quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:21 schreef Ynske het volgende:
hier ook nog wat leuks.
ik sta op de perslijst van www.deparade.nl
die nu in Utrecht is
Oi. Dat ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd Kuukske!!!![]()
![]()
![]()
![]()
TaaaartCalorietjes
[ afbeelding ]
Een kerel die vrouwenhints begrijpt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:36 schreef Kuukske het volgende:
hele toffe schoenen gekregen, die ik al heel vaak in de winkel had gezien en vast had gehouden. Enzo.
Nja, ik keek beteuterd toen bleek dat ik ze niet kon financieren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Een kerel die vrouwenhints begrijpt.Hoe KAN dit?
Hij kent zijn vrouwtje door en doorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een kerel die vrouwenhints begrijpt.Hoe KAN dit?
En dat!quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik was al om 7 uur wakker (bedankt, biowekker), dus ik heb mezelf getrakteerd op een ontbijt.
En van JD heb ik hele toffe schoenen gekregen, die ik al heel vaak in de winkel had gezien en vast had gehouden. Enzo.
Als je zelfs die hint niet ziet.... sorry hoor.quote:
Die hoor je ook niet te zien als man zijndequote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Als je zelfs die hint niet ziet.... sorry hoor.
Als iemand dat niet ziet zal die nooit mijn vriendje worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hoor je ook niet te zien als man zijnde
Money changes everythingquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:42 schreef Kuukske het volgende:
Nja, ik keek beteuterd toen bleek dat ik ze niet kon financieren.
Niet te vaak in ieder geval. Dan wordt het weer zo makkelijk voor de vrouw.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hoor je ook niet te zien als man zijnde
Die smiley is wel wat voor jou hequote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als iemand dat niet ziet zal die nooit mijn vriendje worden. [ afbeelding ]
Jullie zien gewoon graag die pruillipjes van die teleurgestelde vrouwtjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet te vaak in ieder geval. Dan wordt het weer zo makkelijk voor de vrouw.
Tuurlijk, je moet wel kunnen acteren natuurlijk.quote:
Lipjesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie zien gewoon graag die pruillipjes van die teleurgestelde vrouwtjes.
quote:Tuurlijk, je moet wel kunnen acteren natuurlijk.
En de vragende ogenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie zien gewoon graag die pruillipjes van die teleurgestelde vrouwtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |