Doe je bij eieren toch ook wel?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:55 schreef rood_verzet het volgende:
Ja ga toch niet in de supermarkt een doos met kersen openen om te kijken of ze allemaal goed zijn?
ehm...quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:55 schreef rood_verzet het volgende:
Ja ga toch niet in de supermarkt een doos met kersen openen om te kijken of ze allemaal goed zijn?
Dan dus toch maar even wel bakkies open maken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:58 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Er is niet elke dag markt, bovendien koop ik meestal mijn boodschappen ' s avonds
Het is waar, nou kijk ik altijd wel naar uiterste datums, maar ik heb toch vaak artikelen zien liggen die op de dag van de 'tenminste houdbaar tot' nog in de schappen liggen voor dezelfde prijs. Het brood is wel goed naar mijn meningquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:06 schreef detulp050 het volgende:
Bij de Super de Boer moet je bij alles opletten of het wel goed is. Hier verkopen ze zo vaak dingen over de datumIk ga er nooit meer heen
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:07 schreef Hyman het volgende:
waarom gaat dan ook niemand bij de Plus groente en fruit halen?
De plus is duur.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:07 schreef Hyman het volgende:
waarom gaat dan ook niemand bij de Plus groente en fruit halen?
Is dat ook een super de boer?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:34 schreef tenenkaas het volgende:
hier is het fruit erg goed verzorgd, altijd vers. Brood afdeling is ook goed verzorgd en vaak is de winkel ook goed verzorgd (geen troep op de grond, alles een beetje netjes gespiegeld, kapotte producten meteen weggooien, goede service).
Niet alleen bij SdB. Eergisteren was ik bij de C1000 en daar lag leverworst die houdbaar was tot 26-06-2008 en het waren er meerdere in een vakquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:06 schreef detulp050 het volgende:
Bij de Super de Boer moet je bij alles opletten of het wel goed is. Hier verkopen ze zo vaak dingen over de datumIk ga er nooit meer heen
De C1000? Heb ik ook slechte ervaringen mee met fruit, niet zozeer dat het over datum is maar hun mandarijnen/ sinaasappelen zijn goor en droog. Het beste is echt fruit van de marktquote:Op maandag 21 juli 2008 01:14 schreef leolinedance het volgende:
Hier bij de loller1000 geen problemen met fruit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |