BUSquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:20 schreef crossover het volgende:
Het heeft drie letters en is best handig, ra ra wat is het!
ehm, weet niet wat het weer wordt maandag ...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:53 schreef Ang3l het volgende:
O dus maandag gewoon in de string over de kermis?
Jammer meneer, u gaat niet door voor de sapcentrifugequote:
TVPquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Jammer meneer, u gaat niet door voor de sapcentrifuge
aaaah mag ik nog een keer raden,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Jammer meneer, u gaat niet door voor de sapcentrifuge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
je vergeet de goedemorgenquote:
* hetzusjevan niet snapt waarom iemand als jij maar één krat bier neerzet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:37 schreef Messenga het volgende:
* Messenga Kratje bier en 6 flessen wijn neerzet.
Jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
* hetzusjevan niet snapt waarom iemand als jij maar één krat bier neerzet?![]()
Moet je niet meer bier hebben? Of wacht!
Je hebt alleen maar vrouwen uitgenodigd! Daar zijn die flessen wijn voor en dat ene kratje heb je zelf wel ekkes genoeg aan. Puik.
Wat een avontuur zegquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Maar gelukkig wist mijn vriendje zo te navigeren dat we toch op de ringbaan uitkwamen. Eind goed al goed.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:06 schreef existenz het volgende:
Gefeliciteerd Messenga. 1 krat? Dus alleen ik ben uitgenodigd samen met 20 vrouwen?
Oké, als jij komt komen er 17 bij.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ook 20 vrouwen hebben niet genoeg aan één krat en zes flessen wijn
![]()
Vieze droogleggert!
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaaah mag ik nog een keer raden,
aaah toe nou !!!!!!!!Jij krijgt de troostprijs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En messenga z'n verjaardagscadeau:
Voor in de tuin!!Gefeliciteerd
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Dank je schatquote:
Ik kan Messenga's cadeau niet zienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:42 schreef crossover het volgende:
En messenga z'n verjaardagscadeau:
[ afbeelding ]
Voor in de tuin!!Gefeliciteerd
Het is een speeltoestel, met schommel, klimrek en glijbaan!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dank je schat![]()
[..]
Ik kan Messenga's cadeau niet zien
Woeiquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is een speeltoestel, met schommel, klimrek en glijbaan!
Ik zou willen dat ik zulke cadeau's kreeg... bovendien ben ik pas in november jarig
Nee, moet datquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Woei![]()
![]()
![]()
Zit er ook een piratenvlag bij?
ik zie ook nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is een speeltoestel, met schommel, klimrek en glijbaan!
Ik zou willen dat ik zulke cadeau's kreeg... bovendien ben ik pas in november jarig
is wel gaafquote:
COOLquote:
nee, ik roep gewoon: SCHIP AHOY !!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:43 schreef crossover het volgende:
Dan doe je je ogen dicht en speel je piraatje in je hoofd
(Wel oppassen dat je niet te enthousiast wordt en opeens roept: 'ARRRRRRRRRRR MATEY GRAB 'YE DAGGERS AND ENTER THE SHIP ARRRRRRR")
Ok genoeg geouwehoerd voor vandaag
Komt omdat vakantie voor de deur staatquote:
En wat wil je met een krat bier de man en 23 flessen wijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Komt omdat vakantie voor de deur staat
ramen en deuren staan hier allemaal open
kan zo binnen komen
op mijn party morgen is het omgedraaidquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En wat wil je met een krat bier de man en 23 flessen wijn
*stofzuig ontwijkend gedrag vertoond
Goed puntje,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:02 schreef existenz het volgende:
Mijn "out of office" notice staat ook al aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |