Je bent op dezelfde dag jarig als m'n paquote:Op maandag 28 juli 2008 08:36 schreef fraubitch het volgende:
Feest jongens!!! Feest!!! Allen bedankt voor jullie felicitaties
Ik hoorde het op de radio..quote:Op maandag 28 juli 2008 18:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Je bent op dezelfde dag jarig als m'n pa![]()
congrats!
Iemand hier iets van gehoord? Kermisexploitant rijdt in op kermisbezoekers
Jij ook al?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen Tilburg
wat heb ik goed geslapen vannacht
mja, ik raakte om 22:30 mijn kussen aan, en werd pas om 6:45 wakker van de wekkerquote:
Ik las het net ook in de krant. Vreemd voorval.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:49 schreef crossover het volgende:
[..]
congrats!
ja was de exploitant van de botsauto's die wilde dus inderdaad als een idioot wegwezen, heeft niemand echt geraakt, maar is wel opgepakt!quote:Op maandag 28 juli 2008 18:49 schreef crossover het volgende:
[..]
congrats!
Nee dat is bij stappegoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Die bioscoop waar jullie het laatst over hadden, met gratis parkeren e.d... die was toch in Belgie? Waar was dat ergens en hoe heette die bios?
Metropolis bedoel je?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Die bioscoop waar jullie het laatst over hadden, met gratis parkeren e.d... die was toch in Belgie? Waar was dat ergens en hoe heette die bios?
hey liefie_ hoe is het ermee ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:18 schreef liefie_ het volgende:
Nou ik dacht dan waai ik hier ook maar weer eens binnen
Dat doe ik morgen om 17:00 voor 10 dagenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:25 schreef theKiD het volgende:
Ben er ook weer.. heb bijzonder klote geslapen vannachtNieuwe kansen voor komende nacht
![]()
Zometeen weer werken.. iets minder zin in.. Maar aan de andere kant, nog 24 uur werken en ik heb vakantie![]()
Vrijdagavond om 22uur, kan iedereen op me werk lekker de tering krijgen, en trek ik die deur achter me dicht.. Na dag of 14, 15, 16 of 17, kom ik wel een keer terug
ja goedquote:
ik al 2 keer een week gehadquote:
Idd, goed geslapen vannacht. Nu is het idd bagger.. gelukkig heb ik een (mobiele, oude, veel-herrie-makende) airco, scheelt stukken ^^.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:21 schreef krioro het volgende:
het was afgelopen nacht zo heerlijk koelnu weer benauwd
Metropolis Antwerpen, afslag Centrum, beneden bij de stoplichten rechts, en dan na de 3e stoplichten aan de rechterzijde..quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Idd, goed geslapen vannacht. Nu is het idd bagger.. gelukkig heb ik een (mobiele, oude, veel-herrie-makende) airco, scheelt stukken ^^.
Ik dacht dat het over een bios in België ging vorige keer trouwens, maar ik wist niet of het Kine..? blabla was of Metropolis oid? Het ging mij er eigenlijk meer om welke Belgische stad niet te ver van Tilburg af is waar zo'n toffe bios zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |