abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:38:59 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60182420
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zelf als 18-jarige geboren zeker?

Kinderen zijn inderdaad onvoorspelbaar en als volwassene dien je daar rekening mee te houden. Wanneer ik langs een stoep rijdt waar (kleine) kinderen staan laat ik ook altijd het gas los en houd mijn voet alvast boven het rempedaal. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n kind opeens de straat op rent!
Ik wil de rechtzaak niet hebben nee.
quote:
En ja, natuurlijk zijn de ouders op de eerste plaats verantwoordelijk, Eucalypta. Maar je kunt moeilijk van hen verwachten dat ze hun kind tot het 18 is in de kelder opsluiten (al doen sommigen dat wel, dat vind je zeker prima?). Kinderen horen nu eenmaal buiten, lekker vrij, onbezonnen te zijn. En "wij" volwassenen houden daar dan rekening mee.
Pardon? Ik schop dat kind toch niet de wereld in? is helemaal niet mijn verantwoordelijkheid. Hoef ik ook geeen rekening mee te houden. AAls je zo graag een kind wil zorg dan dat de rest er geen last van heeft. Ik vergeljk het ff met een kat. Als je zonodig een kat als huisdier wil, prima. Maar hou 'm bij je en zorg dat de rest er geen last van heeft. Dat beest hoort niet in mijn tuin, weg ermee. Idem met een kind. Hou 'm bij je. Ik snap best dat ie op strata wil spelen als als ik 't zie aankomen dan neem ik gas terug. Maar that's it.
quote:
Een kind dat de hoek om fietst is geen idioot, en je hoeft dan ook zeker niet te gaan krijsen. Zoiets is in de mensenwereld, daar waar de zon schijnt en geen WIFI is heel normaal.
Tuurlijk krijs je dan. Dan heeeft dat kind je tenminste in de gaten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:42:58 #77
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_60182490
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:15 schreef FoXje het volgende:

[..]

oh noes ik wordt een n00bz0r genoemd op Fok. Mijn leven is voorbij
'nuff said.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:58:38 #78
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_60182841
Ja, nu heb je me
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:16:05 #79
96581 Manneke_Pils
pi_60183179
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:58 schreef FoXje het volgende:
Ja, nu heb je me
Neehoor, je hebt jezelf al genoeg gelollerpwnt om maar even op jouw niveau te blijven.

O wacht, de finishing touch achter elke kwaliteitspost: ' '
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:39:49 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60295694
quote:
Meisjes slaan moeder en kind
ROTTERDAM - Drie Rotterdamse meisjes (14 en 15 jaar) zijn opgepakt voor het mishandelen van een 37-jarige moeder en haar 1,5 jaar oude kindje in en buiten de tram op Rotterdam-Zuid.
afbeelding vergroten
Zowel moeder als haar zoon raakten zo gewond dat zij naar het ziekenhuis moesten. De vechtersbazen waren boos dat de vrouw hen met haar kinderwagen in de drukte een aantal malen had geraakt. De rechter heeft het drietal deze week in afwachting van de rechtszaak vrijgelaten.

Ergens tussen de haltes Vuurplaat en Randweg op Rotterdam-Zuid liep de ruzie op vrijdag 11 april uit de hand. Toen de tram werd stilgezet viel de reizigster op straat.

Daar werd zij door de meisjes geschopt en geslagen. Onderzoek moet uitwijzen of de verdachten ook het jonge kindje hebben geslagen , of dat die gewond raakte bij de valpartij.

Enige tijd later pakte een voorbijganger, een 20-jarige Rotterdammer, het slachtoffer op en haalde haar weg bij de verdachten. Hierop gingen de meisjes ervandoor. Drie maanden later zijn ze dankzij de verklaringen van getuigen opgepakt voor openlijke geweldpleging.
http://www.ad.nl/rotterda(...)pageNumber=2#reactie

En zullen we met elkaar afspreken het niet over de mogelijke etniticeit van de daders te hebben?
The End Times are wild
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:58:12 #81
96581 Manneke_Pils
pi_60296112
Zuid, dat is nog erger dan het gedoe rond de metro hier bij centraal en beurs..
pi_60296574
Ik was laatst in de Efteling (...) en ik stond een foto te maken. Dus ik stond gewoon hartstikke stil aan de zijkant van een pad, hoorde ik zo van rechts WIEIEIEIEIIEEH!!!!!!

Dus ik keek naar rechts, kwam er zo'n klein mannetje helemaal hyper van de geurstofjes uit de Droomvlucht gerend, terwijl ie achterkom keek. Dus ik riep, pas op! Maar hij rende zo WIEIEIEIEIIEEH!!!! knetterhard tegen mn benen aan.

En die moeder mij helemaal verrot schelden dat ik uit moest kijken mens, kinderen flikkeren gewoon wel eens op hun bek. Als ik daar niet had gestaan was ie tegen een bankje aan gerend. Ga je kind oprapen in plaats van mij uit te schelden

Dat begrijp ik dus nooit, die agressie. Dat je niet oplet, nou het zal best lastig zijn die kindjes constant in de gaten te houden en ik heb als ik met de kinderwagen van mn oppaskindje rondrij ook wel eens dat ik een stoepje schamp met de velgen, het zijn gewoon onhandige dingen die karren. Maar waarom zo agressief er mee doen? En waarom zo kwaad worden als niemand er wat aan kan doen dat je kind valt?
pi_60296617
Drachtige vrouwen
deal with it
pi_60296691
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:24 schreef Dipkip het volgende:
Ik was laatst in de Efteling (...) en ik stond een foto te maken. Dus ik stond gewoon hartstikke stil aan de zijkant van een pad, hoorde ik zo van rechts WIEIEIEIEIIEEH!!!!!!

Dus ik keek naar rechts, kwam er zo'n klein mannetje helemaal hyper van de geurstofjes uit de Droomvlucht gerend, terwijl ie achterkom keek. Dus ik riep, pas op! Maar hij rende zo WIEIEIEIEIIEEH!!!! knetterhard tegen mn benen aan.

En die moeder mij helemaal verrot schelden dat ik uit moest kijken mens, kinderen flikkeren gewoon wel eens op hun bek. Als ik daar niet had gestaan was ie tegen een bankje aan gerend. Ga je kind oprapen in plaats van mij uit te schelden
Ik snap dat uitschelden niet.

Gefrustreerd ofzo?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60296871
Kan daar ook niet goed tegen, ja een kind is nu eenmaal onvoorspelbaar, ja een hond blaft nu eenmaal en ohja een paard schijt, maar iemand staat toch verdomd raar te kijken als ik dat laatste over de muur naar de buren donder.
Vind dat een kind de verantwoordelijkheid is van de ouders, net als een hond van de baas etc etc.

Ik weet dat kinderen niet opletten en als een debiel kunnen rondrennen, daar zijn het kinderen voor, maar die kinderen hebben ouders omdat voor hen te doen zodat er niets gebeurd, niet met het kind en niet met de rest van de maatschappij, simpel.

Was laatst met man boodschappen doen en zeker tot 4x toe terwijl we de boel staan in te pakken en te betalen die # kinderwagen tegen zijn hielen, dat ding is bedoeld om kinderen in te zetten die nog niet kunnen lopen, het is geen stormram of schenen breker.
bovendien, sneller gaat het er niet van, de boodschappen moeten langs de scanner niet ik of mijn man, dus vroeg me werkelijk af wat de bedoeling van het mens was, of ze dacht dat het echt sneller zou gaan bij de kassiere als mijn man blauwe hielen zou krijgen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_60297101
quote:
Zouden het marokkanen zijn?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:51:52 #87
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60297170
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:48 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Misschien hadden ze nog gelijk ook. Wie zal het zeggen?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:53:52 #88
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60297208
Ik denk dat ze de Fok-etniciteit hadden, gewoonweg uit dit topic
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_60298222
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:48 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Rotterdam Zuid = Antillianen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')