FOK!forum / Klaagbaak / In de wacht staan
rosaatjedonderdag 17 juli 2008 @ 18:03
als je belt naar een instantie. Moest vandaag wat regelen, drie kwartier in de wacht gestaan!

Klacht: Te lang wachten wanneer je ergens heen belt...!!
wikwakka2donderdag 17 juli 2008 @ 18:05
Je kan dus niet omgaan met de vrije tijd die je hebt?
Triptaminedonderdag 17 juli 2008 @ 18:06
Was het toevallig de IB Groep?
mirveddonderdag 17 juli 2008 @ 18:07
je moet even wachten voordat we hierop antwoorden.
rosaatjedonderdag 17 juli 2008 @ 18:08
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:06 schreef Triptamine het volgende:
Was het toevallig de IB Groep?
De Ib-groep
Triptaminedonderdag 17 juli 2008 @ 18:11
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:08 schreef rosaatje het volgende:

[..]

De Ib-groep
Ik wist het Laatst ook een uur en 10 minuten in de wacht gehangen, kankerinstantie. En ze probeerde me ook nog eens een rekening van 560 euro aan te naaien
-SG-donderdag 17 juli 2008 @ 18:11
Kreeg je geen lekker muziekje te horen? Dan kon je ondertussen de pan uitzwingen.
ehqodonderdag 17 juli 2008 @ 18:28
Je voelt je altijd zo heerlijk belangrijk als klant. En dan hebben sommige van die bedrijven waar je op wacht ook nog van die mooie reclames waarin ze pretenderen het beste met je voor te hebben.
Ulreazjdonderdag 17 juli 2008 @ 18:40
Een nadeel van tegenwoordig.
TJDoornbosdonderdag 17 juli 2008 @ 18:46
KPN heeft de wachttijden (zakelijke markt) wel redelijk nu maar daar was het nog erger dan bij IBgroep
Triptaminedonderdag 17 juli 2008 @ 19:27
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:46 schreef TJDoornbos het volgende:
KPN heeft de wachttijden (zakelijke markt) wel redelijk nu maar daar was het nog erger dan bij IBgroep
erger als de ib?
BobbyBdonderdag 17 juli 2008 @ 19:43
IB groep Ze hebben hun zaakjes gewoon nooit op orde. Logisch dat je dan lange wacht rijen krijgt. Het is al JAAAAAAAAAAAAREN een bende bij ze en verbetering zit er niet in. Dat de overheid daar nog nooit ingegrepen heeft snap ik echt niet.
heiden6donderdag 17 juli 2008 @ 19:54
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:43 schreef BobbyB het volgende:
IB groep Ze hebben hun zaakjes gewoon nooit op orde. Logisch dat je dan lange wacht rijen krijgt. Het is al JAAAAAAAAAAAAREN een bende bij ze en verbetering zit er niet in. Dat de overheid daar nog nooit ingegrepen heeft snap ik echt niet.
De IB-Groep is onderdeel van de overheid, anders zou het ook niet zo'n teringzooi zijn dunkt me.
BobbyBdonderdag 17 juli 2008 @ 19:58
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De IB-Groep is onderdeel van de overheid, anders zou het ook niet zo'n teringzooi zijn dunkt me.
Oja, dat is waar ook inderdaad. Dat verklaart een boel. Gelukkig janken ze wel meteen als een ander (bedrijf) z'n zaakjes niet op orde heeft, maar naar zichzelf durven ze niet te kijken.
rosaatjedonderdag 17 juli 2008 @ 19:59
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De IB-Groep is onderdeel van de overheid, anders zou het ook niet zo'n teringzooi zijn dunkt me.
Semi overheid. En er is nu net een task-force geweest. Dat ze voor 1 sept. moeten verbeteren. Dus gaan ze een eerstelijn openen...Dwz. Dat je binnen 1 minuut iemand aan de telefoon krijgt, die jou vervolgens weer drie kwartier in de wacht mag zetten. Zo willen ze gaan voldoen aan de wettelijke eisen...helaas is dat op deze manier ook nog zo.
Enfermeradonderdag 17 juli 2008 @ 20:00
Serieus?

Ik belde vanmiddag naar de IB-groep omdat het vragen stellen online al een tijd niet werkt (via vraag & antwoord na inloggen met DigiD) - en ik was totaal 4 minuten en 40 seconden aan de lijn. Ik had dat 050 nummer gelukkig. Maar serieus, verschilt dat dan zo enorm? En als ik langer dan 5 minuten in de wacht sta pleur ik de hoorn erop en bel ik een andere keer terug, dus ja