quote:
Ja,inderdaad, hij heeft geen zilveren spiegels! [/gespottopicfanboy]quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:36 schreef Arclight-S het volgende:
Die lupoen dan ook nog durven om er een S badge op te zetten!
Dikke polo!quote:
Wat betreft de stickers/emblemen met technische eigenschappen:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:43 schreef Arclight-S het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ze dat zo tof vinden, die stickers.
Ik bedoel wat is er nou stoer aan 16V stickers
Ik vind die achterkant wat betreft "styling" eigenlijk helemaal niet verkeerd, jammer van die belettering en de nog steeds waardeloze performance van de Prius, maar ik vind de achterkant heel netjes gedaan.quote:
Die is leip manquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 03:03 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Wat betreft de stickers/emblemen met technische eigenschappen:
- SIPS
- DUAL AIRBAG
- AIRCO
- 1.2
- KATALYSATOR (oké, da's misschien heel erg jaren '80)
- 5-SPEED (idem)
- 16V
Het is alleen jammer dat je de achterdeur niet meer openkrijgt door de tupperware die er op zit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:54 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik vind die achterkant wat betreft "styling" eigenlijk helemaal niet verkeerd, jammer van die belettering en de nog steeds waardeloze performance van de Prius, maar ik vind de achterkant heel netjes gedaan.
Het maakt niet uit dat het erop staat, maar waarom een V6 sticker plaatsen op bijvoorbeeld een BMW of fiat sceicentoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Of LambdaSonde @ Volvo
![]()
En Katalysator zoals je zei, alsof je daar trots op moet zijn![]()
Volgens mij heeft men daar ook iets mee gedaan, de onderkant van de uitlijning klopt namelijk niet meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:18 schreef RiotNiece het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat je de achterdeur niet meer openkrijgt door de tupperware die er op zit.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:54 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Het maakt niet uit dat het erop staat, maar waarom een V6 sticker plaatsen op bijvoorbeeld een BMW of fiat sceicento
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:54 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Het maakt niet uit dat het erop staat, maar waarom een V6 sticker plaatsen op bijvoorbeeld een BMW of fiat sceicento
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |