Wie?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:35 schreef APK het volgende:
Tanja hield er tenminste op haar hoogtepunt mee op op fok.
Die crackhoer die niet publiciteitsgeil was en dientengevolge niet continu de link naar de website van haar management op fok pleurde.quote:
niet doen! dan ga je vreemde dingen doen! zwemmen als eend met een zwembroek aan ala donald duck!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
En ik heb een hele voorraad drugs ingeslagen en nu post eric niet meer mee
Moet ik op goed geluk maar wat gaan gokken dan
eric had toch een hele cocktail in een eerder topic neergezet wat hij op een avondje mengt?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je moet voortaan Eric vragen wat hij gebruikt die avond.
Ik zit hier ook met een lading kipfilets en witlof waar ik niks mee kan.
tja je heet geen sabine he? dat blauwtje had je kunnen verwachten!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Leuk dit ook om morgen terug te lezen![]()
Sorry!
Ik ga slapen, ik krijg hier toch niets fatsoenlijks meer te eten, ik heb een blauwtje gelopen bij Bart, weet de afmetingen van NMNS zn euhm... onderdelen, en het halve topic is om zeep geholpen.
My work here is done!
ahhhh dieee......zeg dat dan!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Die crackhoer die niet publiciteitsgeil was en dientengevolge niet continu de link naar de website van haar management op fok pleurde.
Die.
Ah.. wil je als troost je aantal notes weten?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:19 schreef Copycat het volgende:
Fraai is dat. Heb ik alle fun, appeltaart en joints incluis, gemist omdat ik een keer vroeg m'n bed opzocht.
Het is niet ee-heerlijk
Nét nu ik een vrijdag lamdag wilde hebben op mijn werk. Goffer, het zit me ook nooit eens mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:44 schreef Gert het volgende:
En het ligt hier vanaf nu een paar dagen op zijn gat ook nog, omdat onze Helden gevlogen zijn. Arme jij.![]()
Gelukkig schijnt het vanavond erg gezellig in de SC te worden, met een live radio-uitzending enzo.
Leuk, gaan we fijn allemaal op niet OK klikken. Huub wrom neem je niet gewoon je laptop mee op vakantie, ieder hotel heeft tegenwoordig toch i-net voorzieningen, kan je ons ook van foto's voorzienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:47 schreef Huubdgk het volgende:
nog ff snel een weblogje erneer geknalt, enne APK deze site is niet van mijn management maar van Jaap en Huub zelf...
www.rocketmiljonairs.nl
geeft niets hoor schatje, mensen ik heb mij vermaakt gisteren oh ja als je nog wilt vermaken met iets?
http://invaller.hyves.nl/?&pageid=634DEYNLQ0W008OOC#
heb een beetje enorm last van deze vent op mijn hyves, dus als je je verveelt knock yourself uit
Veel plezier in Spanje, tot over een weekquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:47 schreef Huubdgk het volgende:
nog ff snel een weblogje erneer geknalt, enne APK deze site is niet van mijn management maar van Jaap en Huub zelf...
www.rocketmiljonairs.nl
geeft niets hoor schatje, mensen ik heb mij vermaakt gisteren oh ja als je nog wilt vermaken met iets?
http://invaller.hyves.nl/?&pageid=634DEYNLQ0W008OOC#
heb een beetje enorm last van deze vent op mijn hyves, dus als je je verveelt knock yourself uit
Hij brengt zo vlak voor hij weggaat even zijn hulptroepen in stelling, die die gast dan moeten gaan lastig vallenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:
BTW: Die vervelende gast kun je blokkeren op je Hyves hoor, heb je ook geen gezeik meer.
Ja, 't lijkt wel een beetje op z'n oproep om Jaap's "vriendinnetje", die Bossche Bol te gaan stalken....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij brengt zo vlak voor hij weggaat even zijn hulptroepen in stelling, die die gast dan moeten gaan lastig vallen
Begrijp dan dan![]()
En ga aan de slag
Zij zijn wél komisch.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:59 schreef -Blurk- het volgende:
Gek he, moet ineens aan deze twee mannetjes denken
Redelijk misselijk idd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weer een zwak momentje van Hupert en zou L.S. dan toch gelijk hebben met "Je kunt ook helemaal niets zelf?"
Ligt toch aan jezelf of je actie wil ondernemen of niet, mijn krijgen ze niet zo gek!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, 't lijkt wel een beetje op z'n oproep om Jaap's "vriendinnetje", die Bossche Bol te gaan stalken....
Weer een zwak momentje van Hupert en zou L.S. dan toch gelijk hebben met "Je kunt ook helemaal niets zelf?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |