abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62614385
hey,,

ben niet ervaren met PS. maak gebruik van CS3. Als je bijv een lay-out maakt dan staat er bij het ontwerp in t tekstvak vaak die latijnse tekst(lorem etc.)
is dat een functie van PS dat je dat zo in kan voegen of gewoon koppieren ergens vandaag?

bvd
JZZ
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:01:50 #77
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62629712
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:04 schreef Timmahz het volgende:
hey,,

ben niet ervaren met PS. maak gebruik van CS3. Als je bijv een lay-out maakt dan staat er bij het ontwerp in t tekstvak vaak die latijnse tekst(lorem etc.)
is dat een functie van PS dat je dat zo in kan voegen of gewoon koppieren ergens vandaag?

bvd
Het is geen Latijn, maar een opvultekst. Deze kun je via Lorem.com halen in je gewenste vorm. Hier is een uitgebreide uitleg te vinden.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_62630659
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 01:01 schreef donroyco het volgende:

[..]

Het is geen Latijn, maar een opvultekst. Deze kun je via Lorem.com halen in je gewenste vorm. Hier is een uitgebreide uitleg te vinden.
yooo thanks (Y)
JZZ
pi_62644326
TVP
pi_62892494
hoe moeilijk is het ook om lorem ipsum te googlen
  maandag 3 november 2008 @ 12:59:13 #81
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_62905507
ik heb nog een vraagje:

Ik kwam ooit hier een tutorial tegen hoe je het sin city effect kon krijgen dmv de Select Color Range optie in photoshop. Ik ben nu vergeten hoe je dit deed en kan die desbetreffende tutorial ook niet meer vinden. Weet iemand waar die staat en wat ik bedoel?
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_62907342
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:57 schreef Cawarra het volgende:
Hallo,

Ik ben een complete noob met Photoshop en heb een vraag:

Ik heb in CorelDraw een tekening gemaakt van deze strekking
[ afbeelding ]

Nu moet de tekening achteraf gezien toch iets anders worden, ik wil hem graag 'uitrekken' naar een ringvorm als zoiets
[ afbeelding ]

Nou krijg ik dit met Corel niet voor elkaar, is dit mogelijk met Photoshop? Heb al wel zitten zoeken maar kon niks vinden..

Filter, distort, polar coordinates

Nederlands, filter, "vergeten" , poolcoordinaten
pi_62908060
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:59 schreef Pizzahut het volgende:
ik heb nog een vraagje:

Ik kwam ooit hier een tutorial tegen hoe je het sin city effect kon krijgen dmv de Select Color Range optie in photoshop. Ik ben nu vergeten hoe je dit deed en kan die desbetreffende tutorial ook niet meer vinden. Weet iemand waar die staat en wat ik bedoel?

op good-tutorials.com kan je heel veel vinden als je naar bepaalde effecten zoekt. Stap voor stap uitleg.
9 tuts gevonden op sin city zal er vast wel tussen staan wat je zoekt.

succes
"Dude.. they can't get any better than that"
pi_62912213
ik zie wel eens tuts, en dan zie ik dat dat standaard grijze vlak om een foto doorzichtig is gemaakt. nou heb ik overal gezocht, maar kon ik niet vinden waar je dat nou kunt aanpassen. iemand een idee?
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:03:26 #85
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_62939381
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:41 schreef Eastwood het volgende:

[..]

op good-tutorials.com kan je heel veel vinden als je naar bepaalde effecten zoekt. Stap voor stap uitleg.
9 tuts gevonden op sin city zal er vast wel tussen staan wat je zoekt.

succes
thx

Edit:
Hmm zit de mijne dus niet tussen.

Ik had ooit een hele makkelijke manier, niet al dat geselecteer enzo.

ging ongeveer zo: Kleur foto, Select Color Range, Masker aanmaken, Desaturate en klaar... Alleen ik krijg nu niet het gewenste effect meer, ik sla iets over.

[ Bericht 13% gewijzigd door Pizzahut op 04-11-2008 17:24:56 ]
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:55:30 #86
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62940559
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:16 schreef Incolumis het volgende:
ik zie wel eens tuts, en dan zie ik dat dat standaard grijze vlak om een foto doorzichtig is gemaakt. nou heb ik overal gezocht, maar kon ik niet vinden waar je dat nou kunt aanpassen. iemand een idee?
Hoe bedoel je precies?
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_62947753
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:55 schreef donroyco het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies?

dat grijze dus doorzichtig.
pi_62948045
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:16 schreef Incolumis het volgende:
Het kan wel! Heb het ooit voor elkaar gekregen maar ik zou nu niet meer weten hoe het moet
pi_62972247
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:52 schreef Incolumis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dat grijze dus doorzichtig.
Voor zover ik heb begrepen kan dat sowieso alleen op Macs, maar met F kun je als het goed is in die mode komen. (F is dus de sneltoets om door verschillende 'views' heen te navigeren)

Het schijnt wel ontzettend irritant te zijn trouwens...
pi_63037084
Hoi,

zijn er hier misschien mensen die los zijn op Photoshop en erg creatief? Ikzelf kan namelijk nog niet zo goed omgaan met Photoshop, maar ik heb wel een mooi ontwerp nodig. Ik heb al een erg leuk idee ervoor. Is er misschien iemand die het leuk vind om voor mij zo'n ontwerp uit te werken? Let me know!!! Nadere info volgt dan eventueel via PM als je geinteresseerd bent.
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:21:21 #91
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63037568
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:02 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoi,

zijn er hier misschien mensen die los zijn op Photoshop en erg creatief? Ikzelf kan namelijk nog niet zo goed omgaan met Photoshop, maar ik heb wel een mooi ontwerp nodig. Ik heb al een erg leuk idee ervoor. Is er misschien iemand die het leuk vind om voor mij zo'n ontwerp uit te werken? Let me know!!! Nadere info volgt dan eventueel via PM als je geinteresseerd bent.
Het is hier geen Marktplaats
pi_63094263
Wie kan mij niet per pm vertellen hoe ik een dezer dagen PhotoShop op mijn computer knal? Niet gratis natuurlijk, ik ga er gewoon voor betalen.

Als beloning voor je harde werk krijg je van mij een reactie in je FoBo. Is 't wat?
Fas est et ab hoste doceri.
pi_63107099
uh gewoon de dvd erin doen en starten?
pi_63128439
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:10 schreef Puala het volgende:

[..]

Filter, distort, polar coordinates

Nederlands, filter, "vergeten" , poolcoordinaten

Precies wat ik zocht!

Gracias
pi_63128696
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:01 schreef Cawarra het volgende:

[..]

Precies wat ik zocht!

Gracias
Geen moeite Ben benieuwd naar het eindresultaat
pi_63132396
uhm de sin city truc:
1. selecteer hetgeen je in kleur wil en paste in een nieuwe layer.
2. ga naar de oorspronkelijke layer en desaturate
3. speel wat met de kleurtjes
BFF met GGMM
pi_63165427
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:12 schreef Puala het volgende:

[..]

Geen moeite Ben benieuwd naar het eindresultaat
Nou dat was flinke deceptie

De vervorming is veel meer dan ik had verwacht, wat nog niet gelijk heel erg is, maarhet 'idee' achter het origineel wordt onherkenbaar.....
pi_63735135
heeft iemand misschien een beetje verstand van plaatjes maken. Ik zie op het internet zoveel mooie plaatjes ... ik wil voor mn nieuwe huisje een mooi behang. Nu kan ik nergens iets vinden. Ik heb wel een beetje idee hoe en wat maar ik heb geen flauw idee hoe ik het zelf maken kan. Misschien is het voor iemand hier maar 5 min werk??
Ik wil van het plaatje dan foto behang laten maken

dit zijn een beetje de ideeën die mij aanspreken, maar overal dat klote merk erdoorheen :

De kleuren lijken mij duidelijk, alleen mag het groen wel wat donkerder en misschien wat donkerbruin erbij ... maar witte achtergrond voor de rust
Heel erg bedankt, mocht iemand dit willen doen
pi_64012503
Zou ik hier eventueel ook vragen kunnen stellen over Paint Shop Pro? Ik ben net begonnen met prutsen namelijk
pi_64013377
Begin goed met prutsen en ga voor Photoshop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')