Is beter lijkt mequote:British Airways
Vertrektijd Vluchtnummer Vertrekplaats Aankomstplaats Aankomsttijd
22/08 21:05 BA 443 Amsterdam Londen,Heathrow 21:25
24/08 20:00 BA 444 Londen,Heathrow Amsterdam 22:15
Prijsberekening
Prijs 1 volwassene : 39,00 EUR + 128,51 EUR tax = 167,51 EUR
Customer Service Tax 7,50 EUR
Prijs ( 1 Volwassenen ) = 175,01 EUR
Eco-tax mijn reet.. dat gaat rechtstreeks te staatskas in... plant dan van die tax een paar bomen, om het nog een beetje te compenseren!quote:
Maar dat is nog maar 11,25. De rest is onder andere brandstoftoeslag, ook zo'n leukequote:Sinds deze maand betalen vliegtuigpassagiers in Nederland een extra toeslag op hun ticket. Voor bestemmingen tot 2500 kilometer afstand moeten ze 11,25 euro meer neerleggen. Voor alle overige bestemmingen is de vliegtaks 45 euro. Frankrijk en Engeland kennen al jaren een vliegbelasting.
Als het dan nog naar bijvoorbeeld het planten van het bomen ging, heb ik er absoluut probleem mee.. maar als deze rechtstreeks de staatskas in gaat..quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:39 schreef Piles het volgende:
Hof geeft groen licht voor vliegtaks
[..]
Maar dat is nog maar 11,25. De rest is onder andere brandstoftoeslag, ook zo'n leuke
En zo werk je uiteindelijk een van grootste overstapvliegvelden van Europa naar de klote...quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
Oh, ik verdedig het ook absoluut niet. Iedereen zag het van ver aankomen, maar niemand protesteert![]()
Luchtvaart in Nederland wordt alleen maar tegen gewerkt. Baanverlening in Groningen en Lelystad loopt ook al jaren, wordt elke keer tegengehouden. Twente als nieuw vliegveld gaat ook niet gebeuren.
Zo jaag je mensen wel weg hier
Tot morgenquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:49 schreef Piles het volgende:
Maar ik ga er vandoor. Morgen om 7 uur weer de wekker
Ik hoor morgen wel wat de rest van dit plan vind, en dat mag natuurlijk ook via de sms
Fijne nacht, en tot morgen, 19.00 uur
Daarom geldt de ecotax ook niet voor transferpassagiersquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En zo werk je uiteindelijk een van grootste overstapvliegvelden van Europa naar de klote...
Welterustenquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom geldt de ecotax ook niet voor transferpassagiers
Maar nu echt weg
Ik had ook niet verwacht dat er iemand zou zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:03 schreef The_Dean het volgende:
Nou, jullie zijn er ook vroeg bij zeg
Blijf je eens op, is er niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |