Oooh lekker! Have fun!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
* _Ophelia_ zwaait eens van onder het franse zonnetje![]()
Welkom terug Vamp!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:02 schreef vamperotica het volgende:
Volgens mij was ik jullie kwijt ofzo
Fijne vakantie Kidquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:06 schreef theKiD het volgende:
* theKiD is nu aan het inpakken. Alle spullen in 1 tas proberen te krijgen![]()
![]()
![]()
Morgen om half 12 ongeveer zal dus wel uitloop worden naar 12 uur.. vertrekken we naar de boot die ons naar Scotland will bringen.. Yes Yes, indeed, mate!
The three scottish-Tilburg-men are comming toe yoe in the Highlands!![]()
Dank, dank...quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:07 schreef liefie_ het volgende:
Zeg is het ontzettend uitverkoop in de stad?
Valt bere tegen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:07 schreef liefie_ het volgende:
Zeg is het ontzettend uitverkoop in de stad?
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:06 schreef theKiD het volgende:
* theKiD is nu aan het inpakken. Alle spullen in 1 tas proberen te krijgen![]()
![]()
![]()
Morgen om half 12 ongeveer zal dus wel uitloop worden naar 12 uur.. vertrekken we naar de boot die ons naar Scotland will bringen.. Yes Yes, indeed, mate!
The three scottish-Tilburg-men are comming toe yoe in the Highlands!![]()
Wat koeler is wel fijn inderdaad maar het zonnetje moet wel lekker blijven schijnen want op regen zit ik nu echt niet te wachten nu ik net vakantie hebquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:05 schreef krioro het volgende:
ik ben trouwens best blij met dit koele weer zo effe tussendoor
daarover ben ik het met je eens, regenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:44 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Wat koeler is wel fijn inderdaad maar het zonnetje moet wel lekker blijven schijnen want op regen zit ik nu echt niet te wachten nu ik net vakantie heb
Ow jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |