quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:00 schreef Kersje86 het volgende:
[ afbeelding ]
als je kijkt naar de ballen... zijn ze neit helemaal rond... bij het kopieren hiervan, using magic wand/quick selection tool... is het mij ook niet zo makkelijk af gegaan
Je moet wel de goeie layer geselecteerd hebben als je hem kopieerdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:16 schreef Kersje86 het volgende:
als ik dat selecteer krijg ik een wit vlak
Cltr+J is de sneltoetsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:19 schreef Kersje86 het volgende:
hoe doe ik dat precies? Layer van de bal kopieren? Kben echt nog nieuw nieuw met PS
je background zal wel wit zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:30 schreef Kersje86 het volgende:
ok maar wat doe je precies dan? via die eclips tool heb ik rondje geselecteerd, dan krijg ik in mijn layer lijstje background copy, Shape 2, Background maar als ik hem kopieerd, krijg ik gewoon een rondje in mijn poster :S
Je hebt de verkeerde tool geselecteerd... In jouw screenshot heb je de Shape tool gebruikt. Je moet de tool hebben die helemaal links bovenin staat. Je ziet nu een gestippeld vierkantje staan... Klik daar met rechts op (of hou links langer ingedrukt) en pak dan de ronde tool. Deze dus:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:42 schreef Kersje86 het volgende:
hmmm wat doe ik verkeerd... http://i43.tinypic.com/14cs8kh.png
als ik geselecteerd heb, en copy paste in orgineel bestand, krijg ik gewoon een circel
http://indiearsenal.com/d(...)rd_Shortcuts_Mac.pdfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:24 schreef Kersje86 het volgende:
staat er ergens in photoshop ook een lijstje met shortcuts? is wel handig idd
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:54 schreef Kersje86 het volgende:
thx voor die pdf... maar hoe zorg ik ervoor dat de ballen even groot zijn? Ik zie namelijk nergens wanneer ik het rondje maak hoe groot de straal is bijv. Dan kan ik in een ander foto de bal even groot maken
Clone Stamp Tool FTWquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:06 schreef Trusten het volgende:
Is dit ook de juiste plek voor verzoekjes? Ik denk dat iemand met een beetje Photoshop kennis dit wel moet kunnen maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik zou graag willen dat deze stad helemaal omringt is met water...
[ afbeelding ]
Iemand die me daarmee zou kunnen helpen? Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |