Als je snel kijkt of beetje bijziend bent lijken het net twee guns ipv handjes..quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En anders kun je deze ook nog proberen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:36 schreef Sporti het volgende:
http://www.paradiensten.com/ Pieter lijkt me ook wel lachuh.
Jeetje, hij helpt met alle moeilijke problemen! Geweldig!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:37 schreef HoneyBunny het volgende:
Deze dan:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
En die termen... Fotoreading...quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:36 schreef Sporti het volgende:
http://www.paradiensten.com/ Pieter lijkt me ook wel lachuh.
Kijk ! Daar hebben we wat aanquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:37 schreef HoneyBunny het volgende:
Deze dan:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Binnen 3 seconden help ik iedereen van zijn problemen af .. Vooraf betalen graagquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:37 schreef HoneyBunny het volgende:
Deze dan:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Já! dat lijkt het zekerquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je snel kijkt of beetje bijziend bent lijken het net twee guns ipv handjes..
Mr. Sadjo![]()
De kans dat dat werkt en ook nog leuk wordt acht ik klein. En ik heb ook niet zoveelquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:38 schreef Dementor het volgende:
Je kunt ze ook met elkaar doorverbinden
Ik zal het onthouden!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De kans dat dat werkt en ook nog leuk wordt acht ik klein. En ik heb ook niet zoveel
beltegoed op de studio lijnOnthou even dat ik morgen een tientje op de kaart gooi bij de AH...
Make my day!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Binnen 3 seconden help ik iedereen van zijn problemen af .. Vooraf betalen graag [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kijk ! Daar hebben we wat aan![]()
Jij spaart ze ?
Sukkel is de naam..........niet sufferdquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:43 schreef HoneyBunny het volgende:
sufferd!
Sukkeltjuh!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sukkel is de naam..........niet sufferd
Ik ga maar alvast in de hoek staan!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Voor wat? Wat heb je NU weer gedaan?
Ist zo erg? Wil ik het wel weten?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga maar alvast in de hoek staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |