Hier begon ik en stopte ik meteen met lezen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:49 schreef Gluckskafer het volgende:
Fnuikerds.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:56 schreef Inverted_World het volgende:
Hahaha lekker meelopen jongen, ga maar stoer rokers afzeiken![]()
Anders erger je je niet zo aan andere mensen en bouw je zelf eens een fatsoenlijk sociaal leven op
Tja is men van de stank af, zit men straks met moddervette koeien opgescheept.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:49 schreef Gluckskafer het volgende:
Fnuikerds. Kunnen jullie niet stoppen met roken op 1 juli? Zwakkelingen!
Zo gaar he. Eerst zeggen ze zo van 'ja, maar als je in de kroeg dan toch niet meer mag roken, dan kan ik net zo goed gewoon helemaal stoppen met roken!'
En dan vervolgens een week later alweer een sigaret op te steken
O ja, ook een niet gemeend chapeau voor mollige dames die zeggen wel te zijn gestopt met roken, maar ipv 's avonds op de bank de ene sigaret na de ander op te roken, nu maar een doos bonbons en/of een zak borrelnootjes naar binnen moffelelen, onder het mom van 'ik wil toch wat in m'n mond kunnen stoppen'
Jammer dat die vriend z'n wiet niet liet liggen hé?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:16 schreef kyraaa het volgende:
o god, de niet-rokers hebben weer wat te nuilen.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:49 schreef Gluckskafer het volgende:
onder het mom van 'ik wil toch wat in m'n mond kunnen stoppen'
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:21 schreef Juup© het volgende:
Jammer dat die vriend z'n wiet niet liet liggen hé?
Als die mollige dames behalve mollige tieten ook een knap koppie hebben, heb ik we..ik hoef het niet af te maken he?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:49 schreef Gluckskafer het volgende:
O ja, ook een niet gemeend chapeau voor mollige dames die zeggen wel te zijn gestopt met roken, maar ipv 's avonds op de bank de ene sigaret na de ander op te roken, nu maar een doos bonbons en/of een zak borrelnootjes naar binnen moffelelen, onder het mom van 'ik wil toch wat in m'n mond kunnen stoppen'
Je hoeft het niet af te maken nee, het is een afgezaagde voorspelbare postquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als die mollige dames behalve mollige tieten ook een knap koppie hebben, heb ik we..ik hoef het niet af te maken he?
Rustig maar, hij rookt nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:15 schreef maartena het volgende:
Het zieligste is nog wel Papierversnipperaar.... die beweerd namelijk express te zijn begonnen met roken op 1 Juli om het rookverbod in de horeca dwars te zitten ofzo....
Hoe diep kun je zinken!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:49 schreef Gluckskafer het volgende:
onder het mom van 'ik wil toch wat in m'n mond kunnen stoppen'
Ik erger me meer aan de figuren die zeggen: "Ik ben niet verslaafd, ik kan ZO stoppen als ik wil. Maar ik wil het niet."quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:44 schreef JanusAnus het volgende:
De enige rokers waar ik me aan erger zijn van die mensen die continu roepen dat ze gaan stoppen, terwijl ze het niet echt willen en het ook niet lukt.
Nee ik weet ook wel dat ie gewoon een troll is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |