Ken je het spreekwoord "trekken aan een dood paard"?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:09 schreef Californium het volgende:
jah en? ga iig eens naar buiten.... De buitenlucht....neem wat vrienden mee naar IETS in de buurt
Jij bent zo zielig... Ga eens lekker op jezelf wonenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ken je het spreekwoord "trekken aan een dood paard"?
Aan je frikandel sjorren?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ken je het spreekwoord "trekken aan een dood paard"?
Jah, Vlissingen, maar Zeeland ben ik sowieso beetje beu. Dus daarom tel ik gewoon af naar volgend jaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:13 schreef Californium het volgende:
Jij bent zo zielig... Ga eens lekker op jezelf wonenWaar studeer je? Vlissingen?
Opjezelf en eens de feestbeest uithangen![]()
quote:
Waar ga je dan wonen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, Vlissingen, maar Zeeland ben ik sowieso beetje beu. Dus daarom tel ik gewoon af naar volgend jaar
[..]
![]()
Geen idee, kan overal. Als het maar in de buurt van Schiphol isquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:21 schreef jna het volgende:
Amsterdam? of Leiden ofzo?
Jepquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:26 schreef jna het volgende:
dus je moet nu nog 1 schooljaar en dan ga je proberen om luchtverkeersleider te worden? Is er een loting voor die opleiding of gewoon een test die iedereen mag doen?
Er is nu al een flink tekort, maar eigenlijk alleen voor de secundaire werkzaamheden (nieuw beleid, opleiding geven enzo). Maar zijn maar weinig mensen geschikt, dus dat wordt nog een probleem.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:31 schreef jna het volgende:
Hoeveel van die mensen hebben ze nodig dan? gezien de enorme reclamecampagne
Gelukkigquote:
quote:Cue ook niet aan het mms'je te zien
Waarom gaat Milou niet?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Nieuws over Londen: Milou gaat niet mee
Yesse & Bart misschien/waarschijnlijk wel
Gaat net daarvoor naar Blanes, en wordt 18 dus rijlessen. Dus financieel ligt het lastigquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:59 schreef jna het volgende:
Waarom gaat Milou niet?
Jij, ik, Cue, Bart en Yesse waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:06 schreef jna het volgende:
Hoeveel mensen gaan er nu mee dan?
Waarom die tijden? Nou, Yesse moet tot vrijdagmiddag half 6 werken, en Bart heeft maandag tentamen. Dus hopelijk kan het zo. Heb het er nog niet over gehad verderquote:Easyjet
vrijdag 22 augustus
Amsterdam naar Londen Luton
flight 2166; vertr. vri 22 aug 21:45
aank. vri 22 aug 21:55
zondag 24 augustus
Londen Stansted naar Amsterdam
flight 3009; vertr. zon 24 aug 19:20
aank. zon 24 aug 21:25
Totaal per persoon: ¤ 128,28 incl belastingen en bagage, excl reisverzekering
Vrijdagavond - zondagavond = weekend, dusquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:08 schreef PieterBas het volgende:
Als het in het in weekend is, zou ik eventueel ook wel kunnen..
Kom ik wel brak aan op kantoor.. (maar dat kan het wel waard zijn)quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrijdagavond - zondagavond = weekend, dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |