mooie inslag en dat nagloeien van die inslag , eerst overbelichte film en daarna het nagloei effectquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:17 schreef muisje-eliza het volgende:
vrouw die dr eigen blikseminslag filmt....
http://www.flickr.com/photos/i_love_the_slow_loris/2646424593/
*die lucht!!!*
Over Rabradio gesproken.. er kan weer gestemd worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hey, nu al de uitjediptip?
Doe mij maar nummer 2quote:Zomer!? Eeuh. Ja. Wheppa! De keuze is zomers. Ondanks het weer..
Ricky Martin - Maria
Belinni - Samba de Janeiro
Vengaboys - Brazil
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mooie inslag en dat nagloeien van die inslag , eerst overbelichte film en daarna het nagloei effect
Ik struin 2 dagen door Gent. Heb er veel zin in. Geen bbq helaas, maar genoeg vertier. Gentse feesten/ Gent Jazz/ 10 days off en nog veul meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Morgen ergens op verjaardag bbq-en op de camping , wat doe ik mij zelf aan
Als ik zou moeten kiezen, dat is moeilijk tussen die twee. Maar dan kies ik toch voor Go your own way. Daar zit meer kracht in. Maar Don`t stop is zeker niet onaardig.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt tof om die plaat weer eens te horen ipv het ook zo leuke Go your own way
Als ik heel eerlijk ben en dat ben ik op het moment dan zou ik ook kiezen voor Go Your Own Way. Geweldige plaat en inderdaad er zit veel in die plaat en het zing ook zo heerlijk mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:33 schreef Litton-Lane het volgende:
Als ik zou moeten kiezen, dat is moeilijk tussen die twee. Maar dan kies ik toch voor Go your own way. Daar zit meer kracht in. Maar Don`t stop is zeker niet onaardig.
Klinkt goed , ga zelf ergens in september langweekendje in belgie vertoeven, nu alleen hopen op goed weer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik struin 2 dagen door Gent. Heb er veel zin in. Geen bbq helaas, maar genoeg vertier. Gentse feesten/ Gent Jazz/ 10 days off en nog veul meer.
quote:It's strange but it's true
I can't get over the way you love me like you do
But I have to be sure
When I walk out that door
Oh how I want to be free, baby
Oh how I want to break free,
Oh how I want to break free
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |