Dat van het gejatte heb ik overwogen. Maar de Toekomst is gewoon de setting van de foto en Aegon doet in verzekeringen en dat samen vond ik leuker dan die van jouquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
en een gejatte grap![]()
maar goed, blij met wederom een 2e plaats
ik snap hem niet, of is dat de bedoeling?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:07 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Stankovic, SCH, Babel en TheVulture; wie hoort er niet in dit rijtje thuis?
EenSCHquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:22 schreef SCH het volgende:
Als je die van The Vulture laat winnen, kunnen we net zo goed met die hele competitie kappen. Het is fout geschreven en het is een gejatte grap. Graag wel een beetje serieuze jurering, anders is er echt geen lol aan.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
ik snap hem niet, of is dat de bedoeling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:21 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Babel oefent voor de 2008 versie van Thriller
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:22 schreef SCH het volgende:
Als je die van The Vulture laat winnen, kunnen we net zo goed met die hele competitie kappen. Het is fout geschreven en het is een gejatte grap. Graag wel een beetje serieuze jurering, anders is er echt geen lol aan.
quote:gebruikersnaam
Met zulke handjes en hoofd mag babel straks in de bus de ruiten aflikken
quote:joesse
Stankovic schiet dwarsfluit uit handen Babel.
quote:borisz
Babel oefent voor de 2008 versie van Thriller
De opmaak is hier te vinden.quote:ruud_fr
Stankovic, SCH, Babel en TheVulture; wie hoort er niet in dit rijtje thuis?
Het kan niet elke dag feest zijn... sorryquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:55 schreef Breach het volgende:
Ik zal jou gejatte grappen met spelfouten nog eens punten geven..
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:03 schreef Breach het volgende:
Is het trouwens wel Cantona..
Is het nou Cantona?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:11 schreef borisz het volgende:
Ohja mocht je leuke foto's willen zoeken hier een linkje
http://www.fifa.com/beachsoccerworldcup/photo/index.html
quote:
quote:Zuurzak (vrucht)
De zuurzak (Annona muricata) is een kleine, groenblijvende, diep vertakte, tot 10 meter hoge boom met roestkleurig behaarde jonge takken. De ovaalvormige, gaafrandige bladeren staan uitgespreid en zijn tot 7 x 20 cm groot met een 1 cm grote bladsteel. Van boven zijn de bladeren donkergroen en glanzend en van onderen lichtergroen en dof.
Kut, die wilde ik net gaan posten, zure zakquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Cantona: "Voor de derde en laatste keer, ik ben GEEN undercover oorlogsmisdadiger"
Hoe voelt het nou, zo'n eerste keer ?quote:
hopelijk doet het geen pijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe voelt het nou, zo'n eerste keer ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |