abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60275884
roze maandag was echt niets aan dit jaar! geen goed weer en ook helemaal geen leuke sfeer! zeker niet toen een uur lang de muziek uitging op korte heuvel omdat het aggregaat in de fik vloog!
pi_60276083
Gehandicapten was wel leuk voor de kinder, wel strak gepland, was een min punt maar goed
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_60287420
Goeiemorgen
  woensdag 23 juli 2008 @ 09:31:51 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60288463

Hij was leuk
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_60289953
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

goede glazen daarvoor kun je wle eens halen bij de wijnhandel aan de katterug weet de naam even niet, maar zit daar bij die toko op de hoek met de paleisring!
thnx zal er vandaag eens kijken.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:18:02 #166
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_60303608
Ik ga weer slapen mensen.. Of iig zodra ik me fles wijn leeg heb.. Weltrusten, sweet dreams 2 ya'll
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_60314604
Goedemorgen weer

Gister maar weer de kermis op geweest.
Mensen die niet kunnen karten ....

Zondag: 4 rondes achter iemand gescheurd waar ik niet langs kon, zo verdedigend reed die.
Gister ook weer een gast, knalde er 4 keer achterop en nog steeds de verdedigende lijn vasthouden.
Probeerde alle kanten niks lukte
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_60317365
Daarom ga ik ook niet op die baan rijden....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60317394
Karten op de kermis
pi_60317568
Gisterenavond eerst even naar de universiteitstuin geweest en een bandje gekeken, daarna nog naar de kermis geweest of eigenlijk niet verder gekomen dan het buitenterras bij bolle. Er was karaoke, wat konden veel mensen vals zingen niet normaal meer, en dan toch nog een keer zingen daarna.

Wel vervelend om om 3.00 uur thuis te zijn en een wekker die weer om 7.00 uur gaat.
Nog niet veel nuttigs gedaan vandaag op mijn werk.
pi_60325998
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:48 schreef Basp1 het volgende:
Gisterenavond eerst even naar de universiteitstuin geweest en een bandje gekeken, daarna nog naar de kermis geweest of eigenlijk niet verder gekomen dan het buitenterras bij bolle. Er was karaoke, wat konden veel mensen vals zingen niet normaal meer, en dan toch nog een keer zingen daarna.

Wel vervelend om om 3.00 uur thuis te zijn en een wekker die weer om 7.00 uur gaat.
Nog niet veel nuttigs gedaan vandaag op mijn werk.
ik was om 0:00 bij miller op terras.
Mensen zongen inderdaad vals
Ik luister NL-Talig
pi_60331469
Het zal vandaag wel druk zijn op de kermis met dit weer.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:43:09 #173
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_60340982
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:34 schreef JeffreyXL het volgende:
Het zal vandaag wel druk zijn op de kermis met dit weer.
Het was gisteravond iig wel druk. De 2e keer dat ik er over liep had ik haast, maar ik kon er redelijk makkelijk tussendoor slalommen. Had ik eigenlijk niet vewacht. Dat was trouwens maar een gedeelte, ik neem aan dat de rest ook zo was.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_60342225
Ja gisteravond was het inderdaad druk
middag was het al redelijk te noemen
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 26 juli 2008 @ 05:16:29 #175
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_60356059
Goedemorgens Tilburg!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_60356505
Goedemorgen
Hoofdpijn
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_60359514
Prettige vakantie iedereen .
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60359722
Haha. Mijn enige kans om de kermis te zien vanavond of morgenavond moet ik (waarschijnlijk) laten schieten omdat ik een gekneusde enkel heb . Better luck next year.
pi_60359935
nog niet naar de kermis geweest dan?

en hoe komt gekneusd ???
Ik luister NL-Talig
pi_60360044
Ik ben gevallen/tegen een auto opgefietst onderweg naar werk . En toen was het 's middags ineens helemaal dik. Toen maar naar de EHBO @ werk gegaan. Hebben ze de arts gebeld omdat ze dachten dat mijn middenvoetsbeentje was gebroken . Maar het was toch gewoon alleen gekneust.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')