Het is geen Latijn, maar een opvultekst. Deze kun je via Lorem.com halen in je gewenste vorm. Hier is een uitgebreide uitleg te vinden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:04 schreef Timmahz het volgende:
hey,,
ben niet ervaren met PS. maak gebruik van CS3. Als je bijv een lay-out maakt dan staat er bij het ontwerp in t tekstvak vaak die latijnse tekst(lorem etc.)
is dat een functie van PS dat je dat zo in kan voegen of gewoon koppieren ergens vandaag?
bvd
yooo thanks (Y)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is geen Latijn, maar een opvultekst. Deze kun je via Lorem.com halen in je gewenste vorm. Hier is een uitgebreide uitleg te vinden.
Filter, distort, polar coordinatesquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:57 schreef Cawarra het volgende:
Hallo,
Ik ben een complete noob met Photoshop en heb een vraag:
Ik heb in CorelDraw een tekening gemaakt van deze strekking![]()
[ afbeelding ]
Nu moet de tekening achteraf gezien toch iets anders worden, ik wil hem graag 'uitrekken' naar een ringvorm als zoiets
[ afbeelding ]
Nou krijg ik dit met Corel niet voor elkaar, is dit mogelijk met Photoshop? Heb al wel zitten zoeken maar kon niks vinden..
quote:Op maandag 3 november 2008 12:59 schreef Pizzahut het volgende:
ik heb nog een vraagje:
Ik kwam ooit hier een tutorial tegen hoe je het sin city effect kon krijgen dmv de Select Color Range optie in photoshop. Ik ben nu vergeten hoe je dit deed en kan die desbetreffende tutorial ook niet meer vinden. Weet iemand waar die staat en wat ik bedoel?
thxquote:Op maandag 3 november 2008 14:41 schreef Eastwood het volgende:
[..]
op good-tutorials.com kan je heel veel vinden als je naar bepaalde effecten zoekt. Stap voor stap uitleg.
9 tuts gevonden op sin cityzal er vast wel tussen staan wat je zoekt.
succes
Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 3 november 2008 17:16 schreef Incolumis het volgende:
ik zie wel eens tuts, en dan zie ik dat dat standaard grijze vlak om een foto doorzichtig is gemaakt. nou heb ik overal gezocht, maar kon ik niet vinden waar je dat nou kunt aanpassen. iemand een idee?
Het kan wel! Heb het ooit voor elkaar gekregen maar ik zou nu niet meer weten hoe het moetquote:Op maandag 3 november 2008 17:16 schreef Incolumis het volgende:
ik zie wel eens tuts, en dan zie ik dat dat standaard grijze vlak om een foto doorzichtig is gemaakt. nou heb ik overal gezocht, maar kon ik niet vinden waar je dat nou kunt aanpassen. iemand een idee?
Voor zover ik heb begrepen kan dat sowieso alleen op Macs, maar met F kun je als het goed is in die mode komen. (F is dus de sneltoets om door verschillende 'views' heen te navigeren)quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat grijze dus doorzichtig.
Het is hier geen Marktplaatsquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:02 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoi,
zijn er hier misschien mensen die los zijn op Photoshop en erg creatief? Ikzelf kan namelijk nog niet zo goed omgaan met Photoshop, maar ik heb wel een mooi ontwerp nodig. Ik heb al een erg leuk idee ervoor. Is er misschien iemand die het leuk vind om voor mij zo'n ontwerp uit te werken? Let me know!!! Nadere info volgt dan eventueel via PM als je geinteresseerd bent.
quote:Op maandag 3 november 2008 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Filter, distort, polar coordinates
Nederlands, filter, "vergeten" , poolcoordinaten
Nou dat was flinke deceptiequote:Op dinsdag 11 november 2008 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen moeiteBen benieuwd naar het eindresultaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |