Wilde je ook nog reageren op mijn vraag of was die quote slechts ter opvulling?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. En als ik het opsla ook. Het is alleen in photoshop zelf.
[..]
Per ongeluk verstuurd en daarna de edit vergeten te versturenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wilde je ook nog reageren op mijn vraag of was die quote slechts ter opvulling?
Ahquote:Op woensdag 16 september 2009 20:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Per ongeluk verstuurd en daarna de edit vergeten te versturen
Dus dat gele zit alleen in de weergave van PS, en niet in het PS-bestand zelf?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:42 schreef pc-fr34k het volgende:. En als ik het opsla ook. Het is alleen in photoshop zelf.
Niet meer PM'en, wat is dat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:00 schreef denthemen het volgende:
Ik kan niet meer PM'en
Ik heb verder niet echt eisen, een beetje modern en volgens mij horen daar wat fellere kleuren bijVerder mag je je uitleven
Het hoeft niet heel moeilijk te worden
Alvast bedankt!
PM ban, jwzquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet meer PM'en, wat is dat?_!
Sportmarketing, als in alle sporten?
kijken of ik nog wat vrije tijd kan vinden..
Ik wil dus van de in de foto aanwezige voorbeeldkleur deze kleur over de bank heen kopieren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Bank overtrekken, masker van maken, en dan 10x exporteren met verschillende Hue/Saturation settings.
Post eens de afbeeldingen, snap je niet helemaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:19 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik wil dus van de in de foto aanwezige voorbeeldkleur deze kleur over de bank heen kopieren.
Ik heb de color replacement tool gevonden, ik kan alleen de kleur niet kiezen???
Ik weet effe niet hoe en waar ik moet uploaden. Waar het op neer komt, er staat op de foto een leren bankstel. Echter, ik wil zien hoe een andere kleur bankstel zou staan in de woonkamer. Hiervoor zijn meerdere foto's gemaakt van het bankstel, met op elke foto telkens een ander stuk voorbeeldleer (staal) met kleuren die beschikbaar zijn van de producent. Ik wil dus die kleur overbrengen op de hele bank. Het is me al gelukt om de hele bankstel te selecteren, maar hoe krijg ik nu die kleur veranderd?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Post eens de afbeeldingen, snap je niet helemaal
Heel simpel...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:18 schreef denthemen het volgende:
donroyco, is het nog gelukt?
Verder heb ik nogmaals een vraag/verzoek, dit keer is het wat kleiner:
http://www.folderfactory.nl/previewPDF/A5-folder_D--Modern_3.pdf in deze folder zie je aan de rechterkant een 9 tal vierkantjes. Die vierkantjes zou ik ook graag op deze foto willen hebben:
[ afbeelding ]
Zou iemand deze voor mij kunnen maken? Ik heb het zelf proberen te doen, maar ik krijg alleen maar vierkanten die niet gelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |