quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:41 schreef suus21 het volgende:
is het ernstig als dit lampje brandt? Ja ik laat het nakijken maar wil weten of dit een groot probleem zal zijn of niet....
Het lampje iig niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:44 schreef suus21 het volgende:
dan zal het wel bijgevuld moeten worden maar zou er dan al iets kapot zijn aan de auto?
Slaolie.quote:
Je hebt een boekje, een brandend lampje en echt geen idee what to do en noemt ons VBO'ersquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:52 schreef suus21 het volgende:
duh in het boekje staat dat als dat lampje brandt dat het aan de koelvloeistof ligt, en de olie is al nagekeken, dat is okay. Dus vbo-ers kom es met een nuttige reactie..
Zie 1299quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:44 schreef suus21 het volgende:
dan zal het wel bijgevuld moeten worden maar zou er dan al iets kapot zijn aan de auto?
Wat voor nuttige reactie wil je dan? Je boekje zegt dat het aan het koelvloeistof ligt, dan kun je aannemen dat het in ieder geval met de hoeveelheid te maken heeft (mogelijk temperatuur, maar dat heeft ook de hoeveelheid als reden). Teveel of te weinig kun je simpel te weten komen, dus dan weet je wat je moet doen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:52 schreef suus21 het volgende:
duh in het boekje staat dat als dat lampje brandt dat het aan de koelvloeistof ligt, en de olie is al nagekeken, dat is okay. Dus vbo-ers kom es met een nuttige reactie..
]quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt een boekje, een brandend lampje en echt geen idee what to do en noemt ons VBO'ers
gewoon doen!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:55 schreef suus21 het volgende:
het is een oude auto uit '92....dus er zal vast wel wat lekken enzo....nou ja ik ga hem toch binnenkort inruilen maar wil eigenlijk weten of ik er nog mee kan rijden...
Het zal wel een 205je zijn waar waarschijnlijk de koppakking van stuk is, meer niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
iets meer info in je op zou welkom zijn.
Je kijkt in het boekje, je snapt het niet, je flikkert 1 zinnetje op internet neer en vervolgens ga je een beetje bijdehand lopen doen als er niet gezegt word wat je horen wilt?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:56 schreef suus21 het volgende:
[..]
]
ja want vbo'ers weten altijd iets van auto's....en ik dus niet.
Kutwagenquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:00 schreef suus21 het volgende:
nope geen 205...maar n clio...waarvan idd alles stuk is ja, maar ik kom er van a naar b..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |