quote:
Klinkt nice. Alleen de hihat en de crash vind ik niet zo heel mooi, maar dan wel in mierenneuk-modus.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
ONZE EERSTE SINGLE IS UIT!!!!
KLIK KLIK KLIK!!
alles ingespeeld en afgemixt in mn slaapkamerstudio dus ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!!!
Ik heb volgens mij al een stuk of 10 keer gezegd dat ik niet kwam, aangezien ik dan op Solar zit, maar niemand wil mij in het lijstje met afvalligen zettenquote:Op maandag 21 juli 2008 17:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Whehe.
Ik moest gewoon aan de andere kant van de tafel gaan zitten, zei mijn vriendin..
Hey, kom jij nou wel of niet op de meet? Je staat niet op de lijst..
Klinkt echt vet man!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
KLIK KLIK KLIK!!
alles ingespeeld en afgemixt in mn slaapkamerstudio dus ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!!!
Dit is gewoon een starterssetje, is niet duur en je kan er gelijk mee aan de slag, ook weinig kennis vooraf nodig. Uiteindelijk zal je wel willlen uitbreiden naar iets professionelers.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:56 schreef The_Dean het volgende:
Dat is waar, maar denk ook niet daar voor opgeleid wordt...
Wat kost een beetje een thuisstudio met alles erop en eraan?
Veel te veel.quote:
Och, net wat je veel vind. Maar noch maar even doorwerken danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Veel te veel.
Een kennis van me heeft net een eigen studio gebouwd. Hij wilde mij niet vertellen wat hij kwijt was maar met 5000 euro ben je er niet.
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
KLIK KLIK KLIK!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |