godzijdank niet .............quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, nu zou dat ook niet meer kunnen.
Hij is bezig zijn sig te verwijderen. Ik heb het te bont gemaakt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waar is Peter gebleven, nog steeds met die wortel bezig?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is bezig zijn sig te verwijderen. Ik heb het te bont gemaakt.
De ergste leraar was meneer De Liefde (ook geen grapje) van gym.quote:
Jee zeg, wat zul jij een leuke schooltijd gehad hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De ergste leraar was meneer De Liefde (ook geen grapje) van gym.
Ik was vroeger ook al een dikkertje en deed NOOIT iets goed.
Op een gegeven moment moest ik een koprol voordoen wat wel goed ging
en toen was het van "ja ach, nb rolt van nature al makkelijk"
En dan had ik ook nog meneer Bongaards van engels die me ooit
vertelde: "Nb had geen ruggengraat, nb heeft geen ruggengraat en nb zal
ook nooit ruggengraat krijgen !"
lekkere gasten waren dat hé die leraren en leraressen van vroegen, als je een béétje zelfvertrouwen hadquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De ergste leraar was meneer De Liefde (ook geen grapje) van gym.
Ik was vroeger ook al een dikkertje en deed NOOIT iets goed.
Op een gegeven moment moest ik een koprol voordoen wat wel goed ging
en toen was het van "ja ach, nb rolt van nature al makkelijk"
En dan had ik ook nog meneer Bongaards van engels die me ooit
vertelde: "Nb had geen ruggengraat, nb heeft geen ruggengraat en nb zal
ook nooit ruggengraat krijgen !"
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
als je een béétje zelfvertrouwen had
zorgden ze er gelukkig altijd weer voor dat je het snel kwijt was![]()
Ik heb inderdaad leukere tijden gekendquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:09 schreef Disana het volgende:
Jee zeg, wat zul jij een leuke schooltijd gehad hebben![]()
was ?????????????quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:18 schreef Dementor het volgende:
Ik was eigenlijk best een raar ventje.
Ik wou het niet zeggen, maar dat deed ik dus ook, steevast 1x per maand.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik had trouwens altijd een pesthekel aan gym, ik schreef 3x per week een briefje zogenaamd ondertekend door mijn moedere, dat ik niet mee kon doen aan de gymles, wegens ''menstruatie''![]()
ja maar één keer per maand kom je nog mee weg maar 4x was een beetje téquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar dat deed ik dus ook, steevast 1x per maand.
Het is gewoon lullig dat ze daar geen signaal in zien dat er iets mis is met jou en gymlessen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar één keer per maand kom je nog mee weg maar 4x was een beetje té
tja, ik weet niet, zal best goed voor je zijn hoor, maar ik ben nog steeds niet zo'n sportfanquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon lullig dat ze daar geen signaal in zien dat er iets mis is met jou en gymlessen.
Ik haatte vond gym echt stom !quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:32 schreef Smash-it het volgende:
en gym was lachen!
Geeft toch niet? Ik heb ook niets met sport. Als klein kind had ik altijd bloedneuzen bij inspanning, daar is het mee begonnen: ik kon op de kleuterschool al niet meedoen. Da's later wel overgegaan, maar toen was het voorgoed te laat om bij mij nog een sportmentaliteit te kweken. Ieder zijn ding, joh.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja, ik weet niet, zal best goed voor je zijn hoor, maar ik ben nog steeds niet zo'n sportfan
ik heb al samen met een zus alles, geprobeerd van aerobic, tapdansen en weet ik veel wat,
maar meestal waren we weer snel vetrokken, bij één zo'n club zat een sauna en bubbelbad
bij inbegrepen (maandkaart moest je toen kopen) nou al voordat de ''opwarmings les'' af was
gelopen zaten wij al in het bubbelbad..........
tis gewoon ''niet mijn ding'' zal ik maar zeggen, en dan kom je op zo'n sportscholen en dan hangen er
mannen en vrouwen, meisjes en jongens aan al die apparaten en stoten de meest vreemde kreten uit
en dan denk, jezus...... wat doe ik hier? wat een gedoe........
kan er niks aan doen
dan ben je gewoon een stuk sportiever dan ik, en da's denk ik ook een heel stuk gezonder, maar ik heb het niet in me, kon wel weer zo 8 uur achterelkaar op discomuziek staan swingen (zonder pilletjes of wat ook hé) dat dan weer wel......quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:32 schreef Smash-it het volgende:
Hmm.. kan een keertje niet meepraten. Vond de middelbare school top en gym was lachen! Moesten altijd een 'rondje meer' lopen (bij Alphen een grote plas, omtrek van 4,2 km ofzo) en als je die onder de 20 minuten liep, kreeg je een 10 voor gym. Top!
Ik heb die webcam nog gezocht vannacht, had al eerder caps van je gezien hier namelijk! Niet gevonden, al zag het er exact hetzelfde uit met allemaal van die picknicktafels.quote:
Heel goed!quote:
ja tis ook niet errugquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Geeft toch niet? Ik heb ook niets met sport. Als klein kind had ik altijd bloedneuzen bij inspanning, daar is het mee begonnen: ik kon op de kleuterschool al niet meedoen. Da's later wel overgegaan, maar toen was het voorgoed te laat om bij mij nog een sportmentaliteit te kweken. Ieder zijn ding, joh.
Hoe goed heb je gezocht?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:37 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik heb die webcam nog gezocht vannacht, had al eerder caps van je gezien hier namelijk! Niet gevonden, al zag het er exact hetzelfde uit met allemaal van die picknicktafels.
Lenig? Nee, dat niet! Die turndingen kon ik niks van. Maar hardlopen is geen probleem. Zat toen ook nog op atletiek en dus dan liep je 3x per week zo'n rondje meer.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
een 10 voor gym ! mén dan moet jij wel héél lenig zijn, dat lijkt me dan wel weer gaaf
ah, oké nou ja dan zal jij niet snel de tram missen, terwijl ik dan denk, nah........ ik neem de volgende welquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Lenig? Nee, dat niet! Die turndingen kon ik niks van. Maar hardlopen is geen probleem. Zat toen ook nog op atletiek en dus dan liep je 3x per week zo'n rondje meer.
Haha nou ja.. gezocht, gezocht. Ik dacht, 'he die webcam moet hier zijn. Ik wil op een cap van Hidiho'. En toen heb ik rondgekeken enzo. Maar goed, het was 4 uur ofzo..quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe goed heb je gezocht?![]()
http://www.4daagse.tv/website/
Doe ze de groeten!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
telefoon........... tot zo
Oh, je bedoeld ook echt de webcam zelfquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha nou ja.. gezocht, gezocht. Ik dacht, 'he die webcam moet hier zijn. Ik wil op een cap van Hidiho'. En toen heb ik rondgekeken enzo. Maar goed, het was 4 uur ofzo..
Vanwege je afschrikkende uiterlijk ???quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:41 schreef Dementor het volgende:
Oja volgens een vriendin moet ik gangster worden.
Daar is ze onduidelijk over, ze heeft het over roze champagne, boten, de nieuwe mabel, witte bikini's en grote huizen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vanwege je afschrikkende uiterlijk ???
Oh gezellig, beetje gefeest?quote:
quote:
Altijd de boel omdraaien he Peter.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat staat jou toch helemaal niet. Een leuk lichtblauw bikinitje moet je nemen !
'TurnAround' is my middle name.........quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Altijd de boel omdraaien he Peter.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
'TurnAround' is my middle name.........
Ja, was er nog nooit geweest maar vanaf nu ben ik fan! Waren er gister om 21u ofzo, beetje naar optredens/bandjes kijken, toen kroeg in, om half 4 naar dat beginpunt, 4 uur begonnen ze met lopen en toen kon je een uur lang mensen uitzwaaien en succes wensen (met de rest van alle doorzakkers) wat echt gezellig was. Iedereen vond het leuk, beetje klappen en liedjes meebleren (you'll neeeeeeeeeeeever walk alonequote:
Ahhh zat je ook bij de scouting? Ik ben ook ooit in een ver verleden kaboutertje geweest!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:01 schreef Dementor het volgende:
Ik heb nog een mooi verhaal over de scouting maar dat komt morgen wel.
Hoe lief en schattig.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:02 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ahhh zat je ook bij de scouting? Ik ben ook ooit in een ver verleden kaboutertje geweest!
Scouting verhalen graag na 22h !!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:01 schreef Dementor het volgende:
Ik heb nog een mooi verhaal over de scouting maar dat komt morgen wel.
Nee het gaat globaal over een overnachting in het clubhuis en de kabouter leidster die het nodig vond om mij wakker te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Scouting verhalen graag na 22h !!!
Of gaat het verhaal niet over DeMentor en DeHopman ??
We zijn benieuw........................dquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het gaat globaal over een overnachting in het clubhuis en de kabouter leidster die het nodig vond om mij wakker te maken.
Ik probeerde het vanmiddag aan iemand te vertellen maar ik kwam zelf al niet bij van het lachen.
Dus ik probeer het morgen nog maar een keer.
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We zijn benieuw........................d
Peter is toch je eenmans-doelgroep?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien val je net buiten de doelgroep.
Men had gewoon een structuur nodig om de hiërarchie in de groep kenbaar te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb me mijn hele leven al afgevraagd waar die namen van dan komen: hopman, kabouter(leidster).....
Heb jij daar ook bij gezeten?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Men had gewoon een structuur nodig om die hiërarchie in de groep kenbaar te maken.
De welpen zijn ingedeeld op basis van The Jungle Book (waar later een Disney film van is gemaakt ja).
Dacht ik alquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja maar dat is al iets van 14 jaar geleden hoor.
Ken jij die ook?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vraag Dementor om een knoop in je zakdoek en hij legt er zo een paalsteek in !
O ja ook al zo'n naam. (Deze spreekt wel tot de verbeeldingquote:
Jeemig meen je dat nouquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O ja ook al zo'n naam. (Deze spreekt wel tot de verbeelding)
quote:
Denk het niet, nieuw spelletje, nieuwe smoeltjes. Hoewel, tis in de bekende hut, wie weetquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:58 schreef Dementor het volgende:
Zou Palma nog terugkomen in Can't buy my love en komen er nog koks of moet men zelf gaan koken?
Die vragen kwamen opeens in mij op
Ik gun het haar wel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk het niet, nieuw spelletje, nieuwe smoeltjes. Hoewel, tis in de bekende hut, wie weet
Wie weet komt Natasia daar wel pindasoep maken !quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk het niet, nieuw spelletje, nieuwe smoeltjes. Hoewel, tis in de bekende hut, wie weet
Het zal toch gek zijn om in dat huis allemaal "vreemde" mensen te zien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wie weet komt Natasia daar wel pindasoep maken !
Dat wel, het is eigenlijk "ons hok".quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het zal toch gek zijn om in dat huis allemaal "vreemde" mensen te zien.
Goedenavond
Ha we hebben er wel aan mee betaaldquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wel, het is eigenlijk "ons hok".![]()
Maar niet te lang, dankzij onze Heidiquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha we hebben er wel aan meebetaald
Ja!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wel, het is eigenlijk "ons hok".![]()
Hééft Natasia die avond dat ze Lieke sloeg nog wel haar eten afgemaakt? Of was ze toen al verwijderd uit de villa?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wie weet komt Natasia daar wel pindasoep maken !
Ze is er volgens mij direct uitgezet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hééft Natasia die avond dat ze Lieke sloeg nog wel haar eten afgemaakt? Of was ze toen al verwijderd uit de villa?
Volgens mij was ze er al uitgesodemieterdquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hééft Natasia die avond dat ze Lieke sloeg nog wel haar eten afgemaakt? Of was ze toen al verwijderd uit de villa?
Heeft die zus van haar toen niet verder in de pannen geroerd ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heeft die zus van haar toen niet verder in de pannen geroerd ?
Damn wat was dat zonde zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan zal Brian wel een ossenhaasje gecremeerd hebben...
Nothing against black, only not from the stovequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan zal Brian wel een ossenhaasje gecremeerd hebben...
Kijk! Ome Hans!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:24 schreef HoneyBunny het volgende:
Peet, ik heb een leuke helderziende voor je gevonden:
http://www.lichtwereld.nl/
Goeiesavonds
quote:
En dan dat telefoongesprek met Kenny waarin ze zo opschepten dat ze dequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nothing against black, only not from the stove![]()
Die gast heeft even staan afwassen op Bonaire en denkt direct dat hij een chef-kok is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
En dan dat telefoongesprek met Kenny waarin ze zo opschepten dat ze de
koningen van het hete houtskoolrooster waren...........![]()
![]()
Yeah, hot my assquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
En dan dat telefoongesprek met Kenny waarin ze zo opschepten dat ze de
koningen van het hete houtskoolrooster waren...........![]()
![]()
En anders kun je deze ook nog proberenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kijk! Ome Hans!![]()
Ik moet Hans morgen maar eens vragen of ik ooit
nog een steakje voor Mannie zal verbranden
Dat zijn de beruchte kaartjes!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En anders kun je deze ook nog proberen![]()
[ afbeelding ]
Oh die is ook leuk, alleen kan het nummer niet goed lezenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En anders kun je deze ook nog proberen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |