Hoezo dan? Ik wil alleen wat banners, usericons and icons maken..quote:Op zondag 14 december 2008 20:18 schreef Wunny het volgende:
Begin goed met prutsen en ga voor Photoshop.
Stel gewoon alle vragen die je hebtquote:Op zondag 14 december 2008 20:21 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik wil alleen wat banners, usericons and icons maken..
Watte?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat content-aware scaling in CS4 is echt gaaf zeg
Edit -> Content-Aware Scale (of Ctrl Shift Alt C)quote:
Ah cool, ik heb nog CS3, vandaar dat ik de functie niet kendequote:Op donderdag 18 december 2008 16:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Edit -> Content-Aware Scale (of Ctrl Shift Alt C)
Daarmee blijven belangrijke punten in afbeeldingen (bijv. personen) behouden als je een foto verkleint... Als je bijvoorbeeld een foto hebt van een strand met twee mensen erop die ver uit elkaar staan, dan kun je met die Content-Aware scaling gewoon de breedte van de foto aanpassen zonder dat de verhoudingen van die twee mensen verneukt raken.
Nee, had het zelf al opgezocht bij YouTube, coole en handige functie, scheelt veel tijdquote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef Omniej het volgende:
Heb even een youtube video toegevoegd aan m'n vorige post, dan is het wat duidelijker.
Maar goed, met CS3 heb je er niet zo veel aan natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:53 schreef P.F het volgende:
Hee ik had een vraagje! En aangezien hier denk ik de photoshop talenten zitten..Ik heb een hele leuke foto die ik voor kerst wil geven, maar er staan 2 mensen op waar ik niets mee heb.. Zou iemand die er af kunnen halen?
Waarvoor zou je dat nodig moeten hebben?quote:
pm me maar even als je nog niemand hebt.. dan zorgen we even dat je foto in groot formaat hier heen komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |