende:
feedback...
vanavond nog ff langs om plectrums te zoeken voor de opnames... ben er beetje doorheen ben ik bang...
Wat een vette outfit/gitaar combiquote:
Ook een leuke touch met dat bijtje, omdat het om een Bumblebee Razorback gaatquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wat een vette outfit/gitaar combiZoiets moet er ook voor mannen zijn.,........instant glam rock!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |