Dank je schatquote:
Ik kan Messenga's cadeau niet zienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:42 schreef crossover het volgende:
En messenga z'n verjaardagscadeau:
[ afbeelding ]
Voor in de tuin!!Gefeliciteerd
Het is een speeltoestel, met schommel, klimrek en glijbaan!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dank je schat![]()
[..]
Ik kan Messenga's cadeau niet zien
Woeiquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is een speeltoestel, met schommel, klimrek en glijbaan!
Ik zou willen dat ik zulke cadeau's kreeg... bovendien ben ik pas in november jarig
Nee, moet datquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Woei![]()
![]()
![]()
Zit er ook een piratenvlag bij?
ik zie ook nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is een speeltoestel, met schommel, klimrek en glijbaan!
Ik zou willen dat ik zulke cadeau's kreeg... bovendien ben ik pas in november jarig
is wel gaafquote:
COOLquote:
nee, ik roep gewoon: SCHIP AHOY !!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:43 schreef crossover het volgende:
Dan doe je je ogen dicht en speel je piraatje in je hoofd
(Wel oppassen dat je niet te enthousiast wordt en opeens roept: 'ARRRRRRRRRRR MATEY GRAB 'YE DAGGERS AND ENTER THE SHIP ARRRRRRR")
Ok genoeg geouwehoerd voor vandaag
Komt omdat vakantie voor de deur staatquote:
En wat wil je met een krat bier de man en 23 flessen wijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Komt omdat vakantie voor de deur staat
ramen en deuren staan hier allemaal open
kan zo binnen komen
op mijn party morgen is het omgedraaidquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En wat wil je met een krat bier de man en 23 flessen wijn
*stofzuig ontwijkend gedrag vertoond
Goed puntje,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:02 schreef existenz het volgende:
Mijn "out of office" notice staat ook al aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |