Niet meer, opdracht afgelopen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
en out of office staat ook weer aan
nog 2 uurtjes![]()
ext, jij werkte toch ook omgeving Eindhoven ???
nee,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:48 schreef existenz het volgende:
Oh dat is mooi om te weten. Daar moest ik altijd overheen. Dat wist ik dus niet... Het is toch al een turbo rotonde?
tilburgseweg als in de weg langs W2 naar goirle?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:47 schreef Crazy-M het volgende:
ok dan,
ze gaan nu eindelijk de tilburgse weg aanpakken
Komt een andere soort asfalt, rotonde wort een turbo rotonde
dus dacht als je nog naar eindhoven moet, vanaf 11 augustus kun je niet meer via de tilburgse weg.
Op het werk vanmorgen mijn teamleider: Marcel, jij gaat hier vanmiddag gillend weg.
Ik zo: deal, maar ik win.
En tot nu toe is mn teamleider gillend gek aan het worden![]()
ow je bedoelt in Eindhoven? ja die weg stond al veel langer op de nominatie! hoef daar gelukkig nooit vanafquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee,
is de rotonde als je a58 naar a 2 gaat, en dan links uitvoegen centrum.
Tilburgseweg was/is betonplaten. Rotonde is meest stomme rotonde ooit.
Als je op de rotonde zat moest je voorrang geven.
ja en ik moet nog 1 verder dan voortaan denk ik (valkenswaard net voor de bocht naar de a67) baal ik wel van, juist daar staat smorgens en savonds meestal alles dichtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ow je bedoelt in Eindhoven? ja die weg stond al veel langer op de nominatie! hoef daar gelukkig nooit vanafmoet 1tje verder veldhoven hebben!
nee nog 1 verder is nog een afslag veldhoven! maar als je normaal daar rechtdoorknalt kanj e ook die volgende afslag pakken, dan rijdt je ook zo centrum binnen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja en ik moet nog 1 verder dan voortaan denk ik (valkenswaard net voor de bocht naar de a67) baal ik wel van, juist daar staat smorgens en savonds meestal alles dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |