Dat is ook een sport hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Uiteraard ik had niets anders verwacht
Hier, het zuidelijkste stukje NL, schijnt voorzichtig de zon.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is ook een sport hoor.
Maar goed het regent weer eens lekker hier
Mooie gelegenheid om Jaaps schoonmaakfitness uit te oefenenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn sportschool is afgebrand.
Dat wordt voorlopig geen fysiofit meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.omroepgelderland.nl/index.php?id=52572
Had je soms geen zin in sporten Peter?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie hem al gaan he!quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooie gelegenheid om Jaaps schoonmaakfitness uit te oefenen
Jeutje, dat is wel een felle brand geweest. Dat wordt voorlopig gewoon hardlopen of een andere sportschool zoeken......quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er een up-date komt post je die dan ook?quote:De brand brak donderdag kort na middernacht uit. De brandweer rukte massaal uit en was snel ter plaatse. Na ongeveer een uur werd het sein brand meester gegeven. Het vuur woedde op de begane grond en op de eerste verdieping. De oorzaak van de brand is onbekend.
Hardlopen gaat niet meer vanwege mijn knieën, fietsen zou kunnen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jeutje, dat is wel een felle brand geweest. Dat wordt voorlopig gewoon hardlopen of een andere sportschool zoeken......
Ik wist niet dat je een sportschool had. Ben je wel goed verzekerd?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Goed plan Peter!quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hardlopen gaat niet meer vanwege mijn knieën, fietsen zou kunnen.
Maar discipline opbrengen om te sporten is niet mijn sterkste punt.
Ik ga vanavond onder het genot van een groot bord friet en 2 goulashkroketten maar eens nadenken hoe ik mijn sportloopbaan ga vervolgen....
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond onder het genot van een groot bord friet en 2 goulashkroketten maar eens nadenken hoe ik mijn sportloopbaan ga vervolgen....
Oh da's jammer dan, zwemmen misschien nog een optie? Eet smakelijk straks, zal wel lukken zeker.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hardlopen gaat niet meer vanwege mijn knieën, fietsen zou kunnen.
Maar discipline opbrengen om te sporten is niet mijn sterkste punt.
Mijn eerste gedachte was dat de eigenaar de boel in de fik heeft gestoken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:12 schreef Dementor het volgende:
.
Als je het niet vat laat dan maar zitten he
Dan ben ik toch nog een beetje gangster.
![]()
Gevalletje in de brand, uit de brand dusquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was dat de eigenaar de boel in de fik heeft gestoken.
Morgenavond brother, dat is nog mijn lichtpuntje.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:18 schreef PeterNB het volgende:
Zo wat heb ik een kutdag achter de rug vandaag zeg................gadverdarrie
Blij dat het weekend is
Zo is dat en morgenavond knallen met je PrietPraatShow.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:18 schreef PeterNB het volgende:
Blij dat het weekend is
Ja want vandaag was, om met Peter6000 te spreken:quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Morgenavond brother, dat is nog mijn lichtpuntje.
De show is morgen biscuit.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is dat en vanavond knallen met je PrietPraatShow.![]()
Waarom een kutdag en hoe ging de terugweg?
Weekend? Morgen vrij?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:18 schreef PeterNB het volgende:
Blij dat het weekend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |